K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 22-10-2007, 15:44   #1
lena
Mit andet hjem K10
 
lenas avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-08 2007
Indlæg: 612
Styrke: 18
lena er ved at flytte ind på K10lena er ved at flytte ind på K10
Er din sag i Odense fuld af fejl?

Så send gerne en klage til Odense Byråd, - tiden er vist inde lige nu.

Jeg har netop talt med Anna Rytter fra Odense Byråd, som meget gerne ser flere klager sendt til BYRÅDET!!!

Der er åbenbart en opfattelse i Odense Byråd af, at det hele går jo dælme godt!!!!

Så fat pennen - det behøver ikke være den store stil - 4 linier kan også gøre det:

[email protected] <[email protected]>; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected] <[email protected]>; [email protected]; [email protected]

God vind

Lena
lena er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-10-2007, 16:15   #2
andi1975
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2007
Alder: 48
Indlæg: 148
Styrke: 18
andi1975 er ny på vejen
Stort set ingenting sket siden fredag d. 22. juni 2007

Denne E-mail er nu sendt til alle på din E-mail liste

-------------------------------------------------------------------

Stort set ingenting sket siden fredag d. 22. juni 2007

Fredag d. 22. juni modtog Odense kommune et brev fra beskæftigelseankenævnet.
I brevet stod der: ”Beskæftigelseankenævnet har ændret Odense Kommunes afgørelse om ophør af sygedagpenge”

Nu er der gået 4 måneder siden Odense kommune fik brevet fra beskæftigelseankenævnet. Hvad er der så sket på de 4 måneder?

1. Min sag er overdraget til REVA huset i Odense.
2. Jeg er startet på ryghold en gang om ugen.
3. Jeg har besøgt 2 mulige praktiksteder.
4. Mange udannelser er blevet udelukket på grund af min ordblindhed.

På begge praktiksteder skulle jeg udføre arbejdsopgaver som indeholdt ”Rotation med overkroppen med belastning” eller tilsvarende.

Denne arbejdsmetode er helt udelukket, på grund af discussprolaps på niveau L5/S1 gennem næsten 2 år.

Jeg har et ønske om at komme tilbage på arbejdsmarkedet, men jeg har indset at jeg aldrig kommer tilbage på fuld tid.

Blandt andet fordi Speciallæge, Frants Ole Petersen har skrevet: ”Det er en god ide med et flex-job”

Fysioterapeut, Elin Mentzoni Eilertsen har skrevet: ”ud fra hvad jeg kender til af jimmis situation vil jeg vurdere at det var relevant at vurdere ham i forhold til flexjob” og gennem de mange andre samtaler med læger, kiropraktorer, fysioterapeuter, Ringe rygcenter og massører.

Jeg føler at Odense kommune og REVA-huset, ikke tag mit afklaringsforløb alvorlig. Der er stort set ingenting sket siden fredag d. 22. juni 2007 med mit afklaringsforløb.
andi1975 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 22-10-2007, 19:41   #3
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Ville bare sige held og lykke til jer der bor i Odense kommune, guderne skal vide at i har brug for det
  Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Førtidspensionister kan arbejde på fuld tid hjernet Politik og Samfund 11 30-05-2009 01:38
arbejdsgiver vil ha mig på fuld tid yasmin69 Spørgsmål ang fleksjob 3 14-02-2009 12:49
Flexjob på fuld/del tid Xeva Spørgsmål ang fleksjob 32 31-07-2007 01:25
flexjob på fuld tid DRAGEN Spørgsmål ang fleksjob 3 19-08-2006 18:55




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:18.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension