K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 02-09-2010, 13:28   #1
MichaelF
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 02-09 2010
Indlæg: 1
Styrke: 0
MichaelF er ny på vejen
Journalist søger smertepatient

Jeg er journalist på Berlingske tidende og igang med at indsamle materiele til et par artikler om, hvordan ventetider påvirker smertepatienter. I den forbindelse søger jeg en smertepatient, som har lyst til at medvirke i et interview hurtigst muligt.

Artiklen handler om, at ventetider kan presse smertepatienter ud af arbejdsmarkedet, og det er derfor vigtigt for historien, at du har ventet i kø til behandling på et af SJællands offentlige tværfaglige smerteklinikker i længere tid (gerne over et år), og at du i den tid har mistet tilknytningen til arbejdsmarkedet.

Er der nogen som vil hjælpe eller kender andre som vil medvirke?

Sidst redigeret af MichaelF; 02-09-2010 kl. 13:52.
MichaelF er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-09-2010, 15:39   #2
ace dk
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-06 2009
Lokation: et sted i dk.
Indlæg: 712
Styrke: 15
ace dk er rigtig godt på vej
må det være mig tilladt og bede om en modydelse, (dette til trods for jeg ikke kan hjælpe dig.....)........

vi er en del der er blevet smertepatienter efter ARBEJDSSKADER sket i perioden 04-07.

vores eneste forbrydelse var at vi stod op hver morgen, og passede vores JOB....

vi har derefter været involveret i en arbejdsulykke/skade.... og vores arbejdsgivere har ikke overholdt loven/anmeldelsesPLIGTEN..... på et år.....

synderne og dermed de "straffede" bliver vi ... som har en anmeldelsesRET....

men intet uråd har anet, i den tid vi har været syge, og smidt rundt i systemet, og kæmpet som indestængte minearbejdere, for og komme retur på arbejdsmarkedet....

da dette så desværre ikke er lykkedes, må man derefter stiltiende (mere eller mindre). se til at ens skadesag ikke kan behandles .

da din arbejdsgiver har forbrudt sig mod loven........ men "bøden" skal vi BETALE....

vi er flere 1000 der kan give dig en superhistorie.... og det er MED SMERTER.... med nedture.... med depresioner af formater der vil noget..... det er simpelthen læsestof...

der vil få cammila eckbergs krimier, til og ligne tintin hæfter......

jeg kan, hvis du er varm på emnet love dig du kan som j.v.and vælte dig i vaskeægte gysere...... jeg vil gerne selv melde mig som "objekt"..... læs historien om doris i 3Fs fagblad..... min er mage til .... jeg tror såmænd også doris gerne stiller sig til rådighed..

jeg ved ikke om denne "kartoffel" er for varm, eller simpelthen ikke avanceret nok, til og kunne vække den gamle hæderkronede "berlingers" tilhængere/læsere.....

men jeg kan LOVE dig nogle historier som bestemt ikke er til godnat-læsning for børn...

var dette noget....??????????????????

mvh eders ace dk..... disponent for varen....
ace dk er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-09-2010, 17:19   #3
Odenseaneren
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 26-03 2008
Indlæg: 525
Styrke: 17
Odenseaneren er rigtig godt på vej
Hej Michael

Super der kommer fokus på det

Vil foreslå den krølle der hedder, at alle åbenbart må tillægge smerterne psykisk årsag. Sagsbehandler, sociallæger mv. mener gang på gang at det "nok er psykisk". Alt imens de syge bliver mere syge. Denne jagt i årevis kan medføre stress mv.

Jeg ventede 2 år på smerteklinik på OUH - og imens røg jeg på kontanthjælp. Efterfølgende HAR jeg fået pension, men jeg stod et år uden offentlig indtægt.

Håber du vil sætte 15 minutter af, til at se denne udsendelse om min sag - til "inspiration" mv. på også andre relevante vinkler; http://www.tv2fyn.dk/video/20409

Desværre er der ingenting sket i mellemliggende tid - dvs. retssikkerheden er lige ringe nu 6 år efter jeg blev syg!
Odenseaneren er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-09-2010, 17:20   #4
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Ååååh Ace, jeg elsker dig, seriøst!
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-09-2010, 18:32   #5
ace dk
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 08-06 2009
Lokation: et sted i dk.
Indlæg: 712
Styrke: 15
ace dk er rigtig godt på vej
jeg rødmer.... og bøjer mig ydmygt i støvet

tak for de pæne ord..

mvh eders ace dk
ace dk er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-09-2010, 18:36   #6
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
Citat:
åbenbart må tillægge smerterne psykisk årsag. Sagsbehandler, sociallæger mv. mener gang på gang at det "nok er psykisk". Alt imens de syge bliver mere syge. Denne jagt i årevis kan medføre stress mv.
ikke andet at gøre ikke lade det gå en på livet er for kort til det klare du det hjælper det
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-09-2010, 20:17   #7
Anne Mette
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 25-03 2010
Indlæg: 205
Blog Indlæg: 1
Styrke: 15
Anne Mette er ny på vejen
Ace som tak for et grin her hen under aften, du er herlig i din måde at formulere dig på
Anne Mette er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 02-09-2010, 22:16   #8
Firedragon
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 30-04 2010
Lokation: Næstved
Alder: 68
Indlæg: 7
Styrke: 0
Firedragon er ny på vejen
k10 kunne holde samtlige journalister beskæftiget på fuld tid de næste ti år. eller indtil den næste regeringsrokade eller tsunami.

Men interesserer det nogen fra læserne til politikerne?
__________________
Med venlig hilsen
Johnny Winther Ronnenberg

Don’t get mad – get even. Yup a grumpy old bastard still kicking ***.
Firedragon er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Journalist søger....17 år efter FlemmingC Politik og Samfund 8 27-01-2012 09:13
Journalist søger: Case med tandproblemer pga. medicin Jour.stud Politik og Samfund 15 10-12-2010 18:23
Journalist søger fleksjobbere som er blevet mobbet på jobbet Webmaster Dit og Dat 5 08-01-2010 16:12
Er du kronisk smertepatient? Syrene Alt det andet 2 24-11-2008 02:07




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 19:44.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension