K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 06-07-2012, 09:16   #1
østerbro
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-06 2010
Lokation: københavn
Indlæg: 1.113
Styrke: 15
østerbro er rigtig godt på vej
socialdemokratiet=liberal

dette er uhyggeligt



http://politiken.dk/debat/ECE1678920...e-naeste-valg/
østerbro er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-07-2012, 09:52   #2
Pedro
Skal snart betale husleje på K10
 
Pedros avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-06 2010
Lokation: Nordjylland
Alder: 66
Indlæg: 704
Styrke: 14
Pedro er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af østerbro Se meddelelser
Py for pokker! Man kan føle sig fortabt
Pedro er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-07-2012, 10:05   #3
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
det er jo ikke nogen nyhed...at det ikke ser godt ud.det har været under vejs i langtid..og som vedkomne skriver er det de løftebrud de konstant bliver straffet for og så at de laver forlig med de blå...
jeg tror der bliver udskrevet valg iår og at de blå kommer til gen..alt tyder jo på det når man læser aviser..det går den forkerte vej..
og det de gjorde ved fleksjobbere og føttidspensionister har sat manges i kog...det var for dårligt,...
stribe førtidspensionist
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-07-2012, 10:06   #4
MichaelH
Banned
 
Tilmeldingsdato: 25-06 2012
Lokation: Århus
Indlæg: 53
Styrke: 0
MichaelH er ny på vejen
Spændende artikel

Før valget sidste år fik jeg at vide blant vennner at jeg var sortseer fordi jeg mente at socialdemokratiet var/er en ulv i fåreklæder.
Nu siger de samme personer, skal vi ikke bare lave god mad frem for at snakke politik
Og det gør vi så. :-)

Når der skal være kommunevalg til næste år vil jeg blive meget overrasket over hvis ikke der bliver blodbad og over en halvvering i de socialdemokatiske byrådsmedlemmer.
Mon folk stadig vil kalde mig sortseer !
MichaelH er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-07-2012, 10:24   #5
Risa
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-02 2007
Indlæg: 1.216
Styrke: 19
Risa er rigtig godt på vej
Ja, er virkeligt uhyggeligt, hvad soc.dem. har gang i. Kan så tilføje følgende artikel:

Citat:
Historiker: »Neoliberale« tanker sniger sig ind i nyt socialdemokratisk partiprogram
http://politiken.dk/politik/ECE16794...-partiprogram/

Og oprøret ulmer også i baglandet:

Citat:
S i Aalborg: Partitoppen har mistet følingen
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/...-følingen.html

Bemærk, at link til hele brevet ligger øverst i "Se også"-boksen.

Og så denne fra 2008 - uhyggeligt, som den stadig passer 4 år senere!

Citat:
Nyliberalismen i Socialdemokratiet

Krisen i Socialdemokratiet beror ikke på, at partiet savner en klart formuleret politik, men på at politikken et godt stykke hen ad vejen deler mål og midler med Anders Fogh Rasmussen og regeringens politik
http://www.information.dk/156418

Måske det virkeligt passer, at Venstre er det nye arbejderparti - og soc.dem. bare er en kopi af den gamle Venstre...? Som det er lige nu stemmer jeg i al fald ikke på dem mere... Så hellere se, om EL måske overtager de soc.dem. dyder...



Ps. MichaelH: Hvis du er sortseer, er jeg det også! Jeg forudser nemlig også et blodbad for soc.dem. til kommunevalget - uanset de nu er fremme og sige, at de vinder ved næste valg... Jeg stemmer i al fald ikke på dem... Så hellere stemme på EL for at "teste", hvordan de håndtere mere indflydelse...
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/...al-kritik.html
Risa er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-07-2012, 11:57   #6
nensypigen
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 28-03 2010
Lokation: *******
Alder: 39
Indlæg: 684
Styrke: 15
nensypigen er ny på vejen
skal lige høre HVIS der bliver udskrevet valg bliver reformerne så ikke udskudt? sådan at os under 40 har længere tid at løbe på?
nensypigen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-07-2012, 12:22   #7
Bananen
Afhængigheds tegn af K10
 
Bananens avatar
 
Tilmeldingsdato: 20-01 2012
Lokation: Tårnby den hårde kommune, det kun noget jeg hørt ;)
Indlæg: 329
Styrke: 13
Bananen er ny på vejen
Nej, du kan være helt urolig for det bliver værre, venstre, konservative og dansk Folke parti vil gå helt ind benet, det jo det der er hele humlen, når dem vi har nu, kan tage fra de fattige og give til de rige, ja så vil den få en ekstra takt når de andre kommer til, for så vil de jo sige, når de "røde" kan, så kan vi tage endnu mere fra de fattige og give til vores venner.. Så EL skal blive så store at de vil kunne lave lovgivning alene, og det tror jeg der vil gå mange år til før det sker, at jeg ikke er i tvivl om det sker, problemet bliver bare jeg ikke lever så lang tid..
__________________
Man skal være rask for at kunne være syg

Bananen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-07-2012, 12:32   #8
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
som BAnanen skriver tror jeg ikke reformerne blir rullet tilbage da de blå,venstre og konsevative har været med til at lave den...
det var mere el.mindre venstre der ønskede en slags oopstramning,men det regnede de ikke med de ku få flertal til...og så kom de røde på banen.

nej det kører videre som planlagt - uanset hvem der er statsminister..

stribe førtidspensionist
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-07-2012, 12:38   #9
Thomas1981
Mit andet hjem K10
 
Thomas1981s avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-12 2011
Lokation: Horsens
Alder: 43
Indlæg: 671
Styrke: 13
Thomas1981 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af nensypigen Se meddelelser
skal lige høre HVIS der bliver udskrevet valg bliver reformerne så ikke udskudt? sådan at os under 40 har længere tid at løbe på?
Jeg har tænkt det samme. Mit bedste gæt er at hvis de bliver væltet og blå kommer til, vi de haste finansloven igennem som den er, lige efter valget, så Danmark kan køre videre i 2012. Men så bliver det DF der skal sluge det de ikke ville stemme for. Selve reformerne er der jo desværre stort flertal for, uanset hvem vi har på tronen

Men igen, det er kun gætværk, hvis der kunne komme facts om hvad det betyder for en finanslov hvis en regering vælter på finanslov forhandlingerne, ville det være super.

Nu håber jeg selv at nå at blive førtidspensionist i år, men jeg vil helt sikkert også sove bedre om natten, hvis der kom et år mere at løbe på, ved en væltet regering.
Thomas1981 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 06-07-2012, 13:18   #10
smækkerlækker
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 01-06 2012
Indlæg: 165
Styrke: 12
smækkerlækker er ny på vejen
stribe

stribe skriver

"jeg tror der bliver udskrevet valg iår og at de blå kommer til gen..alt tyder jo på det når man læser aviser..det går den forkerte vej..
og det de gjorde ved fleksjobbere og føttidspensionister har sat manges i kog...det var for dårligt,..."

Stribe, du fortæller med glæde og ofte, at du stemmer på blå blok og Venstre, derfor bliver jeg nødt til at spørge: Mener du det, når du skriver, at det går den forkerte vej? Og at det skatteforlig, der blev lavet med Venste...det var for dårligt.
smækkerlækker er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Jeg er social-liberal logikeren Politik og Samfund 7 12-04-2011 16:31
Socialdemokratiet vil fjerne varighedsbegrænsningen på sygedagpenge nilla Politik og Samfund 6 18-02-2011 13:53
Samtale med Lone Møller socialdemokratiet. Hejdien Politik og Samfund 4 26-05-2007 04:17
brev til Socialdemokratiet. Stella Dit og Dat 23 28-04-2007 21:43




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:12.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension