K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 26-08-2009, 21:18   #1
Mianne
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 26-08 2009
Indlæg: 1
Styrke: 0
Mianne er ny på vejen
FT? - hvordan og/eller andre muligheder?

Jeg er 35 år gammel og uddannet i social og sundhedsfaget og i arbejde. 28 timer nat (7+7). Jeg har en kronisk lidelse (endometriose). Den blev stillet for 4 år siden og giver massiv træthed og smerter og jeg kan bare snart ikke overskue mit job og liv. Det betyder også nedsat immunforsvar, så jeg kan ikke søge arbejde, hvor infektionsniveauet er højt og det begrænser jobmulighederne også.

Jeg har ingen kontakt haft til kommunen eller andre efter diagnosen blev stillet, men var en periode vikar for at undgå for høje krav - det duer bare ikke med denne finanskrise.

Flexjob? hvordan?
FT? hvordan?

- kan min fagforening evt. hjælpe med vejledning?

Nogen, der kan komme med nogle input?

Og melder man sig bare syg, når man ikke orker at gå på arbejde? - jeg kæmper bare igennem, hvilket betyder at jeg ender med at kaste op af smerter og træthed og intet kan hjemme i de dage, jeg arbejder.

På forhånd tak! Mianne.
Mianne er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-08-2009, 21:33   #2
futtefreja
Ved at flytte ind på K10
 
futtefrejas avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-07 2009
Indlæg: 518
Blog Indlæg: 5
Styrke: 15
futtefreja er ny på vejen
Hej Mianne.

Først ville jeg melde mig syg, hvis jeg har det skidt, så vil jeg kontakt egen læge, tage en snak med læge om, i og hvordan du har det.
Din fagforening vil også kunne vejlede dig i hvad du skal gøre i netop din situation.
Flexjob er ikke noget, der er nemt at få, inden man når dertil er revalidering,
nok en større mulighed.
Pension er endnu sværre.

Håber du får det bedre. sender dig mange
futtefreja er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvordan bor I andre? Cirkel Dit og Dat 60 13-10-2011 09:01
Jeg er sur og her er galden... Hvordan klarer I andre det? Frk. Hvid WG Din historie 21 16-03-2010 12:28
Hvordan vi slipper af med de andre Hejdien Dit og Dat 15 15-12-2009 16:49
hvordan undgår jeg Eva Blach og de andre skurke? kurttrold Dit og Dat 14 18-05-2009 10:30
SKAL eller KAN kommuner bruger andre aktører zuza Nyt om loven 3 14-05-2008 23:32




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 09:24.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension