K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 09-04-2012, 21:05   #1
mukke
Lever på K10
 
mukkes avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-09 2008
Lokation: Kbh.
Indlæg: 1.351
Styrke: 17
mukke er ny på vejen
Tilfældige sagsbehandlere og deres spørgsmål.

Kan en tilfældig sagsbehandler vælte alle andre udsagn i ens sag?
Jeg venter på revalidering og har min sag liggende hos Beskæftigelsesankenævnet. Imens vi venter skal jeg selvfølgelig aktiveres behørigt.
Efter sidste aktivering fulgte et rutinemøde hos en ny sagsbehandler, som ikke havde læst min sag. Hun spurgte, om jeg havde sygdomme, hvortil jeg svarede Nej, imens jeg tænkte på sygdomme som diabetes, leddegigt osv.
"Ingen?", spurgte hun og skrev skrev meget ivrigt da jeg benægtede.
Senere huskede jeg, at jeg før har hørt, at nogen brugte ordet sygdom om tilstande, som jeg ville kalde svagheder, dysfunktioner og skavanker.

Kan sådan en misforståelse verfe arbejdsprøvningsresultater væk og ændre beslutningsgrundlaget hos kommunen?

Jeg håber på fleks eller ihvertfald noget hensyntagende på grund af ustabilt bækken, ustabile fødder og en sårbar og opereret skulder.
mukke er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-04-2012, 07:12   #2
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Jeg går ud fra, at du har haft din læge inde over dine sygdomme/svagheder/dysfunktioner/skavanker.
Så tag en kopi af de lægepapirer hvoraf det fremgår hvad du fejler og aflever dem på kommunen sammen med et brev hvori du skriver, at du nok har misforstået sb's spørgsmål.

Husk at få en kvittering på, at du har afleveret det.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-04-2012, 08:08   #3
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Der er jo kun et problem hvis sagsbehandleren så mener man er blevet rask - derfor er det vigtigt at man ikke kun besvare deres spørgsmål, men også selv fylder ud mellem linjerne og fortæller, at man ikke direkte har en sygdom, men altså omvendt heller ikke er rask.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-04-2012, 09:32   #4
Multe
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-11 2009
Lokation: Århus
Indlæg: 1.634
Styrke: 16
Multe er ny på vejen
Sååå lad dog vær'... -selvfølgelig har vi - der søger fleks - sygdomme og selvfølgelig er vi dermed også handicappede


.
__________________
Hva' man har, det har man... -resten ka' de vise som respekt!
Multe er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-04-2012, 09:42   #5
mukke
Lever på K10
 
mukkes avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-09 2008
Lokation: Kbh.
Indlæg: 1.351
Styrke: 17
mukke er ny på vejen
Tak for svarene.
mukke er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Trolls og deres dagsorden anfo Politik og Samfund 7 01-07-2012 01:49
Jeg får flip af kommunen og deres spørgsmål supersus Spørgsmål ang fleksjob 27 10-03-2012 19:59
Svin genkendes jo på deres handlinger... Multe Politik og Samfund 9 23-07-2010 11:24
Ministre sjusker med deres kalendere buster Politik og Samfund 2 17-04-2010 11:12
Ligebehandlingsnævnet får deres egen hjemmeside Webmaster Nyt fra Ankestyrelsen 0 05-01-2010 21:30




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:05.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension