K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 16-10-2016, 11:49   #1
Sød
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-10 2016
Indlæg: 33
Styrke: 8
Sød er ny på vejen
PTSD symptomer og nakkehovedpine mv.

Hej, jeg har fulgt med i lidt tid på sidelinjen og sikken dejlig hjælp man kan finde herinde, mange tak for det

Jeg er i starten af 30'erne og jeg har været sygemeldt i 9 mdr. fra egen virksomhed. Jeg er på SDP og stadigvæk i udredning

Jeg har meget angst, stress, døjer med smerter i hele kroppen, hævede fingerled, halsbrand og så den frygtelige nakke spændings hovedpine Min nakke spændings hovedpine har stået på i over 1 år nu - og jeg kan snart ikke holde det ud længere. Jeg fik hovedpinen efter et psykisk traume som jeg oplevede for 1 år siden. Jeg har sidenhen været rundt i hele systemet og er pt i udredning på psykiatrisk hospital, hvor overlægen siger at jeg har PTSD symptomer men har endnu ikke stillet en endelig diagnose.

Jeg er meget ramt på min koncentration samt hukommelse - men det værste er de fysiske smerter. Det er kun blevet lidt bedre på de 9 mdr. som jeg har været sygemeldt men nakke hovedpinen er der bare voldsomt hele tiden.

Hvis jeg skal til et møde fx. med kommunen, lægen, andet - så er jeg så udkørt bagefter at jeg skal hjem have smertestillende og sove et par timer før at jeg kan være til igen.

Jeg føler mig meget mistænkelig gjort. De kan jo ikke se mine smerter. Det er så slemt med den nakke hovedpine nu, at jeg skal have noget stærkere for at kunne klare at være til. Indtil nu har den stået på ipren 600 mg og sommetider 2 panodil oveni, når det er jeg ikke kan holde ud at være nogle steder. Jeg sagde til overlægen på psyk sidst at jeg ønsker noget mere smertelindrende. Han gav mig ikke noget og siger at jeg skal lære at slappe af. Jeg er i en eller anden slags udredning. Nu har jeg gået der i snart to mdr, og den hovedpine bliver kun værre. Jeg har så mange ambitioner for fremtiden, jeg kan ikke bare sidde der.

Ting jeg selv har prøvet i mit sygdomsforløb:

Massage fast 1 gang om ugen (virker kort)
Akupunktur (virker ikke)
Kugledyne (virker ikke)
Psykolog (virker ikke)
Kropsterapi (er i gang nu - og håber det virker!)
Smertestillende ipren/panodil (tager kun toppen - men giver sikkert halsbranden)

Jeg har hørt at der er noget som hedder smerteklinikken, kan jeg måske komme derhen? Er det min egen læge som kan henvise dertil? Eller skal det være overlægen på psyk, når jeg nu er i udredning der?

Jeg er desuden meget nervøs for at jeg presser mig selv tilbage på arbejde snart, men at jeg hurtigt falder med et brag og næste gang kommer jeg aldrig op igen.

Jeg vil virkelig gerne arbejde og jobcenteret vil have mig til det samme. Min mand siger til mig at som det er pt. er det helt urealistisk - og det er jo sandt - jeg vil nok ikke selv se det. Jeg er ikke engang i stand til at aflevere børn endnu eller passe dem Hvis jeg laver mad så går det galt hver gang og jeg er helt færdig bagefter.

Er der andre der har prøvet noget lign? Jeg har brug for gode råd især for smerterne!

Sød er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-10-2016, 18:28   #2
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
ja det er lægen der skal henvise til en smerteklinik men så længe du er i behandling på psysisk, tror jeg ikke de kan hjælpe dig, du har mange problemer som sikkert hænger sammen, at de fjerner symtomerne gør dig jo ikke rask tværdigmod
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-10-2016, 19:21   #3
Nørd
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 23-11 2014
Indlæg: 1.079
Styrke: 11
Nørd er ny på vejen
Nu er min sygdom jo en anden end din, jeg lider blandt andet af diffuse smerter rundt omkring i kroppen.
Jeg får også Ipren efter behov, det stærkere jeg har prøves giver mig frygtelige bivirkninger og ikke andet.

For nogle år siden havde jeg så svært ved at holde livet ud og tænkte at nu kunne jeg ikke længere, derfor endte jeg hos en smerte/stress psykolog, også selv om min sygdom egentlig er fysisk, psykologen lærte mig afspænding.

Jeg følger dagligt en afspændings cd hvor jeg laver nogle øvelser der gennemgår hele kroppens muskelgrupper hvorefter jeg bare ligger og hviler til musikken.
Uden denne afspænding tror jeg ikke jeg havde været til i dag.

Ved ikke om afspænding er noget du har prøvet, det fjerner naturligvis ikke smerterne, det er jo ikke nogen mirakelkur, og virker heller ikke fra dag til dag, men afspændingen har i hvert fald medført at jeg kan holde ud at være til og at jeg kan komme ud af sengen om morgenen, hvilket tidligere var meget problematisk.

Med hensyn til at presse dig selv tilbage til arbejdet, der har jeg været og det kan absolut ikke anbefales.
Jeg var så panisk bange for at miste mit arbejde at jeg tvang mig selv tilbage på arbejdet og tvang mig selv op i tid efter ønske fra chefen, resultatet er blevet et forværret helbred og jeg mistede alligevel arbejdet til sidst.

Mit råd er, tag den svære løsning, lyt til kroppen, jeg er overbevist om at det er den eneste holdbare løsning, måske du godt kan kæmpe dig tilbage som jeg gjorde, måske du også kan blive ved i et år eller to, men risikerer at det bliver værre næste gang og hvis du ikke lytter til kroppen er jeg overbevist om at der bliver en næste gang.
Nørd er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-10-2016, 20:00   #4
vasen
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2014
Indlæg: 1.105
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
vasen er ny på vejen
PTSD symptomer

Citat:
Oprindeligt indsendt af Sød Se meddelelser
Hej, jeg har fulgt med i lidt tid på sidelinjen og sikken dejlig hjælp man kan finde herinde, mange tak for det

Jeg er i starten af 30'erne og jeg har været sygemeldt i 9 mdr. fra egen virksomhed. Jeg er på SDP og stadigvæk i udredning

Jeg har meget angst, stress, døjer med smerter i hele kroppen, hævede fingerled, halsbrand og så den frygtelige nakke spændings hovedpine Min nakke spændings hovedpine har stået på i over 1 år nu - og jeg kan snart ikke holde det ud længere. Jeg fik hovedpinen efter et psykisk traume som jeg oplevede for 1 år siden. Jeg har sidenhen været rundt i hele systemet og er pt i udredning på psykiatrisk hospital, hvor overlægen siger at jeg har PTSD symptomer men har endnu ikke stillet en endelig diagnose.

Jeg er meget ramt på min koncentration samt hukommelse - men det værste er de fysiske smerter. Det er kun blevet lidt bedre på de 9 mdr. som jeg har været sygemeldt men nakke hovedpinen er der bare voldsomt hele tiden.

Hvis jeg skal til et møde fx. med kommunen, lægen, andet - så er jeg så udkørt bagefter at jeg skal hjem have smertestillende og sove et par timer før at jeg kan være til igen.

Jeg føler mig meget mistænkelig gjort. De kan jo ikke se mine smerter. Det er så slemt med den nakke hovedpine nu, at jeg skal have noget stærkere for at kunne klare at være til. Indtil nu har den stået på ipren 600 mg og sommetider 2 panodil oveni, når det er jeg ikke kan holde ud at være nogle steder. Jeg sagde til overlægen på psyk sidst at jeg ønsker noget mere smertelindrende. Han gav mig ikke noget og siger at jeg skal lære at slappe af. Jeg er i en eller anden slags udredning. Nu har jeg gået der i snart to mdr, og den hovedpine bliver kun værre. Jeg har så mange ambitioner for fremtiden, jeg kan ikke bare sidde der.

Ting jeg selv har prøvet i mit sygdomsforløb:

Massage fast 1 gang om ugen (virker kort)
Akupunktur (virker ikke)
Kugledyne (virker ikke)
Psykolog (virker ikke)
Kropsterapi (er i gang nu - og håber det virker!)
Smertestillende ipren/panodil (tager kun toppen - men giver sikkert halsbranden)

Jeg har hørt at der er noget som hedder smerteklinikken, kan jeg måske komme derhen? Er det min egen læge som kan henvise dertil? Eller skal det være overlægen på psyk, når jeg nu er i udredning der?

Jeg er desuden meget nervøs for at jeg presser mig selv tilbage på arbejde snart, men at jeg hurtigt falder med et brag og næste gang kommer jeg aldrig op igen.

Jeg vil virkelig gerne arbejde og jobcenteret vil have mig til det samme. Min mand siger til mig at som det er pt. er det helt urealistisk - og det er jo sandt - jeg vil nok ikke selv se det. Jeg er ikke engang i stand til at aflevere børn endnu eller passe dem Hvis jeg laver mad så går det galt hver gang og jeg er helt færdig bagefter.

Er der andre der har prøvet noget lign? Jeg har brug for gode råd især for smerterne!

Havde egentlig besluttet mig for pause, men dit indlæg får mig til tasterne.

Du er ved, at blive udredt for en psykiatrisk diagnose, og du lider sandsynligvis af PTSD.
Du skriver, at de fysiske plager er de værste!!! OBS!

Din nakkehovedpine kom efter et psykisk traume.
Du har forsøgt adskillige behandlinger, men uden større held.
Du har hævede FINGERLED og dette får mig til, at tænke at du muligvis udover de psykiske lidelser har en fysik sygdom.

Hævede fingerled mener jeg ikke er psykiske, så når du samtidig har stærke nakkesmerter tænker jeg at du burde udredes først for at udelukke en fysisk årsag!
Måske kan du ved det chock du fik have drejet hovedet på en måde der gør at dine nakkehvivler har sat sig fast. Du kan have en diskus?
Er du blevet undersøgt med scanning og eller røntgen?
Hvad siger de kloge til dine hævede fingerled?

Jeg lider selv af PTSD og diagnosen fik jeg efter ca. 2 år.

Desværre, og jeg kæmper selv med det, er der ofte et blindt punkt i sundhedsvæsnet vedr. psykiske symptomer/diagnoser og det er, at fysiske symptomer overses især, hvis og når man samtidig har psykiske symptomer.

Ikke for at forskrække dig,men folk med en psykiatrisk diagnose lever ca. 20 år kortere end gennemsnittet.

Årsagen er kompleks. Usund levevis, medicin med uheldige bivirkninger, men
desværre også, at symptomer som enhver læge normalt vil henvise til yderligere undersøgelse, ikke henviser, fordi mange symptomer også kan være psykiske og derfor bliver f.eks alvorlige fysiske diagnoser opdaget for sent.
Mit råd til dig- gå til din egen læge og bed om udredning, scanning af din nakke og få undersøgt om du har gigt.
God vind herfra!

Sidst redigeret af vasen; 16-10-2016 kl. 20:02.
vasen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-10-2016, 22:48   #5
betjenten73
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 05-10 2014
Lokation: Vejle Kommune
Indlæg: 6
Blog Indlæg: 1
Styrke: 0
betjenten73 er ny på vejen
Jeg har selv PTSD efter en arbejdsskade for at du kan blive udredt skal du være meget konkret omkring dine symptomer. En god idé kan være at gå ind på PTSD forum evt. på facebook eller google det og kig på hvilke symptomer der kræves for at du har PTSD og så se om det ellers passer på dig.
Dine fysiske smerter er jo så en helt anden sag, du skriver ikke helt hvad der skete.

Jeg døjer selv med spændingshovedpine og migræne, det fik jeg for 5-6 år siden hvor jeg fik en knude på halsen, troede det var en cyste men det var det heldigvis ikke. Men siden den dag har jeg lidt af migræne og spændingshovedpine. Det er så i min familie så det er der ikke noget mærkeligt i, men træls er det.Så hvis du har fået dine nakkesmerter efter det og måske også hovedpine kan det være derfor, desværre.
Ipren eller ibuprofen / mutin eller lignende tages helst med to panodiler bedste effekt.

Nu ved jeg jo ikke hvor i landet du bor, men i Odense er der en klinik som hedder vina-akupressur.dk og ham som arbejder der, er vist nok vietnameser, han laver et fantastisk stykke arbejde, det han gør er en form for akupressur, hvor han går ind og fjerner de spændinger som du har i kroppen. Det gør rigtig ondt de første par gange, men det er det eneste som har hjulpet mig.
En anden grund til at du spænder sådan op, det er at hver gang du skal uden for din dør, så er det ud af din comfortzone og det at du føler dig mistænkeliggjort af alle, det hjælper ikke på det, så dine skuldre ryger helt op om ørerne.
Håber du blev lidt klogere, hvis du tror at du også døjer med migræne bed om en henvisning til en neurolog.
betjenten73 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-10-2016, 00:05   #6
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Sød Se meddelelser
Jeg har meget angst, stress, døjer med smerter i hele kroppen, hævede fingerled, halsbrand og så den frygtelige nakke spændings hovedpine
Prøv at google dine symptomer i forhold til magnesium, f.eks. "angst+magnesium", "stress+magnesium" o.s.v.

Hvad angår dine hævede fingerled (og flere af dine andre symptomer) kunne det lyde som inflammation, så prøv også, at google "inflammation+magnesium".

Overvej dit indtag af sukker, hvedemel og kaffe. Disse ting er med til, at trække magnesium ud af kroppen.

Hvordan fungerer din fordøjelse?
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-10-2016, 18:27   #7
vasen
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2014
Indlæg: 1.105
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
vasen er ny på vejen
Smile

Citat:
Oprindeligt indsendt af Vovse Se meddelelser
Prøv at google dine symptomer i forhold til magnesium, f.eks. "angst+magnesium", "stress+magnesium" o.s.v.

Hvad angår dine hævede fingerled (og flere af dine andre symptomer) kunne det lyde som inflammation, så prøv også, at google "inflammation+magnesium".

Overvej dit indtag af sukker, hvedemel og kaffe. Disse ting er med til, at trække magnesium ud af kroppen.

Hvordan fungerer din fordøjelse?
Jeg synes dine råd vedr. magnesium, sukker m.v er rigtig gode, men jeg vil stadig hævde, at SØD skal have undersøgt, hvorfor hun har så stærke nakkesmerter, at hendes liv er til rotterne
Hvis hun har en nakke diskus skal man da starte der,
At så tilskud med magnesium og de andre råd du giver, er gode ændrer dog ikke ved ondets rod.
Jeg tager selv magnesium, har divertikler på hele tarmen og spiser stort set ikke hvedemel eller sukker, da jeg ikke kan lide det. Har aldrig haft en sød tand og kan bedst lide rugbrød.

Jeg vil derfor fastholde, at en så ung kvinde skal blive ordentligt undersøgt også udover megnesium og diverse.
vasen er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 18-10-2016, 23:47   #8
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af vasen Se meddelelser
Jeg synes dine råd vedr. magnesium, sukker m.v er rigtig gode, men jeg vil stadig hævde, at SØD skal have undersøgt, hvorfor hun har så stærke nakkesmerter, at hendes liv er til rotterne
Hvis hun har en nakke diskus skal man da starte der,
Det ene behøver jo ikke nødvendigvis, at udelukke det andet.

Citat:
Oprindeligt indsendt af vasen Se meddelelser
At så tilskud med magnesium og de andre råd du giver, er gode ændrer dog ikke ved ondets rod.
Ondets rod kan jo lige præcis risikere, at være magnesium-mangel.

Citat:
Oprindeligt indsendt af vasen Se meddelelser
Jeg tager selv magnesium, har divertikler på hele tarmen og spiser stort set ikke hvedemel eller sukker, da jeg ikke kan lide det. Har aldrig haft en sød tand og kan bedst lide rugbrød.
Ergo har dine divertikler sandsynligvis ikke rod i magnesiummangel.

Eller også ville du have gavn af en anden slags magnesium.
Og måske nogle andre mineraler. Eller noget helt andet.

Citat:
Oprindeligt indsendt af vasen Se meddelelser
Jeg vil derfor fastholde, at en så ung kvinde skal blive ordentligt undersøgt også udover megnesium og diverse.
Min personlige holdning er, at vi skal bruge vores sundhedssystem til alle de undersøgelser der kan være relevante, og ud fra resultaterne kan vi så beslutte hvilken vej vi vil gå i forhold til behandling.

Problemet med undersøgelserne, og resultaterne derfra, er bare, at man nemt "låses fast" i en diagnose.

Og bemærk venligst, at jeg ikke påstår, at Sød mangler magnesium, men jeg opfordrer Sød til, at læse om symptomer på magnesiummangel og om hvad magnesium kan gøre.
Og det gør jeg fordi, at det allervigtigste er, at vi selv sætter os ind i tingene og tager ansvar for vores eget helbred.

Og det er ikke nemt. For mig eget vedkommende har jeg brugt sindssygt mange timer bag skærmen, men google har været min bedste ven.
Dertil har jeg haft glæde af gode råd og vejledning fra min mor, som har læst til sygeplejerske og har en grundlæggende indsigt i vitaminer og mineraler.

Og så lidt om mine egne erfaringer.
Da jeg var 13 år fik jeg spændinger i nakken, dem kæmpede jeg med indtil jeg var i slutningen af 40'erne.

Da jeg var ca. 20 år begyndte jeg, at få problemer med lænden.
Henover de næste ca. 25 år blev jeg røntgenfotograferet et utal af gange, og fik lavet en anselig mængde speciallægeerklæringer og div. andre lægepapirer.
Jeg har virkelig været med til, at holde hjulene igang.

Diagnosen var klar og tydelig, jeg havde (og har stadig) en fremadglidning af en lændehvirvel (arcolyse med spondylolistese L4/L5) og et par klemte discs, alt sammen med forværring over årene. Den ene disc har været total flad i mange år.

Ind i mellem ymtede en og anden sagsbehandler og værkstedsleder noget om, at jeg ikke burde have så ondt som jeg påstod med den ryglidelse.
Den slags påstande gjorde mig vred og frustreret, for det var dælme da mig der "havde skoene på".
Og lægerne var enige med mig, både min praktiserende læge, div. reumatologer og en neurokirurg.

Senere i livet gik jeg og havde det generelt skidt, især i mit hoved.
Jeg var stresset og irritabel, min hukommelse og koncentration var elendige (men dette kunne jo nemt være et resultat af kroniske rygsmerter), jeg manglede overblik og oplevede generelt, at min hjerne "ikke fungerede".

De kroniske rygsmerter forventede jeg ikke, at der kunne gøres noget ved, dem lærte jeg at leve med, og tog stærk smertestillende medicin.

Men mit hoved, som fungerede dårligere og dårligere, det troede/håbede jeg på, at der kunne gøres noget ved.
Henover en periode på 5-6 år har jeg forsøgt mange ting, og har erfaret, at det der hjælper er magnesium.

Dette havde jeg på ingen måde forestillet mig, for jeg har taget tilskud af magnesium i 20-30 år.
Men jeg tog noget magnesium, som jeg nu ved er svært at optage.

Magnesium har gjort en helt sindssyg forskel for mit hoved, men, det har også betydet, at jeg ikke længere har ondt i ryggen. Jeg tager ikke længere smertestillende medicin.
Men hvis jeg spiser hvedebrød eller "for meget" sukker, så er den gal igen. Håber jeg kan komme til, at tåle det bedre efterhånden som "magnesium-depoterne" bliver fyldt op.

Det værste ved magnesiummangel er, at der kommer flere problemer til efterhånden hvis man ikke gør noget ved det.

I nogle år blev jeg behandlet for stofskifteproblemer. Det gør jeg så heller ikke mere.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-10-2016, 13:02   #9
Sød
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-10 2016
Indlæg: 33
Styrke: 8
Sød er ny på vejen
Tusind tak for jeres svar allesammen. Jeg havde lavet et langt svar og svar til hver enkelt af jer, men da jeg skulle sende svaret gik siden i stå og jeg har siden ikke kunnet logge ind med hverken iPad, computer eller min mands computer og telefon. Jeg kan kun komme på siden her med min lille mobil som er svær at skrive fra. I skal bare vide at jeg er meget glad for hver enkelt af jeres svar til mig. Jeg får en sund og varieret øko kost samt div kosttilskud. Det er noget jeg går meget op i og mangler umiddelbart ikke noget og har i mange år taget bla fast tilskud af calcium magnesium og D vitamin. Jeg vil forlange at få undersøgt min nakke. Jeg er også startet på eget initiativ i akpressur Kropsterapi og har købt en afspændings cd. Jeg er villig til hvad som helst. Jeg håber snart jeg kan komme på siden fra andet end min lille telefon så at jeg kan svare ordentligt. Knus
Sød er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-10-2016, 22:05   #10
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Sød Se meddelelser
Det er noget jeg går meget op i og mangler umiddelbart ikke noget og har i mange år taget bla fast tilskud af calcium magnesium og D vitamin.
Tjek evt. lige hvilken slags magnesium det er du tager.
Hvis det er magnesium oxid eller magnesiumhydroxid, så bør du overveje, at skifte til magnesiumcitrat eller magnesiumcarbonat.

Ellers vil jeg ønske dig held og lykke med, at finde en løsning på dine problemer.

Hvis du ikke får det bedre via det etablerede system, så prøv om du kan finde en behandler, der bruger både zoneterapi og akupressur.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:46.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension