K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > E-Damper

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

E-Damper

Her kan man smide alt der høre ind under emnet E-Damp.

Vil man have mere info om E-Damper kan man besøge dette forum Dampforum

Vil man have mere info om det at blande væsker selv kan man besøge dette forum Selvblander Væske

Vil man have mere info om videnskablige undersøgelser med hensyn til E-Damper kan man besøge denne hjemmeside Videnskablige undersøgelser E-Damp

Batterivejledning - Batteri Skema - OHM´s Lov - Volt/Watt/Ohm Skema


Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 20-11-2016, 23:36   #2151
jh
Bøh!
 
Tilmeldingsdato: 09-06 2006
Indlæg: 479
Styrke: 18
jh er ny på vejen
Det er præcis sådan jeg bruger det, det meste af dagen, og så hyggedamp om aften.

På sigt håber jeg da at sprayen kan erstatte dampen helt, da det er endnu billigere, meget lettere, og uden tvivl sundere...
jh er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-11-2016, 23:47   #2152
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Ja ingen tvivl om at det er nemmere og sikkert bedre hvis man kunne nøjes med den spray...men nu må vi se...melder lige tilbage på et tidspunkt om mine erfaringer...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-11-2016, 13:19   #2153
AAA
Afhængigheds tegn af K10
 
AAAs avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-07 2011
Lokation: Djursland
Alder: 50
Indlæg: 384
Styrke: 13
AAA er ny på vejen
http://mobil.dr.dk/#artikel/nyheder/...ed-af-hylderne
Hej
så lige der var en artikel her om damp.. helt ærligt, så er jeg altså spændt på hvad det hele ender ud i
__________________
AAA er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-11-2016, 16:29   #2154
jh
Bøh!
 
Tilmeldingsdato: 09-06 2006
Indlæg: 479
Styrke: 18
jh er ny på vejen
Det ender desværre ud i højere priser og dårligere produkter...
jh er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-11-2016, 17:46   #2155
AAA
Afhængigheds tegn af K10
 
AAAs avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-07 2011
Lokation: Djursland
Alder: 50
Indlæg: 384
Styrke: 13
AAA er ny på vejen
Hej
ja ved du hvad... det undrer mig ikke!! suk det er bare træls
__________________
AAA er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-02-2017, 21:18   #2156
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Vil lige opdatere....

Ang det med at lave en spray og bruge denne...

Fik skam lavet en....men men men....efter første gang jeg brugte den.-..ja den var så stærk og jeg blev dårlig med der samme....der gik 5 timer før jeg kunne snuppe lidt damp igen...

Så den blanding jeg fik lavet...ja den skal bestemt laves meget svagere...før jeg vil prøve igen...

Det at jeg blev så dårlig...det afholder mig fra at prøve igen her med det samme....så vil lade der gå lidt tid før jeg forsøger igen med spray...

Ang damp...

Nu har jeg ikke købt nyt udstyr i halvanden til 2 år.....dette fordi jeg synes jeg havde fundet det der stillede mig helt tilfreds....en alm subtank med coil på 0.5 ohm....og 18 mg nicotin...og watt på ca 20 til 22...

Her for nogle dage siden...tænkte jeg så at jeg ville kigge mig omkring for at se hvad der var kommet af nyt udstyr....noget jeg ikke har fulgt med i....i lang tid...

Jeg faldt så over et mod....Smok GX350 med en TFV8 tank....dette købte jeg...efter jeg havde set et par videoer om det....

Link til video fra damphuen https://youtu.be/HSGhiQx0t1s

Kan købes her på damphuen https://www.damphuen.dk/mods/1315-sm...-tfv8-kit.html

Super fedt mod....der bruger 4 gange 18650 batterier....kan gå til 350 watt...

Tanken er også rigtig fed....og fyldes fra toppen af....noget jeg ikke er vant til med min subtank....hvor er det bare nemt at fylde en tank når det gøres fra toppen af...

Coils dertil er på ca 0.15 ohm....og de skriver at de bruges bedst imellem 130 til 180 watt....

Lad mig lige advare alle der damper på de ca 18 mg....og går fra at dampe på de ca 20 watt på en 0.5 ohm coil....og som så hopper over til coils på 0.15 ohm der dampes med de 130 til 180 watt....

Jeg havde ikke tænkt nærmere over det....hvilket jeg egentlig burde have gjort....

Men er du så færdig man får et skud nicotin hvis man beholder de 18 mg....jeg kunne maks tage et sug på en varighed på ca 1 sek....hvor jeg normalt tager 2 til 3 sug med en varighed på 2 til 3 sek af gangen...og der gik ca en halv time imellem hvert sug....hvor der normalt kun går ca 15 min på min gamle subtank....

Så jeg har måtte gå ned til 6 mg nu....og det fungere fantastisk...

Man skal dog regne med at dampningen på denne måde....gør at man vil bruge rigtig meget væske....sådan en tank er virkelig tørstig...

Så er man til kæmpe skyer....og jeg mener virkelig kæmpe skyer....så kan sådan et gx350 med en tfv8 tank godt anbefales...der er vist endda kommet en TFV12 tank nu som sikkert gør det bedre...

Selv hvis man damper på de der 20 til 40 watt....ja så kan det gx350 mod anbefales....det vil give batteri tid til en hel sommer på den måde...

Jeg fatter slet ikke hvordan de har fået det mod til at virke....ud fra størrelsen og at der er hele 4 gange 18650 batterier i....

Ja det er tungt...men det passer med at det kan ligge inden i min hånd....vildt at det kan lade sig gøre...

Nåå ville bare lige opdatere...og fortælle om mit nye køb...plus mit uheld med den spray...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-04-2017, 21:19   #2157
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jeg har næsten lige købt lidt nyt, bla en Endura 18t som jeg er blevet rigtig glad for.
Den er ikke så voldsom som alt mit gamle grej, og den damper fint til mit behov. Så nu har jeg bestilt to mere.

Jeg har også købt den nye Aspire Nautilus 2 der også fyldes fra toppen, og den er både til "mund til lunge" eller til sub ohm, alt efter hvilken coil man vælger.
Jeg bruger mine gamle 1,8 ohm som jeg også brugte til Nautilus. Jeg bliver hunde syg af sub ohm, hvis nikotinstyrken kommer over 6 mg.

Men jeg har væskekrise!!!!

Jeg kan simpelthen ikke finde noget der smager godt, og har dampet mulens lakrids og Copenhagen vapours vanille i flere måneder, og er rent ud sagt ved at brække mig.

Pink mule er også ved at sælge ud af deres damklar væsker, og får dem ikke igen. Da det koster omkring 40.000 kr pr væske at blive godkendt.

Jeg ved stadig ikke ret meget om loven på området.

Ved kun jeg kun kan købe 10 ml væske i forretningerne, men må selvfølgelig gerne købe det antal 10 ml jeg vil.

Og ellers går det bare sin lille gang.
Men det bliver vist også forbudt.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-04-2017, 21:43   #2158
Bodrum
Lever på K10
 
Bodrums avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2012
Lokation: Aarhus
Indlæg: 1.457
Styrke: 13
Bodrum er ny på vejen
Hej Helene. har du overvejet at komme igang med bland selv?

det kan godt svare sig
Bodrum er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-04-2017, 00:36   #2159
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Jeg havde købt ind til bland selv - rigtig meget endda, men solgte det videre.
Jeg har jo børn hjemme, og børnebørn der kommer jævnligt, så jeg blev skide nervøs for om de skulle begynde at rode med det.

Jeg kunne heller ikke helt finde ud af blandingsforholdene, og det jeg fik blandet selv, smagte ikke af en skid. Så jeg fik det ud af huset igen, hehe
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-06-2017, 13:17   #2160
jh
Bøh!
 
Tilmeldingsdato: 09-06 2006
Indlæg: 479
Styrke: 18
jh er ny på vejen
Tja, så er det 5 år siden jeg røg en smøg, hold da op hvor tiden dog går...

Det var aldrig lykkedes uden dampen.
jh er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:11.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension