K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 22-02-2012, 20:43   #121
Hygeria
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 17-10 2007
Alder: 47
Indlæg: 162
Styrke: 17
Hygeria er ny på vejen
Det er heller ikke rigtig til at finde ud af, også fordi det ikke rigtig står nogle steder...ihvertfald ikke klart og tydeligt, så der er ikke noget at sige til, at man bliver forvirret!

Jeg snakkede med en bekendt der arbejder i en anden kommune, og h*n undersøgte det for mig, og meddelte mig, at det var en kæmpe fejl kommunen havde lavet. Og så tænkte jeg bare, at NU skulle jeg ha det på skrift fra BAN, så jeg kunne gå videre med det, og jeg var 100% sikker på hvad mine rettigheder er.

Som udgangspunkt, så hedder den med tilbagevirkende kraft. De har jo truffet en beslutning/afgørelse som er blevet underkendt og ophørt, så de har bare at betale ved kasse 1.

Men jeg er forberedt på, at detbliver en kamp uden lige og at kommunen ikke giver mig den ydelse jeg er berettiget til uden en kamp først. Men så må det jo være sådan, jeg giver ikke op, når jeg ved jeg har ret til den!
Hygeria er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Nu er min 'Job-blog' opdateret med indlæg nr. 29: 'En slags status' Jan Jakobsen Politik og Samfund 2 30-03-2013 18:32
Opdateret forside på Ankestyrelsens hjemmeside Webmaster Nyt fra Ankestyrelsen 0 11-11-2011 14:40
Opdateret udgave af "At skrive en afgørelse" Webmaster Nyt fra Ankestyrelsen 0 14-09-2011 11:10
Svendborg: på 5. år endnu ingen afklaring, trods Nævns afgørelse buster Politik og Samfund 0 09-04-2011 19:31
Kan jeg få opdateret min ressouce profil?? Litha Alt det andet 10 06-02-2009 00:09




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 17:51.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension