K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Din historie

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Din historie Her kan du skrive din historie om det at være fleksjobber (feks hvordan det er at søge fleksjob erfaring med kommune osv)

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 21-04-2012, 09:27   #11
Ginger64
Elsker at være her på K10
 
Ginger64s avatar
 
Tilmeldingsdato: 23-03 2010
Lokation: Fredericia
Indlæg: 79
Styrke: 15
Ginger64 er ny på vejen
Stort Til Lykke herfra, k100

Skønt at læse, at både din Arbejdsgiver, Sagsbehandler og Virksomhedskonsulent har handlet hurtigt og været lydhøre overfor dig.

God Vind i dit Fleksjob

Mvh

Ginger64
Ginger64 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-04-2012, 22:03   #12
viggo
Slettet bruger
 
Tilmeldingsdato: 29-05 2011
Indlæg: 436
Styrke: 13
viggo er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Fib-Spurven Se meddelelser
Når jeg læser k100's fortælling, er den jo ret fantastisk. Den passer bestemt ikke ind i det billede, jeg har fået af kommunens sagsbehandlere.

Jeg er midt i en afskedigelsessag, for jeg har måtte erkende, at jeg ikke længere magter mit arbejde. Jeg er sygemeldt, jeg har ønsket arbejdsprøvning i eget job, men kommunen sagde nej og begrundede dette i mit helbred. Jeg blev sendt i afklaring i CAB, hvor man fandt, at næste trin for mig måtte være arbejdsprøvning mhp fleksjob, men kommunen sagde endnu engang nej, denne gang med begrundelsen, at min sag ikke var en flekssag, og at jeg skulle tilbage i ordinært arbejde. Jeg har bedt om en uddybende begrundelse vedr. denne afgørelse og venter på svar.

Mit spørgsmål er så - hvis jeg selv finder en arbejdsgiver, der vil ansætte mig i fleksjob og kommer og forelægger min sagsbehandler dette (næsten lige som k100 gjorde), vil det være en mulig vej frem??? Eller vil jeg gøre samarbejdet med kommunen endnu dårligere, end det allerede er (jeg har svært ved at forestille mig, hvordan det kan blive dårligere, for det er allerede ekstremt dårligt ... men alligevel...)???

Undskyld, k100, at jeg sådan lige bryder ind og stiller spørgsmål, men tanken om ovenstående udsprang netop af din fortælling.

Knus fra Fib-Spurven.
Næ hvorfor skulle kommunen gå med til det hvis at du ikke er flexjobvisiteret
Første skridt må være at overbevise komm om at du bør visiteres til flexjob
at du helbredsmæssigt ikke længere magter alm. arb
viggo er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-04-2012, 22:37   #13
Fib-Spurven
Hvor skulle jeg ellers være
 
Fib-Spurvens avatar
 
Tilmeldingsdato: 24-10 2011
Lokation: Hovedstadsområdet
Indlæg: 107
Styrke: 13
Fib-Spurven er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af viggo Se meddelelser
Næ hvorfor skulle kommunen gå med til det hvis at du ikke er flexjobvisiteret
Så vidt jeg kan læse af k100's beskrivelse, lavede han og arbejdsgiveren først en aftale, dernæst overbeviste de kommunen om det rimelige i dels, at k100 skulle have fleksjob, og dels, at den nævnte aftale var værd at godkende.


Første skridt må være at overbevise komm om at du bør visiteres til flexjob
at du helbredsmæssigt ikke længere magter alm. arb
Kommunen kan jo se, at jeg nu er afskediget, netop fordi jeg ikke magter mit almindelige arbejde, de har derudover fået tilbagemelding fra CAB, at fleks er den mulighed CAB ser, men alligevel siger kommunen, at jeg skal tilbage i almindeligt arbejde.

Jeg tænkte derfor - da jeg læste k100's fortælling, at det måske var lettere at overbevise kommunen om, at fleks var det eneste rigtige, hvis jeg stod med et fleksjob på hånden???

Knus fra Fib-Spurven
Fib-Spurven er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
A-kasse / flexjobber Jasmina Spørgsmål ang fleksjob 19 16-07-2013 01:28
ny flexjobber livniv Spørgsmål ang fleksjob 19 10-07-2013 16:24
Uddannelse som flexjobber Line H. P. A. Spørgsmål ang fleksjob 4 09-03-2011 01:30
Ny flexjobber Phatamus Spørgsmål ang fleksjob 4 28-02-2010 11:08
Ung flexjobber ja-ma Spørgsmål ang fleksjob 4 14-07-2007 20:47




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 03:11.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension