K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 21-11-2010, 08:33   #1
Pingu
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 01-06 2010
Indlæg: 43
Styrke: 14
Pingu er ny på vejen
Nægtet bisidder.

Min sagsbehandler har nægtet at flytte et møde med mig 1 uge så jeg kan få min bisidder med. Min bisidder har arbejde, så hun kan ikke komme på alle tider.

Er der nogen af Jer der kender reglerne omkring bisidder?

Har man mulighed for at få møder tilrettelagt efter hvad ens bisidder kan?
Pingu er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-11-2010, 09:19   #2
Peppe
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 12-06 2010
Lokation: Skive
Indlæg: 332
Styrke: 14
Peppe er ny på vejen
Forvaltningsloven

Citat:
§ 8. Den, der er part i en sag, kan på ethvert tidspunkt af sagens behandling lade sig repræsentere eller bistå af andre. Myndigheden kan dog kræve, at parten medvirker personligt, når det er af betydning for sagens afgørelse.

Stk. 2. Bestemmelsen i stk. 1, 1. pkt., gælder ikke, hvis partens interesse i at kunne lade sig repræsentere eller bistå findes at burde vige for væsentlige hensyn til offentlige eller private interesser, eller hvor andet er fastsat ved lov.
Hmm måske andre kan, jeg kan ikke finde noget om flytning af pga bisidder!
Peppe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 21-11-2010, 10:50   #3
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.744
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Retssikkerhedsloven.....

Kære Pingu.
Fra tidligere tråd hvor Hejdien skriver:

"Skriv som foreslået til sagsbehandleren og bed om at få rykket tiden da din bisidder fra fagforeningen ikke har tid før i sep og at du ikke mener at kunne magte det selv .

Henvis evt til retssikkerheds loven

§ 4. Borgeren skal have mulighed for at medvirke ved behandlingen af sin sag. Kommunalbestyrelsen tilrettelægger behandlingen af sagerne på en sådan måde, at borgeren kan udnytte denne mulighed.

Denne mulighed mener du kun at du har med støtte fra din fagforening og hvis ikke de kan udskyde mødet pga det, så vil du gerne have en begrundelse for det .."

Hvilket du skriftligt meddeler din sagsbehandler som er helt galt på den.

Hilsen Peter
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Nægtet kontant hjælp. Oline Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 9 05-08-2013 23:38
nægtet arbejdsprøvning Randerspigen Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 12 09-07-2013 13:41
Nægtet sygedagpenge nokken Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 20 09-04-2012 13:02
Hjælp!Nægtet behandling Tullepigen90 Dit og Dat 12 22-01-2011 14:35
sagsbehandlerskift - nægtet!!! lena Hjælpemidler til handicappede 10 11-04-2008 11:26




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:14.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension