K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 22-10-2016, 20:06   #1
vasen
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2014
Indlæg: 1.105
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
vasen er ny på vejen
det er synd for de med store lønninger, hvis de går ned med flaget.

Nu er Morten Messerschmidt gået ned med flaget og indlagt.
Det er altid noget lort, når mennesker mister orienteringsansen.
Men, men han har efter skat 100.ooo pr. md. og stemmer for at andre der går ned skal leve på mindste sats.
Mette F. anklager nu i bog de radikale for,at de ikke fik regeringsmagten.
Hun sagde Pligt og ret i nævnte rækkefølge. Hvorfor råbte hun ikke vagt i gevær dengang. Var taburetten for lun.
Hold kæft hvor de politikere klynker!!!

Sidst redigeret af vasen; 22-10-2016 kl. 20:08.
vasen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-10-2016, 01:30   #2
Sisseann
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 09-03 2016
Lokation: Lolland falster, Guldborgsund kommune
Indlæg: 118
Styrke: 9
Sisseann er ny på vejen
Nemesis eller hvad det nu end er, så har han det som du skriver, udmærket økonomisk, ikke nogen arbejds praktik der truer.
Mette var med at lave pensionsloven om, jeg tror at det, og så Helle var medårsagen til det ikke gik bedre. I virkeligheden havde de jo ellers et udmærket valg.

Men samfundets udvikling er generelt betænkelig, og i strid med demokratiets kultur. Flere love og regler har givet det offentlige bureaukrati beføjelser som var helt utænkelige for ikke så voldsomt mange år siden, og hertil hjælper politikerne beredvilligt. Og de lune taburetter gør at ingen vil / gider eller føler for at ændre noget, med mindre de selv har en fordel deraf.
Sisseann er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-10-2016, 10:32   #3
Jetted
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 18-01 2015
Indlæg: 160
Styrke: 10
Jetted er ny på vejen
Set med mine øjne ville Morten m.fl. have godt af en tur/forløb i jobcentret - de aner ikke hvad de taler om.
Jetted er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-10-2016, 20:32   #4
KageØre
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-12 2015
Indlæg: 1.322
Styrke: 10
KageØre er ny på vejen
Det er ubehageligt at opleve hvordan I ønsker andres ulykke.
Uanset hvem man er fortjener man ikke sygdom.
KageØre er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-10-2016, 21:00   #5
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af KageØre Se meddelelser
Det er ubehageligt at opleve hvordan I ønsker andres ulykke.
Uanset hvem man er fortjener man ikke sygdom.
Du læser da ovenstående indlæg som fanden læser biblen...

Ingen steder står der noget om at politikerne ønskes syge...

Må jeg forslå dig at springe de indlæg du ikke bryder dig om over i stedet for at anklage folk for ting de ikke har gjort..
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-10-2016, 21:48   #6
KageØre
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-12 2015
Indlæg: 1.322
Styrke: 10
KageØre er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Jetted Se meddelelser
Set med mine øjne ville Morten m.fl. have godt af en tur/forløb i jobcentret...
Det er i mine øjne, at ønske andre mennesker syge!
Trådstarter binder sit indlæg op på følgende:
Citat:
Nu er Morten Messerschmidt gået ned med flaget og indlagt.
En tredje skribent anfører:
Citat:
Nemesis eller hvad det nu end er...
Jeg har virkelig svært ved at se hvordan det skal tolkes anderledes end at man ønsker manden syg ???
Det fremgår klart og tydeligt af teksten og det er svært at sidde overhørig når det drejer sig om en side for syge mennesker.

Og hvordan fanden læser bibelen, er ikke mig bekendt... jeg synes bare at denne hævntone er langt over gænsen... og jeg er bestemt ikke fan af den mand eller hans ligesindede på nogen måde... jeg regner bare med en vis respekt for at man ikke ønsker andre syge !
KageØre er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-10-2016, 23:49   #7
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Nej...det er bestemt ikke det samme som at ville have andre er syge..

At man ønsker at de mennesker som laver de love vi andre mennesker skal igennem når vi bliver syge...at de selv skal/bør tage samme tur igennem systemet når de bliver syge....tja det er vel fuldstændigt rimeligt.

Det ville måske i sidste ende gøre at de måske ville lave bedre love som var mere menneskelige hvis de selv opdagede at de bestemt ikke fungere optimalt..

Men uanset hvordan du læser det...så er der ingen der har udtalt at de ønsker folk syge...

Det eneste de skriver er at dem der laver lovene ja de bør selv snuppe samme tur igennem systemet....og det er helt og ganske rimeligt..

At du personligt udlægger hvad folk måske har tænkt eller troet...ja det kan man ikke bruge til noget..

Så forhold dig til hvad der bliver skrevet og lad være med at tolke på det...

Har du iøvrigt et problem med grænsen herinde...så ved du hvad du kan...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-10-2016, 00:19   #8
Sisseann
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 09-03 2016
Lokation: Lolland falster, Guldborgsund kommune
Indlæg: 118
Styrke: 9
Sisseann er ny på vejen
KageØre:
Nemesis er en gammel mytologisk græsk gudinde, der rammer hvor jordisk lov ikke kan ske fyldest, og hendes vrede er rettet mod arrogance og overtrædelse af den naturlige orden. Hun påkaldes kun af én selv.
Jeg ved sørme ikke om M.M er sådan, jeg skrev derfor også "eller hvad det nu end er"

Jeg er ked af du opfatter mit indlæg som du gør, og det er naturligvis taget til efterretning.
Sisseann er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-10-2016, 14:29   #9
Jetted
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 18-01 2015
Indlæg: 160
Styrke: 10
Jetted er ny på vejen
Jeg ønsker ikke nogen overhovedet bliver syge/uarbejdsdygtige - eller arbejdsløse eller på kontanthjælp - men når dem der laver love som vi andre har store udfordringer, med selv bliver syge, så burde de gennemgå det samme som os.

Hvorfor er der love/regler som gælder for dem og andre for os?
Jetted er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-10-2016, 22:19   #10
vasen
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2014
Indlæg: 1.105
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
vasen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Jetted Se meddelelser
Jeg ønsker ikke nogen overhovedet bliver syge/uarbejdsdygtige - eller på kontanthjælp - men når dem der laver love som vi andre der har store udfordringer, med selv bliver syge, så burde de gennemgå det samme som os. eller mener du alvorligt, at nogen har mere ret end andre.?

Hvorfor er der love/regler som gælder for dem og ikke for os andre?
ja, hvorfor er nogen undtaget love og regler som samme personer pålægger andre.
Ingen har skrevet, at de ønsker nogen syge, men vi er nogle som mener at de der stemmer for love der gør nogen menneskers liv til et helvede bør vide hvad det handler om.
At nogen så har styr på det hele betyder ikke at alle vi andre har.
Desuden, hvis man ikke er fan af den politik, ideologi eller overbevisning, hvorfor så konsekvent tage disse i forsvar og nedgøre de , der ligger under for de love som de personer stemmer for.
Jeg fatter, at vi er forskellige, men fatter ikke, at de der er allermest imod liv der er leves, konsekvent på K 10 er for de der faktuelt er imod anstændighed, men der er så meget jeg ikke forstår.
tak til webmaster!!!

Sidst redigeret af vasen; 24-10-2016 kl. 23:56.
vasen er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 07:46.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension