K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 24-03-2011, 18:34   #1
Mcavforfanden
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 20-01 2010
Indlæg: 103
Styrke: 15
Mcavforfanden er ny på vejen
Lige et spørgsmål

Alle mine journaler osv er i disse dage ved læge konsulenten for at jeg kan få en afklaring.

Min sagsbehandler og job konsulent har begge nævnt førtidspension.
Alle mine diverse journaler osv siger ingen erhvervsevne og alt det der.

Men så slog det mig lige, nu når job konsulenten har besøgt mig i min arbejdsprøvning og spurgt indtil hvordan det går og hvor jeg har ondt, så har jeg bar sagt : i ryggen osv. ( Gider sku ikke at sidde og klynke foran chefen på den virksomhed, hvor jeg er i arbejdsprøvning ) Så, når jeg bar siger ryggen osv, så det jo langt fra KUN der jeg har ondt.

Det jeg prøver at sige det er, at jeg har ikke nævnte alle mine ''skader'' der er 5 ialt, men har bar nævnt ryggen osv, uden at gå dybere ind i alle de steder jeg har ondt.

Alle mine ''skader'' er jo beskrevet ned i mindste detalje i diverse læger journaler.

Spørgsmålet er altså : Er der nogle der ved om lægekonsulenterne kan ''straffe'' mig ( sig nej til FTP ) Fordi jeg ikke har beskrevet mine skavanker ordenligt nu når jobkonsulenten har været til opfølgningsmøderne?

Selvfølgelig står ALT omrking mig i de andre journaler, som lægekonsulenterne også har.

Håber det er til at forstå.

Mvh
Mcavforfanden er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-03-2011, 19:15   #2
Piamus
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 01-02 2011
Lokation: København
Indlæg: 314
Blog Indlæg: 1
Styrke: 14
Piamus er ny på vejen
Hej Mcavforfanden

Jeg ved ikke om du kan blive straffet, men jeg vil råde dig til at skrive dagbog/smertedagbog hver dag, så du kan dokumentere, at du har ondt. Du kan også skrive i den, at du ikke bryder dig om, at fortælle om dine smerter foran chefen.

Du kan også sende en mail til jobkonsulenten med det samme, og fortælle det som det er, så han er klar over det til næste gang han kommer. Så kan i evt snakke uden for eller aftale at du sender det pr mail, eller han kan lade vær med at spørge og se din dagbog i stedet.

Der er vist ideer til dagbøger her på siden, hvis du søger efter dem.

Bare lidt ideer.

Mvh

Piamus
Piamus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-03-2011, 19:18   #3
Mcavforfanden
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 20-01 2010
Indlæg: 103
Styrke: 15
Mcavforfanden er ny på vejen
Har aftalt et møde med min sagsbehandler imorgen, så faxer hun det jeg har at fortælle til lægekonsulenterne ... Håber ikke det gør nogen forskel..
Mcavforfanden er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Lige et spørgsmål kristella Spørgsmål ang fleksjob 6 23-06-2012 11:23
Lige et spørgsmål kristella Spørgsmål ang fleksjob 3 13-02-2011 23:53
er der en advokat herinde man må stille et spørgsmål lige nu og få svar lige nu ? pjuske Alt det andet 2 08-04-2009 01:28
lige et spørgsmål Ole-Oliver Dit og Dat 3 18-12-2008 15:04
jeg har lige et par spørgsmål lillesine Alt det andet 3 06-12-2008 02:33




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 01:53.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension