K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 20-07-2012, 12:43   #1
Mumrik
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 24-08 2011
Lokation: København
Indlæg: 543
Blog Indlæg: 1
Styrke: 13
Mumrik er ny på vejen
Sagsbehandlingstid?

Den - forhåbentlige - sidste statusattest fra min psykiater bliver fremsendt til jobcenteret på mandag. Han vil skrive attesten meget firkantet, så det ikke burde være noget at komme efter fra jobcenterets side i forbindelse med indstilling til fleksjob. Min egen læges statusattest (som jobcenteret selv har bedt om) siger det samme, som min psykiater vil skrive.

Hvor lang tid skal jeg forvente en Sagsbehandlingstid, bor i Københavns kommune. Har kigget på de link vedr Sagsbehandlingstider, men kan ikke finde noget om fleksindstilling!

Jeg skal vel også se og godkende min ressourceprofil igen (hvor begge lægers statusattester indgår)?
Mumrik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-07-2012, 14:20   #2
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Du bør kunne få vejledning om sagsbehandlingstid hos din sagsbehandler....

Nu ved jeg ikke, hvornår den starter den her sag mht. sagsbehandlingstid. Måske først efter "indstilling" som du kalder det. Jeg vil dog tro, den starter ved indsamling af alle oplysninger osv. udarbejdelse af en opdateret ressourceprofil osv... og så til sidst en afgørelse på sagen. (ja de nye statusattester skal selvfølgelig med, hvis der er noget nyt i dem).

Jeg fandt det her på kk hjemmeside. Under denne side og klik på sagsbehandlingstidsfrister:
http://www.kk.dk/Borger/JobOgUddannelse.aspx

Der står 6 måneder....
curls er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-07-2012, 16:06   #3
Mumrik
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 24-08 2011
Lokation: København
Indlæg: 543
Blog Indlæg: 1
Styrke: 13
Mumrik er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af curls Se meddelelser
Du bør kunne få vejledning om sagsbehandlingstid hos din sagsbehandler....

Nu ved jeg ikke, hvornår den starter den her sag mht. sagsbehandlingstid. Måske først efter "indstilling" som du kalder det. Jeg vil dog tro, den starter ved indsamling af alle oplysninger osv. udarbejdelse af en opdateret ressourceprofil osv... og så til sidst en afgørelse på sagen. (ja de nye statusattester skal selvfølgelig med, hvis der er noget nyt i dem).

Jeg fandt det her på kk hjemmeside. Under denne side og klik på sagsbehandlingstidsfrister:
http://www.kk.dk/Borger/JobOgUddannelse.aspx

Der står 6 måneder....
Sagsbehandleren kunne ikke sige noget, hun rejste dig fra stolen, pegede på en reol, og sagde så mange sager skal behandles... Og der lå mange!

Tak for linket!
Mumrik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-07-2012, 19:36   #4
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
det burde ikke tage mere end 3-4 måneder, forudsat at du lige har været i arbejdsprøvning og fået vurderet dine effektiv timer

du skal huske at det ikke er dine læger som kan bestemme om du skal have fleks
de kan vurdere din funktionsevne. og ikke din arbejdsevne. det er kommunen som har den opgave
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-07-2012, 19:00   #5
Mumrik
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 24-08 2011
Lokation: København
Indlæg: 543
Blog Indlæg: 1
Styrke: 13
Mumrik er ny på vejen
Nu har speciallægen i torsdags sendt statusattest til JC.
Er der noget, jeg skal gøre nu? Fx ringe eller maile om hvornår jeg kan forvente at høre fra dem? Eller vil de synes, at det er "irriterende"?
Mumrik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-07-2012, 20:20   #6
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
du kan da godt skrive en mail til sagsbehandler om hvor længe du skal regne med lægekonsulenten er om at vurdere det. har ventet fra 1-3 måneder pr gang. har 9 forskellige ting, så den har været fordi et par gange
håber så ikke jc lige er startet på ferie
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-07-2012, 21:37   #7
Mumrik
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 24-08 2011
Lokation: København
Indlæg: 543
Blog Indlæg: 1
Styrke: 13
Mumrik er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af MTVRV1 Se meddelelser
du kan da godt skrive en mail til sagsbehandler om hvor længe du skal regne med lægekonsulenten er om at vurdere det. har ventet fra 1-3 måneder pr gang. har 9 forskellige ting, så den har været fordi et par gange
håber så ikke jc lige er startet på ferie
Hvorfor har du været så mange gange omkring lægekonsulenten?
Nej håber heller ikke på ferie, men kommer lige i tanke om, jeg jo nok lige skal godkende min ressourceprofil, hvor noter om min arbejdsprøvning og speciallægeattesten er med, ik?
Mumrik er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Sagsbehandlingstid Annebeth Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 6 07-12-2009 12:28
Sagsbehandlingstid Mordanmark Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 18 27-02-2009 09:49
sagsbehandlingstid knudsen Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 4 08-11-2008 13:39
ftp sagsbehandlingstid knudsen Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 3 05-11-2008 10:42
sagsbehandlingstid zuza Spørgsmål ang fleksjob 1 17-08-2008 02:01




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 01:06.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension