K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 08-07-2009, 14:27   #1
Kvinde30
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 05-01 2009
Indlæg: 10
Styrke: 16
Kvinde30 er ny på vejen
(smerte)"dagbog" - hvordan bruger I den i jeres sag?

Hejsa.

Da jeg nok desværre ender med at skulle søge et fleksjob, har min fagforening opfordret mig til, at føre dagbog over mine smerter, hvordan jeg fungerer i hverdagen osv.
Skal til reumatolog imorgen, kommunen har bedt om udtalelse/lægeerklæring fra en reumatolog, ang, hvilke skånehensyn jeg har.
Skal jeg tage denne dagbog med til besøget? Eller skal den vedlægges når sagen går til kommunens lægekonsulent, eller hvad gør man? Og hvem gider overhovedet læse de mange sider?

Har I andre brugt sådan en dagbog som "dokumentation"? Hvor og hvordan i jeres forløb? skriv gerne selvom det måske ikke er smerte dagbog, men dagbog pga andre problemer, såvel fysiske som psykiske.

MVH
Kvinde30 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-07-2009, 14:35   #2
sun-lady
Afhængigheds tegn af K10
 
sun-ladys avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-01 2006
Lokation: Horsens
Alder: 67
Indlæg: 320
Styrke: 19
sun-lady er ny på vejen
Jeg havde en smertedagbog med til min neurolog i sin tid, og den har han nævnt i sin udtalelse bagefter. Jeg skal til neurolog igen i august, efter kommunens ønske, og da har jeg tænkt mig at tage dagbogen med igen. Jeg kan nemlig ikke huske hvor mange migræneanfald jeg egentlig har, når jeg tænker bare en uge tilbage. Så for mig er det nødvendigt at skrive det ned.

Mit råd er at tage den med i morgen, og også få den lagt ind i din sag som dokumentation. Det er vigtigt at de kan se hvor meget smerterne påvirker din hverdag, og det gør sådan en dagbog på allerbedste vis. Pøj pøj med det
__________________
/Solveig
http://basiscat.dk/
sun-lady er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-07-2009, 14:41   #3
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.744
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Kære Kvinde 30.

Gør som Sun-Lady anbefaler. En rigtig og vigtig dokumentation som du er i gang med.
Hvis du så samtidig har aktindsigt i alt fra kommunen, læger og hospitaler så har du alle forudsætninger for at selv have overblik i din sag.

Bare alle ville gøre dette fra begyndelsen så var meget vundet. Samtidig opdager...fornemmer du når noget er forkert i din sag....ulovligheder etc. og kan stille spørgsmål og rette misforståelser i begyndelsen. Flot. sådan skal du blive ved.

Mange hilsner Peter
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
Gammel 08-07-2009, 16:27   #4
shylock
Hjemmevant på K10
 
shylocks avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-11 2008
Lokation: gladsaxe kommune
Alder: 59
Indlæg: 254
Styrke: 16
shylock er ny på vejen
smerte dagbog

hey

jeg har designet mit eget uge skema, en dagbog hvor jeg kan udfylde arbejds opgaver, start og slut tidspunkt på arbejdsdagen, smerte notater, medicin notater og et felt til efter job dag, hvis nu man er mere smadret mm

desuden er der underskriftsfelt til jobsted, mig og kommunen, så der er styr på det hele

jeg mailer gerne skemaet, så smid en mail på [email protected], mailes som en pdf fil

sådan ser det ud:
http://gallery.me.com/jan.merklin#10...ma_arbprovning
__________________
Mvh
Jan

Sidst redigeret af shylock; 08-07-2009 kl. 16:46.
shylock er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-07-2009, 23:20   #5
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
hej shylock

tak for kigget på dit skema... men jeg kunne altså også se alle dine andre billeder.. det er ikke sikkert du havde lyst til at alle kan se dem...
Huldra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-07-2009, 00:18   #6
shylock
Hjemmevant på K10
 
shylocks avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-11 2008
Lokation: gladsaxe kommune
Alder: 59
Indlæg: 254
Styrke: 16
shylock er ny på vejen
billeder

hej

kig endelig løs

jeg kunne ikke vedhæfte skemaet her på k10, kun linke til et billede, så måtte jo lægge det op på mit billed arkiv
__________________
Mvh
Jan
shylock er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Kan man "frasige" sig den "økonomiske del" af en FP, for at få psykisk "ro på" ? EB3 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 9 01-09-2013 11:43
Hvordan har du oplevet projekt "Brug for alle" studerende2013 Alt det andet 3 13-03-2013 00:57
Flere pladser ledig for FP fra "hele" Århus på "Bydelsreporter" kursus. SidselK Nyttigt at vide for Førtidspensionister 4 31-08-2012 15:16
Skriver i "fleksjobber" i jeres ansøgning?? Siv Spørgsmål ang fleksjob 6 04-02-2012 16:18
Festival for "udstødte" -"halvstødte" - sagsbehandlere og andet "godtfolk" klarkurs Alt det andet 24 18-03-2010 22:25




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:06.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension