K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 26-08-2009, 21:18   #1
Mianne
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 26-08 2009
Indlæg: 1
Styrke: 0
Mianne er ny på vejen
FT? - hvordan og/eller andre muligheder?

Jeg er 35 år gammel og uddannet i social og sundhedsfaget og i arbejde. 28 timer nat (7+7). Jeg har en kronisk lidelse (endometriose). Den blev stillet for 4 år siden og giver massiv træthed og smerter og jeg kan bare snart ikke overskue mit job og liv. Det betyder også nedsat immunforsvar, så jeg kan ikke søge arbejde, hvor infektionsniveauet er højt og det begrænser jobmulighederne også.

Jeg har ingen kontakt haft til kommunen eller andre efter diagnosen blev stillet, men var en periode vikar for at undgå for høje krav - det duer bare ikke med denne finanskrise.

Flexjob? hvordan?
FT? hvordan?

- kan min fagforening evt. hjælpe med vejledning?

Nogen, der kan komme med nogle input?

Og melder man sig bare syg, når man ikke orker at gå på arbejde? - jeg kæmper bare igennem, hvilket betyder at jeg ender med at kaste op af smerter og træthed og intet kan hjemme i de dage, jeg arbejder.

På forhånd tak! Mianne.
Mianne er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-08-2009, 21:33   #2
futtefreja
Ved at flytte ind på K10
 
futtefrejas avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-07 2009
Indlæg: 518
Blog Indlæg: 5
Styrke: 15
futtefreja er ny på vejen
Hej Mianne.

Først ville jeg melde mig syg, hvis jeg har det skidt, så vil jeg kontakt egen læge, tage en snak med læge om, i og hvordan du har det.