K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 04-10-2014, 11:50   #1
Candycrush
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 04-10 2014
Lokation: Helsingør
Alder: 39
Indlæg: 2
Blog Indlæg: 1
Styrke: 0
Candycrush er ny på vejen
Exclamation Flexjobansøgning

Hej det er sådan at jeg er født med en hjerneskade, jeg har for nylig gennemført en uddannelse, som butiksassistent, dette har været en frustrerende og psykisk nedslående oplevelse. Jeg valgte at gennemføre uddannelsen, da jeg ikke orkede at slås med kommunen. Nu er jeg så blevet færdig uddannet, både min familie , neuropsykologerne og jeg mener det ville være bedst for mig med et flexjob, da jeg absolut ingen energi har når jeg kommer hjem, og tit har problemer med halvfuldførte opgaver både privat og på jobbet, da jeg husker utrolig dårligt, og har svært ved at strukturere opgaver, og danne mig overblik og dette bliver mere udtalt når jeg er træt. Nu er det så at vi skal til at søge om flexjob, og vi reger ikke med dette vil blive nemt især ikke efter, endt uddannelse på fuld tid. Har du nogle gode råd, der evt. kunne gøre vejen en lille smugle nemmere?
Candycrush er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-10-2014, 12:49   #2
stampe
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-12 2007
Indlæg: 4.289
Styrke: 21
stampe er rigtig godt på vej
Absolut ikke for at tage modet fra dig. Men du behøver ikke være på fuldtid for at være selvforsørgende på almindelige vilkår.
stampe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-10-2014, 13:09   #3
Candycrush
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 04-10 2014
Lokation: Helsingør
Alder: 39
Indlæg: 2
Blog Indlæg: 1
Styrke: 0
Candycrush er ny på vejen
Flexjob

Det kan du Faktisk godt have ret i :-) men tror nu alligevel jeg vil gøre et forsøg. Måske vender jeg tilbage
Candycrush er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-10-2014, 17:43   #4
Ida
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 07-09 2006
Indlæg: 389
Styrke: 18
Ida er ny på vejen
Læs lovgivning og skaf dokumentation

Et par gode råd:
Det er vigtigt at du selv kender fleksjob reglerne - du kan finde informationer under "nyttige links"
Det er samtidig vigtigt at du skaffer læge-dokumentation - så kommunen kan se at du ikke bare er træt. Start med at tale med lægen/neuropsykologen.
Held og lykke!
Ida er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:55.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension