K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 19-09-2013, 00:00   #1
neemos
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-03 2012
Indlæg: 33
Styrke: 13
neemos er ny på vejen
Quickcare?

Hej k10,

Jeg er blevet smidt videre i systemet til optræning i fitness center under Quickcare Køge, lider af fibromyalgi og er hårdt ramt, er der nogen herinde fra der har noget erfaring med dem?
neemos er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-09-2013, 06:25   #2
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
gik ved deres fys i Herning, hun var utrolig "dygtig" kunne se igennem beton og læse tanker.

Hun mente jeg spillet og skrev til kommunen jeg ingen problemer havde ned, at komme ind i min bil, det kunne hun se selv om jeg pakkeret i en p kælder, hun skrev jeg havde været der 7 gange ud af 10, selv om det var 9 gange og den ene gang havde hun glemt mig.

men jeg gik samtidig i deres smerte afdeling som lavede pæne udtagelser om mig og lærte mig, at passe beder på mig selv.
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-09-2013, 07:02   #3
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af neemos Se meddelelser
Hej k10,

Jeg er blevet smidt videre i systemet til optræning i fitness center under Quickcare Køge, lider af fibromyalgi og er hårdt ramt, er der nogen herinde fra der har noget erfaring med dem?
En hurtig søgning på K10: http://www.k10.dk/search.php?searchid=1327390

Der skulle vist være godnatlæsning nok til et par dage.

Hvis jeg skal sammenfatte mine erfaringer med Quick Care, så må det blive: Pas rigtig godt på dig selv.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-09-2013, 08:54   #4
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Alle udtagelser kommer vist an på øjnene der ser ,det et er min erfaring.

Hvad enten man er det ene eller det andet sted.

Men skal være god til at forklare/fortælle alt det der ikke kan ses og måles, når det endeligt er skrevet færdigt kan man selv komme med kommentar .

Man skal passe på sig selv ingen andre gør det,og så det godt at bruge sit filter -tag det til dig du kan bruge andet må man lade passer eller sige fra over for.

Husk at hos anden aktøre er det dig det handler om ,det dine behov der skal høres og respekteres .

Hold fokus på målet for hvorfor du er der
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-09-2013, 19:40   #5
neemos
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-03 2012
Indlæg: 33
Styrke: 13
neemos er ny på vejen
#vovse

Det er et blankt link du har lagt op, ingen hits siger den.
neemos er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-09-2013, 20:01   #6
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Man kan ikke lægge link til de søgninger man laver herinde...da de kun bliver gemt kort tid...

Så måske Vovse lige kunne fortælle hvad det er for ord hun har søgt på...medmindre det kun er det åbenlyse "Quick Care"
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-09-2013, 21:34   #7
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Man kan ikke lægge link til de søgninger man laver herinde...da de kun bliver gemt kort tid...

Så måske Vovse lige kunne fortælle hvad det er for ord hun har søgt på...medmindre det kun er det åbenlyse "Quick Care"
Nåååh, så er der jo en logisk forklaring.

Ja, jeg søgte såmænd på bare på "Quick Care" og valgte "vis indlæg".
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-09-2013, 06:40   #8
louisesparadis
Piskesmælds offeret......
 
Tilmeldingsdato: 30-01 2013
Lokation: odsherred
Alder: 42
Indlæg: 15
Styrke: 12
louisesparadis er ny på vejen
havde et kort møde med dem i Asnæs, og IKKE en succes! ham fjolset dernede sagde mit smæld sku trænes væk, og lavede derfor et fitness program til mig, og han afsluttede da lige med at tage fat i min nakke og vred den rundt (han sku være udd. fys!) så den sagde KNÆK!!! og dagen efter måtte jeg til læge og fik. konstateret et hekseskud i mit piskesmæld grundet det.... så ikke en solstråle historie! troede jeg sku til FYS dernede, men min sagsbehandler sagde bagefter at FYS ikke er en del af programmet KUN træning, og fys jo = en der laver et trænings forløb, hvor fys i min verden er en der kompinerer krops øvelser med massage! men efter mit møde med Quick care, bog efterfølgende snak med sagsbehandler mv. blev jeg lidt skræmt da erfaringen var SÅ dårlig, at nu er der bestemt ingen der skal røre mit smæld.....

men pøj pøj til dig
louisesparadis er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 27-09-2013, 07:36   #9
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af louisesparadis Se meddelelser
troede jeg sku til FYS dernede, men min sagsbehandler sagde bagefter at FYS ikke er en del af programmet KUN træning, og fys jo = en der laver et trænings forløb, hvor fys i min verden er en der kompinerer krops øvelser med massage!
Her i byen har vi et træningscenter hvor der er flere fysioterapeuter ansat, man kan (selvfølgelig) få behandlinger af disse, men man kan også få dem til, at lave et træningsprogram, f.eks. hvis man har et helbredsproblem, der skal tages hensyn til.

Og det er fint nok, når bare de ved hvad de laver.
Og så vidt jeg kan se, så er der problemet skal findes i forhold til Quick Care.

Jeg har engang snakket med en, som var rigtig glad for Quick Care, hun var sygemeldt p.g.a. stress, så hendes træningsprogram var jo så'n mere alment, og der kan de måske være gode nok.

Men har man et helbredsproblem, der skal tages hensyn til, så er det meget vigtigt, at man selv er på forkant med tingene, og siger fra.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:51.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension