K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Din historie

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Din historie Her kan du skrive din historie om det at være fleksjobber (feks hvordan det er at søge fleksjob erfaring med kommune osv)

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 06-08-2013, 11:35   #1
Østergaard
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-08 2013
Indlæg: 60
Styrke: 11
Østergaard er ny på vejen
Så er jeg også kommet på K10

Hej derude

Så har jeg langt om længe fået mig tilmeldt denne super side. Jeg har fuldt med her på siden de sidste par måneder, og har nu fået mig taget sammen til at melde mig ind.

Jeg har valgt at blive medlem af siden da jeg pt er igang med en flexjob ansøgning. Jeg blev syg for 3,5 år siden, jeg holdte en pause fra mit studie, for at få et pusterum. Efter en periode genoptog jeg mit studie, som jeg nu fik færdiggjort i januar i år. På mit sidste semester valgte jeg at søge om flexjob, da jeg efter en praktik kunne se at jeg ikke kunne holde til et alm. job på ordinære vilkår. Men her fik jeg afslag, så denne sag ligger nu hos ankestyrelsen ( kan få svar hvad øjeblik det skal være)
Efter jeg blev færdig med uddannelse blev jeg sygemeldt, får så den vej igennem at søge om flex igen. Det er nu lykkedes mig at komme i en virksomhedspraktik, hvor jeg pt er 16 timer om ugen, hvilket efter egen og kontaktperson på praktikstedets vurdering er max. Så nu venter jeg bare på næste samtale med jobkonsulent, om han er enig i den vurdering :-)

Hilsen en ny her på K10
Østergaard er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-08-2013, 18:54   #2
TimeGuest
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 24-04 2008
Lokation: Costa del Wassersleben
Indlæg: 2.030
Styrke: 19
TimeGuest er rigtig godt på vej
Velkommen :-)
__________________
.
Jocelyn Pook – Hell, Fire And Damnation + Masked Ball: http://www.youtube.com/watch?v=9QEG2Mk184A

BTW: Er du kvik, så er løsningen her: https://www.youtube.com/watch?v=z9pD_UK6vGU
TimeGuest er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hej så er jeg endelig kommet på K10 JBR Din historie 3 07-08-2013 19:24
Mon der er noget om snakken, nu også gribben er kommet til Danmark! Indiansummer Politik og Samfund 46 04-08-2012 09:03
Så er jeg kommet så langt Dakota Dit og Dat 8 29-07-2010 21:20




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 01:57.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension