K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 13-08-2010, 10:05   #1
ferie
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 13-08 2010
Indlæg: 3
Styrke: 0
ferie er ny på vejen
Hvad skal jeg gøre ?

Hej .. Jeg er ny her inde ..
Jeg er bosat i mariagerfjordkommune og skal godkendes til et flexjob, jeg blev lovet at jeg kunne begynne til den 1/8-10 men de har IGEN udsat det til den 1/9-10.
Er der nogle der ved hvornår der er møde i flexjob nævnet i mariagerfjordkommune ?
Jeg er sikret arbejde i en kantine, men venter og venter på de gider tage sig sammen til at gøre noget.

Mange Hilsner

Ferie
ferie er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 13-08-2010, 20:24   #2
Rawhite
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 21-07 2010
Indlæg: 50
Styrke: 14
Rawhite er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af ferie Se meddelelser
Hej .. Jeg er ny her inde ..
Jeg er bosat i mariagerfjordkommune og skal godkendes til et flexjob, jeg blev lovet at jeg kunne begynne til den 1/8-10 men de har IGEN udsat det til den 1/9-10.
Er der nogle der ved hvornår der er møde i flexjob nævnet i mariagerfjordkommune ?
Jeg er sikret arbejde i en kantine, men venter og venter på de gider tage sig sammen til at gøre noget.

Mange Hilsner

Ferie
Desværre kan de godt være noget langmodige i den kommune. Bor der selv og har oplevet langmodigheden. Efter skift af sagsbehandler er min sag dog gået ganske hurtigt i systemet. I dag venter jeg kun på at pensionsnævnet træffer afgørelse her sidst på måneden. -
Godkendelse til Flexjob i Mariagerfjord kommune kan vist godt være lidt tricky at få. En tidligere sagsbehandler fortalte ihvertfald mig engang at, det skulle jeg ikke stikke næsen opefter da det krævede x antal timer man skulle kunne fungere på en arbejdsplads for at det ville en realistisk mulighed. Det har jeg så dog senere fundet ud af ikke helt passer. Den omtalte sagsbehandler er heller ikke mere i kommunen eller hun er ihvertfald overgået til andet job uden jeg dog ved hvor og hvorfor.

//Rawhite
Rawhite er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-08-2010, 07:23   #3
tije
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 13-07 2009
Indlæg: 315
Blog Indlæg: 6
Styrke: 15
tije er ny på vejen
Har du bedt om at få en aktindsigt? hvis du gør det kan du måske se grunden til at de har udsat det.

Husk hvis du afleverer en aktindsigt at få en kvittering på at du har afleveret den, så kan kommunen ikke løbe fra det.
tije er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvad skal jeg gøre? Jasmina Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 27 31-10-2011 21:02
Hvad skal jeg skrive/hvordan skal jeg gøre... FrkNorden Alt det andet 41 05-05-2011 13:10
Hvad skal jeg gøre ? Physen Alt det andet 4 16-04-2010 17:55
Hvad skal jeg gøre? mumle_mund Alt det andet 10 10-06-2009 10:47
Hvad skal jeg gøre? krebs25 Spørgsmål ang fleksjob 3 09-03-2007 12:37




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 21:21.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension