K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 18-02-2011, 10:28   #11
annagw
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-11 2009
Lokation: København.
Alder: 39
Indlæg: 1.364
Styrke: 16
annagw er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af KatrineB Se meddelelser
ved at søge om bostøtte og mine papirer er nu sendt ind jeg håber da ikke at der går et halvt år inden at jeg hører noget,jeg skal have hjælp til at strukturere min hverdag og ligesom få skema lagt lidt mine opgaver her hjemme.
Jeg formoder at du henviser til det jeg skriver; at jeg nu efter et halvt år kun har brug for hjemmevejlederen en gang hver fjortende dag. Bemærk det NU
Jeg fik min første hjemmevejleder i løbet af en månedstid, fra vi søgte (der skal jo lige være visitationssamtale og bureaukrati).
annagw er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-02-2011, 10:33   #12
annagw
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-11 2009
Lokation: København.
Alder: 39
Indlæg: 1.364
Styrke: 16
annagw er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Tassi Se meddelelser
Summa summarum træder min bostøtte i effekt allerede i næste uge! Og det er ikke kun 2 timer, men 2-4 timer efter behov. Et timetal der kan ændres, hvis behovet er der
FEDT!!!! Tillykke



Citat:
Oprindeligt indsendt af Tassi Se meddelelser
Jeg har oplevet igen og igen at sagsbehandlere ser på mig, og mener jeg ikke fejler noget. Fordi jeg, trods mine diagnoser, fremstår som et intelligent og selvstændigt væsen.
Tell me about it. Mit problem har dog i ret høj grad i mange år været, at jeg været rigtig god til at bilde mig selv ind at jeg kunne meget mere end jeg reelt kunne, og dermed har givet meget misvisende indtryk.
annagw er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-02-2011, 10:38   #13
Tassi
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-08 2010
Indlæg: 1.063
Blog Indlæg: 7
Styrke: 16
Tassi er ved at flytte ind på K10Tassi er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af annagw Se meddelelser
Jeg formoder at du henviser til det jeg skriver; at jeg nu efter et halvt år kun har brug for hjemmevejlederen en gang hver fjortende dag. Bemærk det NU
Jeg fik min første hjemmevejleder i løbet af en månedstid, fra vi søgte (der skal jo lige være visitationssamtale og bureaukrati).
Måske det er afhængig fra kommune til kommune, hvor lang tid der går

I min kommune har der været nogle skriverier i lokalavisen om at Bostøtten også er et område, der er ramt af besparelser og dermed har lange ventelister. Man får nemlig ikke bostøtte efter behov, men først når én person holder op med sin bostøtte, og dermed giver plads til en ny, der kan få bostøtte
Jeg havde brug for akut hjælp og fik dengang besked på at jeg var blevet placeret forrest på ventelisten (lidt sjovt, hvordan man kan sættes på venteliste til akut hjælp....)

Men det er nok ikke alle kommuner, der giver bostøtte efter hvilket antal mennesker, man vil sætte på budgettet. Man kan da kun håbe at andre kommuner vælger at give bostøtte, hver gang behovet opstår
__________________
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *
Det vigtigste i livet er ikke om vi falder, men at vi rejser os hver gang, vi gør
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *
Tassi er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Jer der har eller har haft bostøtte KatrineB Alt det andet 2 25-01-2013 21:49
bostøtte/mentor Guldfax Alt det andet 4 14-09-2012 16:06
Bostøtte KatrineB Dit og Dat 5 13-09-2011 15:08
Bostøtte Nedskæring iceb Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 31 06-11-2009 04:39
ventetid på bostøtte og svarfrist kandetbliveved Alt det andet 19 05-11-2009 09:57




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 08:16.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension