K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 10-04-2023, 09:09   #1
Intence
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 22-06 2010
Lokation: Holbæk
Indlæg: 24
Styrke: 14
Intence er ny på vejen
Arbejde som vikar

Hej Alle I kloge mennesker

Jeg er fleksjobber (2015) og er ansat i et et fleksjob. Jeg har en bevilling på 6 timer/uge.
Jeg arbejder som kirkesanger, og min leder havde et hyr med at få stillingen anerkendt hos min kommune, da jeg får et honorar og ikke en timeløn. Det er så lavet om, så der på min ansættelseskontrakt står en timeløn.

Arbejdet har ikke et fast timetal.

Og min fleksjobkonsulent mener bestemt, at jeg skal tage flere timer. Det er bare ikke så let at så min arbejdsplads til at oprette flere begravelser

Jeg får tilbudt en del vikartimer i andre kirker og kapeller. Men lønnen modregnes i stedet for at tælle som timer.

Da jeg talte med min fleksjobdame om det var hendes svar at

"Man jo ikke kunne arbejde som vikar"

Er der NOGEN måde at komme omkring dette på?
Intence er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-04-2023, 14:46   #2
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.746
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Først det vigtigste Intense, af alt........

Man taler aldrig med sagsbehandlere, jobkonsulenter etc, man skriver sammen.

Man tager aldrig til tvungne møder med kommunen, jobcentre, etc uden en Bisidder, man SKRIVER sammen.