K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 03-03-2010, 10:14   #41
nille60
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2009
Lokation: Aalborg
Alder: 42
Indlæg: 649
Styrke: 15
nille60 er ny på vejen
Nu ligger jeg syg igen eller det vil sige at i sidste uge mandag var jeg der lige 5 min pga en meget træls mave skulle rende på wc hele tiden og idag er jeg så herhjemme da jeg har kastet sådan op inat, så er godt smaddert i hele kroppen. så skrev jo til min jobkonsulent som aftalt men fik svar tilbage at jeg skulle møde op og være der det jeg kunne da jeg havde for meget fravær, hmm tænker jeg fravær jeg møder op hverdag i det omfang jeg kan selv om det måske bare er 1 time eller 5 min som den dag i sidste uge og de har ligesom papir på at hvis jeg bliver presset for meget bliver jeg syg i min mave og bliver nød til at ligge mig herhjemme, har snakket med mit praktik sted og de skulle nok tage kontakt til min jobkonsulet, for jeg gør det godt der når jeg er der, de har ikke noget at komme efter men kan de godt tage kontakt til kommunen og "brokke sig" ?
nille60 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-03-2010, 10:30   #42
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
det skulle der ikk være noget i vejen for,hvis de kan komme igemmen på tlf, husk lægebesøg så de kan se resutatet,af at du er belastet,for når den kommentar i profilen til fravær er dårlig mave er det godtat have bivis fra lægen/lægebesøg....håber du kommer på høj kant igen ,så du kan fremmøde ,inden de får den ide at stoppe afprøvningen.....på grund af dit fravær ..
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-03-2010, 13:19   #43
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
Citat:
det skulle der ikk være noget i vejen for,hvis de kan komme igemmen på tlf, husk lægebesøg så de kan se resutatet,af at du er belastet,for når den kommentar i profilen til fravær er dårlig mave er det godtat have bivis fra lægen/lægebesøg....håber du kommer på høj kant igen ,så du kan fremmøde ,inden de får den ide at stoppe afprøvningen.....på grund af dit fravær ..
nemlig og lægerneh ar tlf tid imellem 08.00 til 09.00 og general omkring 12.00
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-03-2010, 19:01   #44
nille60
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2009
Lokation: Aalborg
Alder: 42
Indlæg: 649
Styrke: 15
nille60 er ny på vejen
hejsa jeg ved godt når man kan ringe til lægen men det er ikke min læge som har diagnosieret mig , det er en psykolog/neuro psykolog, da det med min mave er psykisk og det fysiske med maven har kommunen fået papir på var mig der var oppe med dem da de ikke ville hente nogle, selv om min læge ikke kan give mig mine papir når det er dem der skal bruge dem, så var oppe med dem jeg selv havde fået fra sygehuset, de har alle mine journaler fra forskellige steder og de vil ikke betale en psykolog til mig selv om min læge har nævnt at det ville være godt men kan stadig ikke betale de 300-400 kr selv pr gang.
nille60 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-03-2010, 09:49   #45
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
nej men din læge kan sygemelde dig og hvis du stadig har lokal avisen fra denne uge der er en af de sidste sider mener jeg det er. der står du har ret til en times psykolog hjælp tag den time se om hun kan hjælpe med at presse komunen
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 04-03-2010, 16:04   #46
nille60
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2009
Lokation: Aalborg
Alder: 42
Indlæg: 649
Styrke: 15
nille60 er ny på vejen
Så har man haft møde med sin jobkonsulet og jeg havde valget mellem at være i virksomhedspraktik eller komme på kolbøttefabrikken som de kalder det, hvor man samler dimse dutter eller syr grydelapper. kan ikke få lov til at holde efter de 4 uger i praktik men skal til lægen imorgen også må vi se hvad han siger til det.

snakkede så med min kontaktperson i praktikken og han sagde at han ville tage fat i kommunen for der er ingen grund til at jeg skal afprøves i timer, da de kan se hvad jeg kan holde til og det er ikke mange timer som han siger, så han synes de skal til at sende min sag videre så jeg kan komme videre også.

Sidst redigeret af Stezu; 04-03-2010 kl. 20:25. Årsag: indlæg slået sammen - brug venligst redigerfunktion ved tilføjelser og skriv til flere brugere i samme indlæg
nille60 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-03-2010, 12:02   #47
nille60
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2009
Lokation: Aalborg
Alder: 42
Indlæg: 649
Styrke: 15
nille60 er ny på vejen
så har man været ved lægen idag ang ens praktik fravær men fik at vide at grunden til jeg var så træt og det var fordi jeg var for tyk, så fik man lige det at vide endnu engang og at jeg som sagt ikke fejlede noget, selv om neuropsykologen mente det og det eneste jeg fejlede var min overvægt. hmm jeg har da journal på alt hvad der er i vejen og det er nogle som min læge har lavet, ham jeg var inde hos idag, nej hvor gik jeg der fra og var ked af det, det hjælper ikke på ens meget lave selvværd at man får at vide gang på gang hvor tyk og fed man er, jeg prøver virkelig at spise og motioner det jeg kan men er ikke nemt når man har et lavt selv værd og ikke får noget hjlæp til det, har endan spurgt om jeg kunne komme på livsstilskurser/højskole men det kan man ikke bare sådan lige få lov til. Har været nede i vores sundheds center ved diatist og på deres motion hold men det er får mange mennesker omkring så det kunne jeg ikke klare psykisk og diatisten kunne ikke hjælpe mig efter jeg havde fået konstateret tarm betændelse, skal spise noget andet end deres principper.
nille60 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-03-2010, 12:37   #48
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
overvægt hvis vi snakker 10/15 + kg ja så ahr det meget at sige med ens helbred det ved alle ens ben bliver overbelastet.men de må jåå hjælpe istedet for abre at sige noget du jo aligevel ved.
Citat:
livsstilskurser/højskole
der er der også mange omkring det..nu med de skader eller havd vi skal kalde det ville en tur på skagens gig og tygcenter være guld værd for dig for de kan du selv vælge slake kost ellerh vad man skal kalde det og jeg kan sige jeg følte mig snydt da jeg var der oppe det de folk der skulle/ville tabe sig og spise var sgu noget mere tiltrækkene ens det normale kost.har du forresten prøvet at få den time gratis psyjolog hjælp du har krav på i frederikshavn ??.men hvis du vil tabe dig kræver det først at du vil tabe dig så en kost omlægning og motion.og det kræve blod sved og tåre men ialt er det om det er ngoet du vil gøre ved det når du selv har sagt ja jeg er overvægtigt..men har du fået tjekkes dit stoftskifte osv osv er det galdt med det så kan probæemet måske ligger der og hvis det er psysiks også der

Sidst redigeret af superkok; 05-03-2010 kl. 12:39.
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-03-2010, 13:11   #49
nille60
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2009
Lokation: Aalborg
Alder: 42
Indlæg: 649
Styrke: 15
nille60 er ny på vejen
tak for svar men har fået 7 gange psykolog hjælp sidste år af kommunen og den ene times hjælp hjælper nu ikke ligegodt og har fået målt alt og der er ikke noget galt med stofskiftet osv men det er psykisk at jeg jeg er overvægtig vejer ca 50 kg for meget.
nille60 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 05-03-2010, 13:14   #50
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
Citat:
den ene times hjælp hjælper nu ikke
nej en timer rækker som en skræder i helvet men kunne jo være hun kan gøre noget presse på så du kan få komunen så de betaler og den første time er jo gratis jeg ville prøve/tage imod den ene time måske kan hun gøre noget så de oppe på komunen vil betale,hvad med den der fedme operation jegk an ikke huske hvad den hedder men der er en masse regler/ting man skla inden man kan få den

Sidst redigeret af superkok; 05-03-2010 kl. 13:25.
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
hvor længe går der? Sascha86 Alt det andet 8 13-05-2013 21:44
Hvor længe... BRANDO Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 20 19-07-2010 20:14
Hvor længe? Chin Spørgsmål ang fleksjob 2 09-02-2010 16:24
Hvor længe. jose Nyttigt at vide for Førtidspensionister 11 14-05-2009 17:05
Hvor længe malleaa Jeg er kommet i praktik. 10 05-12-2007 10:08




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:29.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension