K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 22-06-2010, 21:46   #21
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Road66 Se meddelelser
Fedt Så står jeg ret godt ifm. min anke.

Jeg var til møde idag. Og fik besked på at ressourceprofilen skulle kun opdateret i henhold til sygedagpenge ikke i forhold til revalidering. Vi fastholdte fagforenings anke.....desværre er der vist en del ventetid på behandling i styrelsen
Lige det her synes jeg er interessant. Når man er på revalidering, er det jo arbejdsevnen, man får vurderet og afprøvet, og ressourceprofilen er netop med til at give en afklaring, hvordan din situation er i forhold til arbejdsmarkedet.

Tror også du står godt...

Du kan evt. lidt senere hente aktindsigt hos beskæftigelsesnævnet og se, hvad kommunen har sendt ind. Jeg tror også, at du løbende kan komme med oplysninger til sagen, f.eks. hvis du kommer i tanke om noget, som skal tages med i klagen. Men det tror jeg nu andre herinde kan bedre fortælle.

Held og lykke...
curls er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Revalidering når man er i fleksjob dorthe76 Spørgsmål ang fleksjob 11 23-01-2013 18:56
Fleksjob/revalidering?? skønnehjerte Spørgsmål ang fleksjob 0 29-08-2012 10:21
Fra fleksjob til revalidering muligt? RuBn86 Spørgsmål ang fleksjob 7 14-12-2010 23:14
revalidering til ordinært arbejde fra fleksjob ComBo Spørgsmål ang fleksjob 0 30-03-2010 14:25
Silkeborg - revalidering FØR fleksjob zuza Skal kommuner ikke overholde loven? 1 30-07-2008 11:43




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 13:38.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension