K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 28-03-2011, 05:58   #21
sibt
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 23-08 2010
Indlæg: 164
Styrke: 0
sibt er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Pophår Se meddelelser
Selvfølgelig skal man være fleksibel i fleksjobbet, som i alle job. Jeg har selv fleksjobbet under HK-handel, der arbejdede jeg også på helligdage, men det er ikke fleksibilitet der er problemet her, nærmere hvad der står i hans kontrakt.

Har han lyst til at arbejde på søn- og helligdage, gør han det, modsat andre der er pålagt at arbejde på de dage, ud fra deres kontrakt.

Forslår Multe at lave et debatindlæg, om fleksjobbere er mere krævende end andre, hvad angår arbejdsvilkår og holde det ude fra dette indlæg.
Nå, jeg troede ærligt talt at enhver godt må svare, på sin måde, der ikke overskrider reglerne på k10 - det er vel op til trådstarter at tage hvad vedkommende kan bruge af svar vedkommende får.

Er du Weeb eller admins her på k10?
sibt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-03-2011, 07:41   #22
extra
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-06 2010
Indlæg: 782
Styrke: 14
extra er ny på vejen
Citat:
Nå, jeg troede ærligt talt at enhver godt må svare, på sin måde, der ikke overskrider reglerne på k10 - det er vel op til trådstarter at tage hvad vedkommende kan bruge af svar vedkommende får.
ja alle må svare men det skal jo også være rigtigt ang personen spørgsmål jo.det hele kommer jo and på ens kontragt also hvad der står der i. om det er 5 dage eller ugens 5 dage eller om der abre står 20 eller 15 timer ugendligt

.og hvis det er extra vagt skal der jo også varsles om week/helidage.også derfor man har vagtplaner.har bla selv arbejde hvor lønnen also de time extra kroner var indlagt i lønnen men arbejde knap nok om lørdage efter klokken 17.00 menerj eg det er.men om der kommer and på hvem man er og hvad man er for at srive her inde skal jeg ikke gøre mig selv til dommer for
extra er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-03-2011, 08:25   #23
Pophår
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 13-10 2009
Lokation: Syd-Vest DK
Indlæg: 367
Styrke: 15
Pophår er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af sibt Se meddelelser
Nå, jeg troede ærligt talt at enhver godt må svare, på sin måde, der ikke overskrider reglerne på k10 - det er vel op til trådstarter at tage hvad vedkommende kan bruge af svar vedkommende får.

Er du Weeb eller admins her på k10?
Er du det da? Trådstarter HAR jo kommenteret Multes indlæg som negativt. Multe kan sikkert forsvare sig selv, tror du ikk?

Følger blot din første sætning, "............enhver må svare........." . Multe skrev et indlæg, der generelt var møntet på alle fleksjobbere og som ku tolkes som om Last47, ikke GAD arbejde søn- og helligdage.

Jeg synes at Multes påstand om fleksjobberes "kræsenhed" mht. til arbejdstider/forhold, vil være et godt indlæg til en selvstændig debat, deraf mit indlæg om en ny tråd med specielt dette emne.

Lyder ikke som om du har fulgt med i debatten.

Har ikke yderligere at tilføje, det går ud over trådstarter.

Godmorgen

Sidst redigeret af Pophår; 29-03-2011 kl. 00:18.
Pophår er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 28-03-2011, 09:36   #24
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Multe Se meddelelser

Og hvad tror Du egentlig vores kære politikkerer får af holdning til fleksjob, når/hvis de læser; -at det er meget normalt at fleksjobbere har et skånehensyn der hedder: KAN IKKE ARBEJDE I WEEKENDER OG HELLIGDAGE ???

Men okay, så er de jo bare negative...


.
Har man et hendsyn der hedder weekend fri så er der nok en grund til det-deres holdninger til flexjobber er nok den samme alligevel-vi koster for meget

Kommer jeg i job ville jeg ikke have et socialt liv på arbejdsdage,på grund af smerter,så weekend ville jeg ikke offer
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
rask på helligdage... Susanne Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 0 03-01-2013 16:49
Nu vil regeringen fjerne 2 helligdage halse Politik og Samfund 21 15-05-2012 19:20
Løn for helligdage MxDK Spørgsmål ang fleksjob 2 25-06-2011 00:10
Helligdage malleaa Jeg er kommet i praktik. 4 14-02-2008 09:17
fleks og helligdage?? iben Spørgsmål ang fleksjob 14 05-12-2007 20:22




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 19:40.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension