K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Din historie

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Din historie Her kan du skrive din historie om det at være fleksjobber (feks hvordan det er at søge fleksjob erfaring med kommune osv)

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 04-03-2013, 10:46   #11
carolines
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 03-04 2012
Indlæg: 381
Styrke: 13
carolines er ny på vejen
Hej Canoz, velkommen til k10

Nu du er veteran, og hvis ikke du allerede kender til diverse veteran-støtte-hjælpe-foranstaltninger i privat regi (ikke veterancentret), så er du velkommen til at skrive til mig for info i dit nærområde
Der er flere private organisationer som kan hjælpe dig, både juridisk, behandlingsmæssigt og økonomisk.
carolines er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-03-2013, 11:44   #12
tumnus
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 07-03 2007
Indlæg: 696
Styrke: 18
tumnus er ny på vejen
Jeg er heller ikke stolt af at være førtidspension, men jeg er stolt af at jeg har kæmpet en nedværdigende kamp med jobcenter helt alene - og jeg har vundet den.
tumnus er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-03-2013, 12:18   #13
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Jo nogle læser,og jeg vil da også advare dig og sige at skulle du skrive om din ud statationering,her inde så sørg for at du forbliver anonym-ingen kender dagen i morgen som man siger

Øverst på k10 siden er der sociale grupper ,og jeg mener bestemt at der er en for tidliger soldater,om den bruges mere ved jeg ikke-jeg er bare em pårørende til en

Livet byder ikke altid på det man havde forventninger om,og så må man justere sine forventninger.Det ikke altid så let og der vil du også altid kunne få råd og vejledning gemmen K10 s bruger her er altid nogle man kan få i tale hvis det er det man har brug for det.
Velkommen til.
Velkommen til jeg håber du får glæde af at være her,selv har jeg være her i flere år,og følger med i både "gamle" og nye brugers liv som de deler her inde,og jeg har henter hjælp og gode råd mange gange på siderne.
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-03-2013, 19:24   #14
hansenheidi
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-05 2012
Indlæg: 91
Styrke: 12
hansenheidi er ny på vejen
du skal havde et kram herinde fra mig .Håber det lykkes dig at have et godt liv fremover,

mit råd er nok vær forberedt på at raske folk ikke altid forstår ,
__________________
De værste overgreb imod mennesker er begået med loven i ryggen og af Folk der sagde jeg passer bare min Job.
hansenheidi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-05-2013, 14:40   #15
klanst
Hjemmevant på K10
 
klansts avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-05 2013
Lokation: København
Alder: 59
Indlæg: 225
Styrke: 11
klanst er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af canoz Se meddelelser
Jeg er ikke stolt når mine venner siger tillyke til mig at jeg har fået førtidspension
jeg er 32 år gammel. har været udsendt i kosovo som soldat, jeg har været alkoholiker og stofmisbruger. jeg har fået konstanteret flere diagnoser af (special) læger. Jeg har læst mange spørsmål som folk skriver her på k10 og nu har jeg lyst til at fortelle min historie, jeg ved ikke om det er det rigtige forum side
Når du får tilkendt førtidspension, så har myndighederne erkendt, at du er et sårbart menneske, der har behov for nogle andre livsbetingelser. Det betyder, at du nu officielt har retten til at være den du er og det er der grund til at lykønske med.

Selvom du er et sårbart menneske er du også et stærkt menneske. Jeg hæfter mig ved, at du skriver jeg har været, du har styrke til at lægge noget destruktivt bag dig, STÆRKT GÅET. Du skiver også om dig selv og din baggrund, det viser selverkendelse og mod, så det har du også.

Du skriver du er i tvivl, om du skal skrive og fortælle om din baggrund. Hvis det er det du føler for, så behøver du ikke at blive opfordret til det, så skriver du bare, for det kan være et led i en healende proces. Hvis der er noget du gerne vil, så skal du ikke vente på andres accept, men gøre det. Din historie er hverken rigtig eller forkert, men den er din. Så skriv af hjertens lyst.
Du kan faktisk uden at vide det, ligge inde med viden og erfaringer andre kan bruge, så du kan også bruges til noget rigtig godt her på K10. Du kan ikke undværes.

Jeg kender kun alt for godt det at være anderledes, men du er den du er og det er godt nok, det er der ingen der kan bebrejde eller klandre dig for. Du har retten til dit liv, ingen andre.

Klem du bare på
klanst er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-05-2013, 21:02   #16
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af klanst Se meddelelser
Du skriver du er i tvivl, om du skal skrive og fortælle om din baggrund. Hvis det er det du føler for, så behøver du ikke at blive opfordret til det, så skriver du bare, for det kan være et led i en healende proces. Hvis der er noget du gerne vil, så skal du ikke vente på andres accept, men gøre det. Din historie er hverken rigtig eller forkert, men den er din. Så skriv af hjertens lyst.
Om ikke andet, så kan vi måske blive lidt klogere.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-05-2013, 21:09   #17
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Det er snart 5 måneder siden brugeren skrev tråden, måske fortrød han??
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-09-2013, 21:03   #18
Kath22
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 23-09 2013
Indlæg: 1
Styrke: 0
Kath22 er ny på vejen
Hej Canoz

Jeg er yderst interesseret i hvordan du kom igennem med din førtidspension. Jeg har en mand der også var udsendt i Kosovo 1999 i et par år og nu har jeg fulgt ham i mange år gennem diverse behandlinger og sager og kender både krigens og hans historie - Og dermed kondolerer jeg utrolig meget på dine vegne. Jeg ved ikke hvornår du var afsted?

Men nu skal vi til at søge om førtidspension, da han ikke har flere behandlingsmetoder og det bliver sgu en hård kamp for en, der i forvejen ingen overskud har. Derfor er alle gode råd guld værd - Specielt nu når reglerne blev strammet yderligere i 2003 for førtidspension. Hvornår søgte du?
Kath22 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-09-2013, 13:31   #19
Ametyst
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 26-03 2009
Indlæg: 146
Styrke: 16
Ametyst er ny på vejen
ja men hvis du som 32 får førtidspension.....så skulle du sikkert aldrig have været udsendt....men har været uafklaret fra barndommen. Det er det du skal arbejde med.

jeg er så enig....Klanst
Ametyst er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
En gang gik jeg stolt under de røde faner. Indiansummer Politik og Samfund 7 01-05-2012 18:50
Ikke rett til førtidspension. FjellHeidi Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 2 24-11-2011 00:17
Førtidspension eller ikke førtidspension??? MissAce Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 3 19-02-2011 11:53
Sundhedsminister er stolt !!!!! Stella Det er da strengt ! 3 14-01-2009 02:16
A - ikke pille ved førtidspension FlemmingLeer Midlertidig Førtidspension 2 25-08-2008 12:26




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 18:06.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension