K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 17-02-2011, 17:59   #11
Aniston
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 11-02 2011
Indlæg: 6
Styrke: 0
Aniston er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af buster Se meddelelser
hej aniston og velkommen til siden.

Du får lige et link: https://www.borger.dk/Emner/pension-...r/default.aspx

-hvor du selv kan gå ind og beregne hvor meget og hvordan og hvorledes

Generelt kan siges at hvis man er gift, ja, så træder forsørgelsespligten i kraft og dette betyder i økonomisk forstand, at man blir straffet for at leve sammen, fuldstændig oldnordisk lov -min mening

Vil lige give dig yderligere et link: http://skrivunder.dk/sign/?subdomain=forsoergelsespligt

-som jeg håber du vil støtte og bakke op om

Pst, jeg TROR at du mener noget andet end den måde du lige siger det på, ang valg af ftp eller flexydelse....
-for vil sige som mtvr, hvis man ikke kan klare et flexjob længere, ja, så er der jo ikke noget andet alternativ end ftp!
Tusind tak for svar Buster, det hjalp mig rigtigt meget. De links til borger. dk gav mig svaret.

Jeg havde tidligere været inde og skrive under på den med forsørgelsespligt
Aniston er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-02-2011, 18:03   #12
Aniston
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 11-02 2011
Indlæg: 6
Styrke: 0
Aniston er ny på vejen
Tak for svar

Til alle jer som jeg ikke har valgt at besvare direkte i jeres svar, tusind tak for jeres svar. Dejligt at der er nogen der vil hjælpe
Aniston er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Formue i bank, kontra forhøjet førtidspension fenjal Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 2 01-05-2013 21:58
Fleksydelse kontra kontanthjælp didras Spørgsmål ang fleksjob 18 05-04-2013 21:33
fleksydelse/førtidspension birguff Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 3 17-05-2012 08:54
udbetaling af fleksydelse ved tilkendt førtidspension blomst1976 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 2 26-03-2012 23:32
førtidspension kontra fleksydelse Jdm. Alt det andet 1 29-05-2011 22:59




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 23:11.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension