K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 18-09-2006, 18:04   #1
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Jeg er ked af at sige det...men

I begyndelsen af 2006 vandt jeg en sag om retten til en specifikation..en seddel om hvad jeg får udbetalt osv...som ALLE andre får I dette samfund hver måned ( undtagen fleks, førtidspensionister og kontanthjælpsmodtagere)...det var rart...MEN :@
...jeg fik en i 3 mdr. og så var det slut ! Jeg får ingen udbetalingsbilag !

Tænk at man skal tigge og bede om noget der ens ret !!!! faktisk må man slet ikke modtage penge uden dokumentation .

Respekten for mennesker er på lavpunktet i dette land...undskyld mig for at sige det så groft. !!! :@....hov hvor blev demokratiet af ???? det ligger begravet ude på kirkegården sagde Hr. Jensen til konen...

Nej jeg opgiver at RÅBE op om det...for DØVE øre, nogle gange føler jeg det som om jeg bor på den forkerte planet...hahaha B)
Men en dag når det kommer frem sammen med alt det andet..får politikerne og co. en hel del at bortforklare...!

Herinde havde vi en god snak om det dengang og det var rart...B) tak for det til jer der var med.
Stella.
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-09-2006, 20:14   #2
Helle Smith
Ved at flytte ind på K10
 
Helle Smiths avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-08 2006
Alder: 62
Indlæg: 550
Styrke: 18
Helle Smith er ny på vejen
RE: Jeg er ked af at sige det...men

Meget kan jeg brokke mig over, men jeg modtager ALTID udbetalingsseddel fra kommunen, selv min boligsikring får jeg hele 2 breve om hver månede.
Min mor som bor i en anden kommune får kun besked hvis der er ændringer ( pensionist )
__________________
Venlig hilsen Helle
Førtidspensionist pr 1/8-2010
Helle Smith er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-09-2006, 20:15   #3
fiemie
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 17-11 2005
Alder: 51
Indlæg: 160
Styrke: 19
fiemie er rigtig godt på vej
RE: Jeg er ked af at sige det...men

Kan godt forstå du er vred over at blive behandlet sådan. Men, det undrer mig at du skriver at "fleksere" ikke får noget udbetalingsbilag. Jeg får da hver måned fra min kommune, når ledighedsydelsen er kommet ind på min konto, og for tiden får jeg også et bilag på udbetalt transportgodtgørelse (i forbindelse med praktik). Så kan det ikke være at det, som i så mange andre tilfælde, er forskelligt fra kommune til kommune? Det burde det jo ikke være, men virkeligheden viser jo gang på gang noget andet.
Kan forstå at du ikke at orker at råbe op mere, men håber alligevel at du får styrke til det igen senere
fiemie er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-09-2006, 20:18   #4
fiemie
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 17-11 2005
Alder: 51
Indlæg: 160
Styrke: 19
fiemie er rigtig godt på vej
RE: Jeg er ked af at sige det...men

Tilføjelse... Helles indlæg var ikke på siden da jeg skrev mit, så jeg ville ikke bare gentage hvad hun har skrevet. Men, det beviser jo egentlig bare at der ER forskel på kommunerne.
fiemie er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-09-2006, 20:29   #5
Isch
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 29-10 2005
Lokation: Køge
Alder: 54
Indlæg: 122
Styrke: 19
Isch er ny på vejen
RE: Jeg er ked af at sige det...men

Hej Stella

ja, er her ikke meget, men nu må jeg jo lige blande mig igen. (er jo lidt arrig på dine vegne*g*)

lad være med at give op....gå ind på Taner Yilmaz hjemmeside

http://tinyurl.com/gt3pe

og skriv til ham. Det var ham jeg arbejde sammen med, som sidder i borgerrepræsentationen i kbh....mind ham om at jeg talte med ham om det og at han stillede spørgsmål til det.

fortæl ham at du nu sidder i den samme situation, og om han kan hjælpe dig.

Kan jo for f..... ikke være rigtigt :-)

mange hilsner
Isch

ps. hejdien...hjælp mig....kan ikke finde ud af at sætte link ind

/EDIT Webmaster
Nu er jeg godt nok ikke Hejdien men men...jeg har lavet dit link en del kortere og sat det ind i så det er klikbart
Isch er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-09-2006, 21:42   #6
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
RE: Jeg er ked af at sige det...men

Nej webmaster vil mene at jeg er en lille smule mere pæn Nå ja så femenin

Isch.. vi må sætte os ned og lære de link fra os en dag med lidt bedre tid


Stella jeg kan 1110 % tilslutte mig Isch´s kommentar.. påen igen..
  Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvad må man sige vej til MP84 Spørgsmål ang fleksjob 6 13-08-2013 15:38
Har man ret til at sige nej tak til revalidering? Smutter76 Alt det andet 16 01-09-2011 12:53
Kan man sige sit fleksjob op garage50 Spørgsmål ang fleksjob 15 22-03-2011 17:37
At sige fra... Solen Alt det andet 25 05-08-2010 14:43
om at sige et job op.. Hejdien Jeg har fået job. 0 28-06-2008 19:54




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:54.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension