K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 14-11-2011, 00:24   #1
Erfurt
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 14-11 2011
Indlæg: 5
Styrke: 0
Erfurt er ny på vejen
Ansøgning om fleksjob

Hej. Jeg er i den situation at jeg igennem 4 år har været i diverse arbejdsprøvninger under kontanthjælp og senere hen tog jeg en uddannelse på revalidering. Jeg er nu færdig med uddannelsen, og søger nu om fleksjob da jeg ikke kan holde til at arbejde fuldtid. Jeg har igennem mit elevforløb arbejdet 30 timer, men det resulterede i at jeg gik ned med stress og dermed røg ud af kurs i min uddannelse. Jeg lider af ADHD og har en diagnose fra en Psykriater om at jeg ikke kan holde til et fuldtidsjob og jeg har nogle problemer. Desuden har jeg min egen læges ord for at jeg har haft stress og er gået ned fordi jeg ikke lavede andet end at arbejde og så gå hjem og sove. Jeg har intet liv ved siden af. Jeg vil nu spørge jer hvad tror i mine chancer er for at få et fleksjob når kommunen for 1 år siden lavede en psykriatrisk udredning på at jeg ikke kunne arbejde 37 og at 30 var i overkanten. Og at jeg har en diagnose liggende på ADHD og at jeg har lægens ord på at jeg lider af angst og stress og får antidepressive piller mod depression ?. Jeg har et fleksjob parat hvis jeg får det hos kommunen. Men hva tror i kommunen vil sige?
Erfurt er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-11-2011, 00:28   #2
Ricky M.
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-11 2011
Indlæg: 1.608
Styrke: 14
Ricky M. er ny på vejen
Hmmm...
Allerførst, så må de jo ikke sige nej, eller ja for den sags skyld, ud af den blå luft. De skal jo lave en arbejdsevnevurdering på dig... Det vil under normale forhold sige at du skal i et afklaringsforløb... Det lyder som om at op til før revalideringen er din sag vel belyst, og det taler til din fordel.
__________________
Ricky
Privat Socialrådgiver
www.privatraadgiver.com
Husk, jeg fortæller kun hvordan loven tit bliver tolket ude i kommunerne, udfra min erfaring som tidligere myndigheds-sagsbehandler i en stor kommune i DK
Ricky M. er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvordan gør jeg? Ansøgning til Fleksjob truntetøsen Spørgsmål ang fleksjob 7 24-09-2013 21:38
Dagpenge og ansøgning om fleksjob?? Ida Spørgsmål ang fleksjob 8 15-06-2010 14:13
Ansøgning til fleksjob. camillahansen Spørgsmål ang fleksjob 7 23-01-2010 22:19
Ansøgning om fleksjob Sivtop Spørgsmål ang fleksjob 2 03-12-2009 15:57
Ansøgning om Fleksjob/ er p.t. delvist sygemeldt paula Spørgsmål ang fleksjob 4 06-02-2006 16:50




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 15:57.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension