K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 06-08-2008, 16:51   #11
Fussen
Hvor skulle jeg ellers være
 
Fussens avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-10 2007
Lokation: odense
Indlæg: 176
Styrke: 17
Fussen er rigtig godt på vej
Kære Odensemand 35

Nu er det jo sådan at din psykriater IKKE kan pege på en pension - og kommunen afviser det såfremt det fremgår af dine papire. MEN Hvis din psykriater evt skriver at din funtionsevne er varigt nedsat og at der ikke findes behandlingsmuligheder der kan afhjælpe din tilstand - ja så er det straks noget helt andet. Og inden du søger på en § 17 så sørg for at der ligger denne form for dokumentation i den sag.


Lige en lille hilsen til Peacock - 11 år??? Hvad pokker sker der dog?? Det er da forfærdeligt!!

KH
Fussen
Fussen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-08-2008, 21:46   #12
Peacock
Skal snart betale husleje på K10
 
Peacocks avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-10 2006
Lokation: Sæby
Alder: 48
Indlæg: 774
Styrke: 18
Peacock er rigtig godt på vej
Citat:
Lige en lille hilsen til Peacock - 11 år??? Hvad pokker sker der dog?? Det er da forfærdeligt!!
ikke en skid hehe retter sagt
ej jeg har fået en meget dygtig jobkonculent håber ved hendes hjælp at der sker noget i sagen snart, men hvor er det dog langsomlig afære

det er mig der har skrevet til Claus Hjort Frederiksen og han har valgt at tage det jeg har skrevet her, den der hedder Skrevet af: Lonni http://www.mitansvar.dk/debat/124

og han svare så her på det hvis man kan kalde det, http://www.mitansvar.dk/debat/144
__________________
Kram fra Peacock
Er systemet til for at hjælpe syge borgere ?
eller er systemet til for at gøre tilværelsen endnu mere uudholdelig end den er i forvejen, når sygdommen plager ?
Peacock er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-08-2008, 22:01   #13
Fussen
Hvor skulle jeg ellers være
 
Fussens avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-10 2007
Lokation: odense
Indlæg: 176
Styrke: 17
Fussen er rigtig godt på vej
Kære Peacock

Det var ellers et interessant svar - kan du ikke printe det ud og tage det med til din sagsbehandler således at hun nu kan tydeliggøre for dig, at det der står skrevet - rent faktisk også er det der sker??? og som de har fået 11 år til at gå med Be dem venligst om en redegørrelse for deres virke så du lige kan sende det ind til ministeren Jeg er sikker på at det kunne blive sjovt


KH
Fussen
Fussen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-08-2008, 22:17   #14
Peacock
Skal snart betale husleje på K10
 
Peacocks avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-10 2006
Lokation: Sæby
Alder: 48
Indlæg: 774
Styrke: 18
Peacock er rigtig godt på vej
haha !! ja det kunne være sjovt, men tror ikke kommunen ville syndes det

alt det han har skrevet har jeg være igemmen

forrevalidering , arbejdsprøvninger , kursusser, reva, smerteklink , NY CHANCE som er Claus Hjort Frederiksen vældige ide til folk på kontanthjælp

flexjob er jeg for syg til har mine forhenværene sagsbehandler sagt

også siger pensionteamet at jeg ikke er arbejdsprøvet nok
hvad når er man det så ??? hvis man ikke er efter 11 år syndes det er sq til grin
__________________
Kram fra Peacock
Er systemet til for at hjælpe syge borgere ?
eller er systemet til for at gøre tilværelsen endnu mere uudholdelig end den er i forvejen, når sygdommen plager ?
Peacock er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-08-2008, 22:20   #15
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Undskyld jeg lige bryder ind - men hvordan skriver man til Hjorten?
Jeg kunne faktisk godt tænke mig at høre hvordan Hjorten ville svare på spørgsmål vedrørende min egen sag, hvor jeg har været på kontanthjælp i over 20 år som psykisk syg og aldrig nogensinde har haft et arbejde, men til gengæld har været ude i 34 arbejdsprøvninger og/eller aktiveringsforsøg. Det kunne være sjovt at høre om han fandt dette rimeligt.....og måske spørge hvorfor der aldrig har været en sagsbehandler der har sagt vi skulle søge en § 18, men istedet bare har syltet mig.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-08-2008, 22:23   #16
Fussen
Hvor skulle jeg ellers være
 
Fussens avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-10 2007
Lokation: odense
Indlæg: 176
Styrke: 17
Fussen er rigtig godt på vej
Hej Peacock

Jeg kan garantere dig for at de ikke vil finde det spor sjovt - jeg har selv bedt om en redegørrelse fra min kommune 3 gange - HA HA HA

Og nu er der sgu ikke nogen af instanserne der tør at afklare mig færdig

Nå men det var vist et lille sidespring. Jeg håber da at du snart bliver færdig - på et eller andet tidspunkt må du da så også være gammel nok til en pension


Monster

Fussen
Fussen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-08-2008, 22:25   #17
Fussen
Hvor skulle jeg ellers være
 
Fussens avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-10 2007
Lokation: odense
Indlæg: 176
Styrke: 17
Fussen er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Undskyld jeg lige bryder ind - men hvordan skriver man til Hjorten?

.
sådan her - bare spids pennen
http://claushjort.venstre.dk/

KH
Fussen
Fussen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-08-2008, 22:32   #18
Peacock
Skal snart betale husleje på K10
 
Peacocks avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-10 2006
Lokation: Sæby
Alder: 48
Indlæg: 774
Styrke: 18
Peacock er rigtig godt på vej
Citat:
på et eller andet tidspunkt må du da så også være gammel nok til en pension
haha ja det har vi også snakket om


helenekr der er et varmt emme han har oppe nu på http://www.mitansvar.dk/debat/144
det hedder : Ansvar for eget liv – uden afklaring fra kommunen
__________________
Kram fra Peacock
Er systemet til for at hjælpe syge borgere ?
eller er systemet til for at gøre tilværelsen endnu mere uudholdelig end den er i forvejen, når sygdommen plager ?
Peacock er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-08-2008, 22:38   #19
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Orv tak! Ja, det har jeg også tænkt mig at gøre - jeg skal bare liiiige ha' grebet det hele rigtigt an

Det jeg har bidt mærke i er, at han altid taler om sygedagpenge. Og når man som jeg aldrig har haft et arbejde, så er der ligesom ingen sygedagpenge, men kun kontanthjælp - som jo i virkeligheden er ulovlig, da jeg modtager en ydelse for at stå tilrådighed på arbejdsmarked, hvilket jeg reelt aldrig har været. Så ikke alene er min sag uhyggelig flov for kommunen, men også i direkte modtrid med lovgivningen.

Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-08-2008, 22:45   #20
Fussen
Hvor skulle jeg ellers være
 
Fussens avatar
 
Tilmeldingsdato: 15-10 2007
Lokation: odense
Indlæg: 176
Styrke: 17
Fussen er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Orv tak! Ja, det har jeg også tænkt mig at gøre - jeg skal bare liiiige ha' grebet det hele rigtigt an

Det jeg har bidt mærke i er, at han altid taler om sygedagpenge. Og når man som jeg aldrig har haft et arbejde, så er der ligesom ingen sygedagpenge, men kun kontanthjælp - som jo i virkeligheden er ulovlig, da jeg modtager en ydelse for at stå tilrådighed på arbejdsmarked, hvilket jeg reelt aldrig har været. Så ikke alene er min sag uhyggelig flov for kommunen, men også i direkte modtrid med lovgivningen.



Ja og så transperant at deres navlefnuller burde forlade dem frivilligt


Har fået for meget kaffe


Fussen
Fussen er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvor svært er det at søge førtidspension på en § 17? Indiansummer Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 7 27-07-2011 10:58
Erklæring om oplysningspligt - hvor ofte? Kanogvil! Alt det andet 13 08-04-2011 09:54
Hvor ofte må FTP ses?? lkp1 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 33 27-03-2011 12:20
opfølgningsplan, hvor ofte? ladybird Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 6 30-01-2011 20:15
indkaldelse hvor ofte? V_Brask Alt det andet 10 15-08-2010 08:52




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 17:06.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension