K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 04-04-2009, 15:58   #1
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Tillykke til Anders Fogh med posten!

Det er jo glædeligt han forlader landet for en periode, men jeg jeg er hunderæd for Lars Lykke - bliver der ikke omvalg?

Eller er det fuldt lovligt at en Statsminister kan give roret videre til en anden??

Dem der personligt har stemt på Anders må da også føle sig snydt!

Selvom jeg ikke kan fordrage VKO, så synes jeg det er flot at Anders Fogh er kommet så langt i sit politiske liv - han ér jo en dygtig mand, og dejligt at vise at Danmark også kan være med på de vigtige poster....

Og tilsidst hvornår er det perioden er overstået, og vi skal have et nyt valg??
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-04-2009, 17:09   #2
paw thomsen
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 08-01 2009
Indlæg: 148
Styrke: 16
paw thomsen er ny på vejen
Ja Anders fogh var dygtig. det var bare ærgeligt han underminerede demokratiet med sin blokpolitik og så den løgnagtige måde han brugte til at dække faktiske statistikker med Men Anders fogh var ved at tabe pusten, han har jo slet ikke startet nogle krige i sin sidste valgperiode.jeg håber lars løkke vil gå efter brede forlig, så hele den danske vælgerskare tilgodeses. Venstre har altid været gode til at tjene penge og socialdemokraterne har altid været gode til at bruge dem og det er et symbiotisk forhold som danmark ikke kan undvære. Knus fra paw
paw thomsen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-04-2009, 17:47   #3
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af paw thomsen Se meddelelser
Ja Anders fogh var dygtig. det var bare ærgeligt han underminerede demokratiet med sin blokpolitik og så den løgnagtige måde han brugte til at dække faktiske statistikker med Men Anders fogh var ved at tabe pusten, han har jo slet ikke startet nogle krige i sin sidste valgperiode.jeg håber lars løkke vil gå efter brede forlig, så hele den danske vælgerskare tilgodeses. Venstre har altid været gode til at tjene penge og socialdemokraterne har altid været gode til at bruge dem og det er et symbiotisk forhold som danmark ikke kan undvære. Knus fra paw
Men heldigvis er Socialdemokraterne bedre til at bruge de penge på de rigtige ting... det har liberalisterne ikke helt kunnet finde ud af de sidste 8 år.
  Besvar med citat
Gammel 04-04-2009, 18:18   #4
MVP
Slettet bruger
 
Tilmeldingsdato: 11-06 2007
Indlæg: 34
Styrke: 17
MVP er ny på vejen
"Den er hjemme" !?!
MVP er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-04-2009, 18:31   #5
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Nu tænker jeg så ikke lige på politikkeren Anders Fogh, men på mennesket Anders Fogh - han er jo en mand der vil og kan noget, og som bare kommer længere og længere. Sådan noget kan jeg godt lide at følge, selvom jeg ikke stemmer Venstre, så under jeg andre at de opnår deres drømme og idealer.......
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-04-2009, 18:37   #6
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af 52hansen Se meddelelser
STORT tillykke ANDERS, vi har hejst dannebrog her i kvarteret, og lige en til de
RØDE som mener at dette bør udløse et nyt valg, så husk lige hvordan
Anker Jørgensen fik posten i 1972, med FATALE følger for landet.
Nu skriver vi så ikke 1972, men 2009 - og jeg er da lige ved at tro, at det kun kan blive bedre, for hvis ikke du har opdaget det endnu, så har Danmark ALDRIG haft det værre end nu!! Landet står jo i lort til halsen på næsten alle områder. Og ifølge meningsmålingerne, så taber VKO stemmer så det basker. Folk har fået øjnene op!! Så måske skulle du sænke flaget, for det spærre åbenbart for dit udsyn....
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-04-2009, 18:48   #7
J.B.
Banned
 
Tilmeldingsdato: 17-02 2009
Indlæg: 154
Styrke: 0
J.B. er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Nu tænker jeg så ikke lige på politikkeren Anders Fogh, men på mennesket Anders Fogh - han er jo en mand der vil og kan noget, og som bare kommer længere og længere. Sådan noget kan jeg godt lide at følge, selvom jeg ikke stemmer Venstre, så under jeg andre at de opnår deres drømme og idealer.......
På hvis bekostning?! Folk der kommer hjem fra krigen som invalider eller i kister, folk der falder for sygedagpengegrænsen, folk på overførselsindkomst som sakker længere og længere bagud fordi den ikke bliver reguleret i den takt den burde.
J.B. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-04-2009, 19:06   #8
paw thomsen
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 08-01 2009
Indlæg: 148
Styrke: 16
paw thomsen er ny på vejen
Jeg forstår godt hvad du mener helene. jeg tror bare at navnet Anders Fogh virker som en rød klud på folk herinde. knus fra Paw

nåja ps. vko er 2år inde i deres 3 valgperiode, så der bliver nok udskrevet valg om 2 år. Lars løkke for brug for alt den tid han kan skrabe sammen. for som tingene står nu, bliver han slagtet

Sidst redigeret af Webmaster; 04-04-2009 kl. 21:13. Årsag: 2 indlæg lige efter hinanden lagt sammen til et...brug venligst REDIGER knappen for tilføjelser til indlæg
paw thomsen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-04-2009, 19:14   #9
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af 52hansen Se meddelelser
STORT tillykke ANDERS, vi har hejst dannebrog her i kvarteret, og lige en til de
RØDE som mener at dette bør udløse et nyt valg, så husk lige hvordan
Anker Jørgensen fik posten i 1972, med FATALE følger for landet.
Rager mig egentligt... jeg vil have valg NU!
  Besvar med citat
Gammel 04-04-2009, 19:16   #10
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Nu tænker jeg så ikke lige på politikkeren Anders Fogh, men på mennesket Anders Fogh - han er jo en mand der vil og kan noget, og som bare kommer længere og længere. Sådan noget kan jeg godt lide at følge, selvom jeg ikke stemmer Venstre, så under jeg andre at de opnår deres drømme og idealer.......
Ja Helene... kommer videre på bekostning af det halve kongerige... jeg har INTET tilovers for Fogh og hans "evner", for han mangler een ting før at evnerne kan kategoriseres som gode, nemlig MEDMENNESKELIGHED.

Onde mennesker har også evner, ellers kunne de jo ikke få magt... "tillykke" får han ALDRIG fra mig af, snarere et SKRID OG BLIV VÆK!

Sidst redigeret af Razmo; 04-04-2009 kl. 19:22.
  Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Et land i chok efter Anders Fogh Rasmussen buster Politik og Samfund 6 18-04-2010 15:16
Hvilket aftryk mener du, at Anders Fogh Rasmussen har sat? Odenseaneren Politik og Samfund 13 14-05-2009 10:05
Anders Fogh forlader dansk politik Peacock Politik og Samfund 6 06-03-2008 00:24
Skriv til Anders Fogh ? Stella Dit og Dat 4 21-06-2007 13:36




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 18:04.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension