K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 25-05-2011, 17:16   #1
gøjneren
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 10-11 2009
Indlæg: 172
Styrke: 15
gøjneren er ny på vejen
Hård arbejdsprøvning

Kære alle

Så har jeg igen brug for et godt råd eller to.

Jeg er 37 år, pædagog og kom til skade i en arbejdsulykke i 2006, har været sygemeldt siden med posttraumatiskstress ( ptsd )

Ud over min stress, har jeg følgende diagnoser;
* Epilepsi
* søvnapnø
* deppression
* angst
* ocd
Sagen er den at jeg pt. er i arbejdsprøvning, i en børnehave, da jeg er uddannet pædagog er det en antagelse fra kommunens side at en børnehave må være det perfekte sted. Jeg har tidligere arbejdet med anbragte unge og har ingen erfaring/ stor interesse i de små børn. Bevares de er da søde, bare ikke når de er 15 samlet i et rum.

Jeg er nu i min 4 uge af arbejdsprøvningen, og har 5 tilbage.
Min planlagte arbejdstid har været som følgene:

Uge 1+2 = 25 timer
uge 3+4 = 17,5 timer

Jeg har reelt været der ca. 10-12 timer i alle ugerne.

På arbejdspladsen er de rigtig søde og forstående, for min situation. De siger at de kan mærke og se på mig at jeg er presset, hvilket jeg bestemt også føler mig. Jeg har haft hyppigere epeleptiske anfald, ( heldigvis hjemme). Jeg sover dårligt, har svært ved at overskue både arb og hjemmmeliv. Glemmer at tage min medicin, glemmer min aftaler hos den psykolog hvor jeg går i traumebehandling/ terapi. Jeg føler at jeg på bare 4 uger er bombet tilbage til hvor jeg var for 2-3 år siden.