K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Ressourceforløb

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Ressourceforløb Her kan man lægge alt der har med ressourceforløb at gøre dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 26-02-2017, 18:05   #1
michaelhobro
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 13-05 2015
Alder: 30
Indlæg: 26
Styrke: 9
michaelhobro er ny på vejen
Regler for ressourceforløb

Hejsa og god søndag alle sammen...
Er der ikke nogen regler for at få er ressourceforløb?
Min vejleder siger jeg skal have en ressourceforløb og skal derfor til samtale på tirsdag hos min læge, men sidste gang sagde min vejleder jeg nok skulle få ressourceforløb men nu siger han kun måske . Jeg arbejder lige nu i butik 15timer om ugen med de opgaver min chef mener jeg kan klare jeg er under gruppen for dem med generelle indlæringsvanskeligheder. Og diagnose mentalt retarderet i lettere grad jeg er 23 år hvor stor en chance har jeg for at få tilkendt er ressourceforløb
michaelhobro er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-02-2017, 21:17   #2
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Det er rigtig svært at sige-..

For at få et ressourceforløb...så skal din sag være kompleks og man skal have afprøvet alt relevant..

Uden at kende mere til din sag...så vil ingen herinde kunne sige noget om hvor stor din chance er for det ressourceforløb...desværre...

Du kan sagtens være berettiget til et ressourceforløb....så det jeg skriver er ikke for at være lyseslukker...

Men uden at vi ved hvad man har prøvet i din sag og hvor kompleks den er...ja så vil det være svært at vide hvor stor chancen er...

Jeg ved ikke,hvor meget du kan få ud af at læse loven og reglerne for at få ressourceforløb....men hvis du vil læse den så er den her https://www.retsinformation.dk/Forms...1-8401ad255000

Det kunne lyde som om at kommunen er ved at få lavet klart til et rehabiliterings møde siden du skal til samtale hos lægen...

Det er jo et vigtigt skridt...inden ens sag kommer til rehabiliteringsteamet....for det er dem der skal bevilge dig det ressourceforløb...

Hvis de mente på forhånd at du ikke kunne få et ressourceforløb....ja så ville de ikke gøre din sag klar til rehabiliteringsteamet...

Men husk lige at de ting jeg har skrevet...det har jeg gjort uden at kende særligt meget til din sag....så det er noget jeg gætter mig til ud fra de ting du skriver....

Det er som jeg skriver øverst...rigtig svært at vide hvilke chancer du har for det ressourceforløb...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 09:49.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension