K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Ressourceforløb

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Ressourceforløb Her kan man lægge alt der har med ressourceforløb at gøre dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 08-04-2014, 19:38   #1
Snuppi
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 19-04 2013
Indlæg: 3
Styrke: 0
Snuppi er ny på vejen
Resourceforløb og graviditet?

Jeg er blevet indstillet til resourceforløb, men det bliver først endeligt afgjort om jeg får det, til et møde om 1-2 mdr.

Mit problem er, at jeg er i 9. uge og er virkelig bange for, at de kan afvise mig pga graviditeten.
Jeg er ikke sikker på jeg kan skjule det ret meget længere, og er jo også nødt til at fortælle min læge det.

Men hvad siger paragrafferne?
Snuppi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-04-2014, 20:03   #2
Nøgne tær
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-07 2013
Indlæg: 1.878
Styrke: 12
Nøgne tær er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af Snuppi Se meddelelser
Jeg er blevet indstillet til resourceforløb, men det bliver først endeligt afgjort om jeg får det, til et møde om 1-2 mdr.

Mit problem er, at jeg er i 9. uge og er virkelig bange for, at de kan afvise mig pga graviditeten.
Jeg er ikke sikker på jeg kan skjule det ret meget længere, og er jo også nødt til at fortælle min læge det.

Men hvad siger paragrafferne?
Jeg vil ikke komme ind på paragraffer, men blot sige at det jo er svært at udvikle noget gennem et ressourceforløb, hvis "deltageren" ikke er tilstede som følge af barsel.

Jeg vil tro de udsætter ressourceforløbet til du har bedre forudsætninger for at deltage, alternativt forlænger det med det antal måneder din barselsperiode er.
Nøgne tær er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-04-2014, 06:19   #3
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
er ret sikker på, at siger du du er gravid, bliver der ingen rc.

men siger du det ikke, er det ved bedrageri.
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-04-2014, 07:48   #4
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af jjsonn Se meddelelser
men siger du det ikke, er det ved bedrageri.
Hmmm, man har jo før læst om nogen, der er gået gennem en graviditet uden, at vide, at hun var gravid.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-04-2014, 07:54   #5
stampe
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-12 2007
Indlæg: 4.289
Styrke: 21
stampe er rigtig godt på vej
Glæd dig og læg kortene på bordet, så du kan få en løsning, der passer lige præcis ind i dine forhold.
stampe er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 11:52.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension