K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang sygedagpenge/kontanthjælp dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 11-02-2016, 14:44   #21
Boxer
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 18-11 2009
Lokation: Nordfyns Kommune
Alder: 51
Indlæg: 40
Styrke: 15
Boxer er ny på vejen
Jeg var på højskole i 2014, et ophold før og et ophold efter sommerferien.
Opholdet før sommerferien var rigtig godt. Jeg begyndte så småt at trives igen.
Opholdet efter sommerferien var også godt. Men på det tidspunkt begyndte jeg at arbejde med hvad der skulle ske efter sommerferien, nemlig afprøvning med henblik på fleksjob. Det stressede mig rigtig meget og lagde nok grundstenen til hvad der skete senere.
Februar 2015 startede jeg i en arbejdsprøvning 2 timer om dagen. Min ryg gjorde ret ondt, så da kommunen foreslog at sætte tiden op, holdt jeg fast i at det kun skulle være 2 timer dagligt.
Fra jeg startede i februar og sluttede i august, havde jeg taget 20 kilo på i vægt samt fået en depression. Det var depressionen der fik mig til at stoppe det forløb.
Jeg kan absolut ikke udsætte noget på selve arbejdspladsen, det var et dejligt sted at være. Men jeg gik ned med flaget i stor stil over det.

Ud over min dårlige ryg, har jeg faktisk også en del psykiske diagnoser:
ADHD
Periodiske depressioner
Emotionel ustabil personlighedsstruktur
Ængstelig personlighedsstruktur
Trøstespisning
Dissociativ tilstand eller forstyrrelse

Så ud over at have ondt i ryggen, er der også andre ting der spiller ind.
Jeg kan simpelthen ikke klare flere arbejdsprøvninger.

Jeg skal til møde i rehab teamet til marts. De skal beslutte hvad der efterfølgende skal ske.
Der vil jeg foreslå at de forlænger ressourceforløbet så jeg kan blive afklaret i forhold til førtidspension. Så jeg ved nøjagtigt hvad der skal til.
Boxer er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 08:40.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension