K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 23-08-2010, 15:16   #1
mette
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 18-08 2008
Indlæg: 26
Styrke: 16
mette er ny på vejen
Jeg ringer tilbage inden fredag, ok??

Blot et surt opstød

Min pensionssag skal til revurdering. Sagsbehandleren, der skal behandle sagen havde sendt 2 dokumenter jeg skulle udfylde, men fordi hun havde glemt at krydse noget af, så ringede jeg til hende og efter aftale kørte jeg på kommunen. Spurgte lidt ind til, hvordan forløbet ville blive....hvad planen var.... Hun var HELT blank. Hun anede ikke noget som helst om, hvad der skulle foregå.......... hmmm....hvorfor så overhovedet sende dokumenter ud til udfyldelse....

Nå, hun ville undersøge kommunens procedure og ringe til mg SENEST fredag.... Det nåede hun ikke............... har heller ikke hørt noget i dag..............hvad havde jeg også regnet med?????

Åh, hvor er det dog trægt.........

Har søgt efter procedure, men kan ikke finde noget. ER der regler for, hvordan et genoptagelsesforløb skal være???
mette er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-08-2010, 17:10   #2
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
Citat:
Nå, hun ville undersøge kommunens procedure og ringe til mg SENEST fredag.... Det nåede hun ikke............... har heller ikke hørt noget i dag
kan jo være hun er blevet syg eller ikke vil ringe til dig og sige har desvære intet fundet ud af inu
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-08-2010, 19:43   #3
mette
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 18-08 2008
Indlæg: 26
Styrke: 16
mette er ny på vejen
Til Superkok

7 dage til at finde en procedurebeskrivels er vel egentlig nok....MEN, burde hun ikke kende proceduren som uddannet??? Og ja, hun kan da være blevet syg....men.....hvorfor overhovedet sende papirer ud som hun ikke aner hvad skal bruges til?? Virker altså lidt tåbeligt....og som jeg startede med, så var mit indlæg også blot et opstød.....

Er der en procedure for genvurdering af førtidspensioner??
mette er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-08-2010, 00:44   #4
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Ja, max 4 uger.

Gælder iøvrigt de fleste genvurderinger.

VH Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Pessimistisk SB inden teammøde Thomas1981 At søge førtidspension 11 25-10-2012 12:54
Arbejdsprøvning inden pension L. Hagenau Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 2 20-08-2009 23:41
fyret inden 9 mdr. i fleksjob?? vibeke69 Spørgsmål ang fleksjob 2 05-02-2009 14:13
Mødet med min sagsbehandler fredag d 14-03-08 Mads&Camilla Din historie 8 17-03-2008 19:25




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 13:14.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension