K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 09-10-2009, 18:27   #21
Zastrow
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2006
Lokation: Københavns
Alder: 76
Indlæg: 394
Styrke: 18
Zastrow er ny på vejen
Question Kelstrup

Citat:
Oprindeligt indsendt af kelstrup Se meddelelser
Når man har flexjob, og får løn som "alm." lønmodtagere, har du ligeså meget ret til at forhandle løn 1 gang om året som alle andre.
I skal huske der også i jobcentrets regi er noget der hedder funktionstillæg, med det kan man opnå en rimelig god løn.
Kan du ikke lige definere funktionstillæg. Altså hvordan man kan få det?

Min HK repr. skal med til møde - og vil forsøge at hente kvalifikationstillæg hjem til mig.
Zastrow er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-10-2009, 17:22   #22
Zastrow
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2006
Lokation: Københavns
Alder: 76
Indlæg: 394
Styrke: 18
Zastrow er ny på vejen
Så er alt på plads...

jeg har i dag været til møde med min jobkonsulent, min chef, en repr. fra personeltjenesten, min personalerepræsentant og min HK-repræsentant. Vi fik alt aftalt - skånehensyn m.v. - så det er noteret at jeg kan holde de pauser, jeg selv mener jeg har brug for - gå tidligere hjem, hvis jeg har behov for det, så alt er i skønneste orden.

Min virksom hed får 2/3 tilskud til min stilling - og jobkonsulenten fortalte, at hvis jeg var berettiget til funktionstillæg, ville kommunen give refusion på 75%. Jeg tror jeg har været heldig med alle mine "repræsentanter" - for det hele har været så positivt.

Og gudskelov har jeg jo fortsat mit job, som jeg hele tiden har været i - så alt tegner så godt.

Så indimellem sker det også at der er solskinshistorier - som jeg synes min er.

Mange knus til jer alle
Kirsten Zastrow
Zastrow er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-10-2009, 17:58   #23
Huldra
Har ikke tid til andet end K10
 
Huldras avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-03 2008
Alder: 58
Indlæg: 2.134
Blog Indlæg: 17
Styrke: 19
Huldra er ny på vejen
Tillykke med det, det er da rigtigt herligt at læse om.. og godt at der rundt om findes gode og venlige hjælpere.
God vind fremover..
Huldra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 12-10-2009, 19:03   #24
Zastrow
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2006
Lokation: Københavns
Alder: 76
Indlæg: 394
Styrke: 18
Zastrow er ny på vejen
Smile 1000 tak skal du ha' Huldra....

Citat:
Oprindeligt indsendt af Huldra Se meddelelser
Tillykke med det, det er da rigtigt herligt at læse om.. og godt at der rundt om findes gode og venlige hjælpere.
God vind fremover..
Jeg er glad for at have jer at snakke med.
Jeg vil da også fremover komme på siden - og fortælle, hvis jeg finder ud af noget, der kan være til gavn for andre flex'ere. (Kan jo se på de spm. der bliver stillet - og så se om jeg kan være til gavn).

Mange hilsner
Kirsten Z
Zastrow er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-10-2009, 16:40   #25
kelstrup
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 13-08 2009
Lokation: odsherred
Indlæg: 40
Blog Indlæg: 1
Styrke: 15
kelstrup er ny på vejen
Thumbs up

Citat:
Oprindeligt indsendt af Zastrow Se meddelelser
Kan du ikke lige definere funktionstillæg. Altså hvordan man kan få det?

Min HK repr. skal med til møde - og vil forsøge at hente kvalifikationstillæg hjem til mig.
sorry havde ikke set dit spørgsmål før numin arb.giver og jeg havde møde med ham fra jobcentret og fik fortalt, at for det 1. var der lønstigning pr. 1/4.09 så det sku jeg også have, for det 2. skulle vi vide der var noget der hedder funktionstillæg dvs. hvis du har "blækspruttestilling" kan arb.giver give tillæg til andet så lønmodtager opnår højere løn og arb.giver samtidig får det dækket. Istedet for at give alm.løn for det hele.
Jeg ved ikke om det er formuleret så det kan forståes ellers skriv så prøver jeg igen
kelstrup er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
jeg er bevilget fleksjob Nico Spørgsmål ang fleksjob 3 21-10-2011 08:43
Tror i jeg får bevilget førtidspension? MartinS Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 7 15-09-2011 16:13
Bevilget fleksjob - Hvad nu? elbossen Spørgsmål ang fleksjob 2 04-07-2011 14:11
Endelig bevilget fleksjob granny Alt det andet 0 27-05-2011 16:09
Jeg har fået bevilget flexjob leneu Din historie 7 19-06-2007 17:37




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:02.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension