K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Din historie

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Din historie Her kan du skrive din historie om det at være fleksjobber (feks hvordan det er at søge fleksjob erfaring med kommune osv)

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 17-08-2016, 10:27   #61
VENDETTA
Hvor skulle jeg ellers være
 
VENDETTAs avatar
 
Tilmeldingsdato: 23-01 2016
Lokation: Fåborg Midtfyn
Alder: 56
Indlæg: 127
Styrke: 9
VENDETTA er ny på vejen
Hjælp ønskes

Hej k10. Er der nogen der ved om en sygedag kan overbelyses.

I får lige lidt fra min læ 265.


CITAT FRA LÆ 265.

Pt. Har via smerteklinikken afprøvet diverse smertestillende medicaminae uden effekt. Både nerulog, dermatolog*og genetiker anfører at, sygdommen er stationær, varig, progressiv,og uden behandlingsmuligheder. Der er ikke flere udviklingsmuligheder i forhold til hverken fysisk eller psykisk funktionsniveau.*

CITAT SLUT.

Kan det være rigtigt af de ikke kan lave klar til rehabteamet ud fra de oplysninger de har nu. Afmeldingsrapport fra virksomheds konsulent foreligger også.

Mvh. Vendetta god dag
VENDETTA er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-08-2016, 16:00   #62
Kisser1
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 11-01 2010
Indlæg: 200
Styrke: 15
Kisser1 er ny på vejen
fint nok

at kommunen nu har indhentet dok. for hvordan du medicinsk o.s.v. er dækket ind vedr. din sygdom.
Kommunen skal så nu vurdere hvilken erhvervsevne, der er tilbage på disse præmisser,
Kommunen handler ikke ud fra diagnoser, men ud fra hvilken erhvervsevne disse levner.
Kisser1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-09-2016, 17:48   #63
VENDETTA
Hvor skulle jeg ellers være
 
VENDETTAs avatar
 
Tilmeldingsdato: 23-01 2016
Lokation: Fåborg Midtfyn
Alder: 56
Indlæg: 127
Styrke: 9
VENDETTA er ny på vejen
Rehab team

Bummelum prøv og gæt hvem der skal for rehab teamet d. 13/10-2016.
Bliver satme spændene og se hvad udfaldet bliver. Håber i aller højste grad og blive visiteret til fleksjob.


Mvh. Vendetta god aften herfra
VENDETTA er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-09-2016, 17:53   #64
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Vi skal nok krydse fingre
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-10-2016, 21:32   #65
VENDETTA
Hvor skulle jeg ellers være
 
VENDETTAs avatar
 
Tilmeldingsdato: 23-01 2016
Lokation: Fåborg Midtfyn
Alder: 56
Indlæg: 127
Styrke: 9
VENDETTA er ny på vejen
Fleksjob til mig

Kære webmaster og alle i andre på k 10.

Jeg vil godt sige jer mange tusind tak for og hjælpe gennem systemet. Hvis nogen skal nævnes i allerhøjeste grad så er det WEBMASTER OG GANA. i to har virkelig hjulpet så meget det helt vildt, mange tusind tak for det i fortjener et KÆMPE KRAM BEGGE TO,

I får et lille skriv som jeg har kopieret fra fb. Nu jeg endelig kommet i mål så....


Mange kærlige hilser herfra.

PER KNUTSON.

KÆFT DET ER SÅ FEDT ET FORUM k 10 TUSIND TAK WEBMASTER DU FORTJENER VIRKELIG JA VED SGU IKKE HELT HVAD JEG SKAL SKRIVE









Hej alle.

Efter 4 ugers ventetid på rehab møde var det dagen idag. De to sidste uger har jeg tabt ca. 5-6 kg. Har været pisse bange og nervøs. Og ikke været sjov og være sammen med. Hvilket jeg undskylder over for min kære hustru. Ved godt jeg har været en satan af rang.

Dagen idag er en milepæl i min families og mit eget liv. Dagen startede kl. 3,11 ca. :-) stod op lavede kaffe. Sugede næsten et karton smøger. Inden kl. 6 hvor jeg gik ind i kassen igen for lige og måske nuppe en lille lur. Stod op igen kl. 7,00 lavede en kande kaffe mere. Sugede et karton smøger mere sammen med konen. Kl. 8 kommer dorte vi drikker mere kaffe, kl 8,30 ankommer " Tine" spiser morgen mad. Drikker mere kaffe. Ryger flere smøger. Kl. 9,40 gåturen mod jobcenter ringe hvor mødet skal afholdes. Vi går ind bliver modtaget af sagsbehandler. Snakker lidt med hende, døren går op til lokalet og vi bliver budt ind, ( jeg er ved og skide i mit tøj) der bliver holdt præstations runde og mødet går igang. Efter en noget nervøs start hvor job centerets medarbejderne spørger indtil mig. Falder dommen.

DU FÅR DIT FLEKS JOB.

sider i skrivende stund stadig med en form for tomhed fatter minus. Kan det passe at 2 1/2 års kamp er slut ??????

JA GU FANDEN KAN DET !!!!!!

jeg vil godt sige jer alle som har hjulpet igennem dette forløb MANGE TUSIND TAK OG DETTE KOMMER FRA BÅDE min kone og jeg. Ved sgu ikke helt hvor jeg var havnet uden hjælp, kæft det har trukket høns ud.

Nu vil jeg holde en vel fortjent pause fra det der jobcenter noget. Og hvis jeg skal være fair så har de faktisk gjort et godt stykke arbejde selv om det har været pisse svært og få øje på.

TRUTELUTUTTUUTTUT TRUT TRUT

JEG HAR FÅET BEVILLIGET FLEKSJOB

kh. Vendetta

Ps. Jeg vender tilbage og kæmper videre når jeg er kommet til mig selv igen.
VENDETTA er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-10-2016, 22:54   #66
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Herligt at det endelig fik en afslutning...og det er endda meget hurtigere end så mange andre som kan tage ja helt op til 10 - 20 år..

Håber du får ro på dit liv nu og kan se en mere lykkelig fremtid i dit nye fleksjob..

Giv konen et ekstra kram fra mig af

Håber at du på et tidspunkt får så meget overskud at du kan hjælpe til herinde med at give evt råd til dem der stadig sidder midt i det uden afklaring..
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-10-2016, 08:41   #67
VENDETTA
Hvor skulle jeg ellers være
 
VENDETTAs avatar
 
Tilmeldingsdato: 23-01 2016
Lokation: Fåborg Midtfyn
Alder: 56
Indlæg: 127
Styrke: 9
VENDETTA er ny på vejen
Hjælper gerne

God morgen webmaster.

Du kan bande på jeg gerne hjælper til herinde. Efter " kort " tids kamp 2 1/2 år så er det endelig slut. Og må sige savner egentlig og snakke med personer som trænger til en der gerne ligger ører til, og det er her jeg gerne vil bidrage med det jeg kan.

Vedr. Lovskrift der jeg ikke så stærk men kender da lidt til det.


Så skriv endelig hvis du har det nemmere med tale i tlf. Så tager vi den derfra

Mvh. Per Knutson. God dag
VENDETTA er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-11-2016, 07:40   #68
VENDETTA
Hvor skulle jeg ellers være
 
VENDETTAs avatar
 
Tilmeldingsdato: 23-01 2016
Lokation: Fåborg Midtfyn
Alder: 56
Indlæg: 127
Styrke: 9
VENDETTA er ny på vejen
ører og skulder

g morn k 10

som tidligere skrevet hvis der i forummet skulle være nogen der har lyst til snak løst og fast. nogen gange er det nemmere og snakke end skrive

SÅ SKRIV PB:
VENDETTA er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-01-2017, 19:40   #69
VENDETTA
Hvor skulle jeg ellers være
 
VENDETTAs avatar
 
Tilmeldingsdato: 23-01 2016
Lokation: Fåborg Midtfyn
Alder: 56
Indlæg: 127
Styrke: 9
VENDETTA er ny på vejen
Hvis der er nogen der har brug for eller lyst til snak i tlf er i velkommen til og skrive besked herinde. Og i får mobil nr.

Mvh. Per k. God aften
VENDETTA er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 03-07-2017, 08:13   #70
VENDETTA
Hvor skulle jeg ellers være
 
VENDETTAs avatar
 
Tilmeldingsdato: 23-01 2016
Lokation: Fåborg Midtfyn
Alder: 56
Indlæg: 127
Styrke: 9
VENDETTA er ny på vejen
Hjælp til haven.

G morgen k 10

Ganske kort spørgsmål.

Kan man som fleksjobber få hjælp fra kommunen til vedligeholdelse af haven ?

Grunden til spørgsmål er jeg kan ikke selv mere. Max 30 min så jeg færdig.

Er satme træt af det.

Mvh. Per k
VENDETTA er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 07:41.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension