K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 17-12-2009, 20:12   #11
nille60
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2009
Lokation: Aalborg
Alder: 42
Indlæg: 649
Styrke: 15
nille60 er ny på vejen
hejsa ja det var også ny chance jeg var tilknyttet men er nu tilknyttet unge team.
nille60 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-12-2009, 20:38   #12
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
undskyld nille60 kunne jeg næsten have sagt mig sel hehe hehe men hende der vil komme må vel have sagt en grund til hun bil komme . men bare nægt det det er din ret at gøre.
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-12-2009, 20:48   #13
hr.luko
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-06 2009
Indlæg: 204
Styrke: 15
hr.luko er ny på vejen
Offentlige myndigheder har kun adgang til private hjem hvis de bliver inviteret inden for eller hvis de har en dommerkendelse.

Jeg kan egentlig heller ikke se hvad de skal hos dig, med mindre de skal vurdere dit hjem med henblik på diverse hjælpemidler.
__________________
"Den der ikke håber på at vinde, har allerede tabt" Jose Joaquin Olmedo
hr.luko er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-12-2009, 22:49   #14
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
ja men ang hjælpemidler kommer de for at se osv jeg have besøg af fys/ergo da jeg fik min stol men prøv at spørge hvad/hvorfor de vil kommer kan måske have noget med sidste change/unge team at gøre
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-12-2009, 10:28   #15
frupia1
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 03-05 2009
Indlæg: 270
Styrke: 16
frupia1 er ny på vejen
jeg har flere gange haft besøg

af den sagsbehandler jeg havde. Det tilbød han mig da jeg har svært ved at komme hjemmefra. Jeg følte på ingen måde han ville snage men i stedet hjælpe mig så jeg ikke skulle hjemmefra.
frupia1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-12-2009, 13:33   #16
nille60
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2009
Lokation: Aalborg
Alder: 42
Indlæg: 649
Styrke: 15
nille60 er ny på vejen
hejsa ja men som sagt den tidligere jeg havde, havde sagt at det ikke så godt ud med rengørring osv så det skulle vi have hjælp til og det står også skrevet i mine papir at de opfordre til en gang ugenligt hjælp til rengørring osv, hende der så vil komme har også nævnt at det var derfor men har sagt at det har ingen interesse da jeg mener at vi godt kan finde ud af at holde vores hjem selv og det siger venner og familie også at vi kan men kommunen mener så noget andet.
nille60 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-12-2009, 13:56   #17
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Og jeg sidder her og tænker, GID DET VAR MIG!!


Jeg ville gerne have hjælp til rengøring, evt tøjvask, måske endda indkøb osv. Sjovt så forskellige vi mennesker er. Jeg ville tage det som noget TOTALT positivt og glæde mig vildt over hjælpen (og at jeg selv kunne slippe!).
Tænk om man bare kunne sige,, det og det og det vil jeg gerne have ordnet'' og så ellers bare læne mig tilbage, altid bo rent og pænt, ikke have bunker af **** der hober sig op, pænge gulve, orden osv..

Aaak ja.....
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-12-2009, 15:24   #18
Peacock
Skal snart betale husleje på K10
 
Peacocks avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-10 2006
Lokation: Sæby
Alder: 48
Indlæg: 774
Styrke: 18
Peacock er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af nille60 Se meddelelser
hejsa ja men som sagt den tidligere jeg havde, havde sagt at det ikke så godt ud med rengørring osv så det skulle vi have hjælp til og det står også skrevet i mine papir at de opfordre til en gang ugenligt hjælp til rengørring osv, hende der så vil komme har også nævnt at det var derfor men har sagt at det har ingen interesse da jeg mener at vi godt kan finde ud af at holde vores hjem selv og det siger venner og familie også at vi kan men kommunen mener så noget andet.
det rager da ikke kommunen hvordan i bor.. med mindre i har børn og der er ligefrem sundhedsskadeligt der
__________________
Kram fra Peacock
Er systemet til for at hjælpe syge borgere ?
eller er systemet til for at gøre tilværelsen endnu mere uudholdelig end den er i forvejen, når sygdommen plager ?
Peacock er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-12-2009, 18:29   #19
superkok
Banned
 
Tilmeldingsdato: 09-10 2009
Indlæg: 1.801
Styrke: 0
superkok er ny på vejen
det er forde det står i dine papir anf rengøring osv derfor vil komme og hvis du har børn så er det at få dem ind men husk du kan stadig sige ok så er det ud og sige det værelse og det der ingen adgang

jeg ville gerne have en der kom og hjalp mig med rengøring osv :P ville være nice så man kan få muget totalt ud
superkok er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-12-2009, 19:40   #20
nille60
Mit andet hjem K10
 
Tilmeldingsdato: 28-09 2009
Lokation: Aalborg
Alder: 42
Indlæg: 649
Styrke: 15
nille60 er ny på vejen
vi har ingen børn og heller ingen på vej men min kæreste er sindslindende og har dage hvor han ikke har overskud til at få gjort rent men han får besøg 2 gange om ugen af hans kontakt person og de har ikke nævnt noget om rengørring heller. Men har da hørt at dem der er psykiske ustabile kan få hjælp til rengørring osv og andre svage også men føler det bare så krænkede eller hvordan man skal få det sagt at kommunen mener vi er nogle rodehoveder når vi ikke selv mener det og vores venner og familie heller ikke dem der får lov at komme i vores hjem.
nille60 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Jobkonsulent på hjemmebesøg?? Ninja Dit og Dat 12 31-10-2008 15:29




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 05:47.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension