K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 12-01-2017, 20:29   #1
Alta123
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 05-07 2016
Indlæg: 7
Styrke: 0
Alta123 er ny på vejen
Fritid/"frivilligt arbejde"

Hej.

Jeg har gået i lang tid og tænkt, og kunne godt tænke mig at vide 1 gang for alle hvad man må have af fritidsaktiviteter som førtidspensionist?
Jeg spørger fordi jeg er aktiv i det lokale amatør teater ca. 1 gang om ugen, i et par timer.
(Og så går jeg til cirkeltræning ind i mellem. Allerhøjest 3 timer om ugen). Men kan jeg risikere at kommunen lige pludselig begynder at brokke sig og mene at jeg sagtens kan arbejde så?
Altså, som jeg ser det har man vel lov til at have fritidsaktiviteter når man ovenikøbet må arbejde ved siden af sin førtidspension (hvilket jeg ikke gør) og teatret har jeg jo været med i allerede flere år før jeg kom på FTP, og det ved kommunen udmærket godt. (Det stod/står endda i min ressourceprofil da min sag blev taget op).

Er der nogen som kan hjælpe?
Alta123 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-01-2017, 20:51   #2
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Der er ikke rigtig nogen regler hvad det angår...det er en vurderingssag om de mener at du kan arbejde...og dermed blive selvforsørgende...

Så hvis det ikke drejer sig om arbejde og ikke i flere timer end det du skriver....ja så behøver du ikke at bekymre dig...

Det som det drejer sig om....det er at du ikke har fået det bedre eller bedre arbejdsevne end du havde da du blev tilkendt førtidspension...

Hvis du har fået det bedre eller din arbejdsevne er blevet bedre...ja så vil de kunne overveje om du måske skulle afprøves...

Men så længe du og din arbejdsevne ikke er blevet bedre...ja så har du intet at bekymre dig for...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-01-2017, 22:05   #3
Alta123
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 05-07 2016
Indlæg: 7
Styrke: 0
Alta123 er ny på vejen
Super. Mange tak for svar. God aften.
Alta123 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:56.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension