K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 23-06-2011, 09:51   #101
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
Når du er helt dernede i timer, bør du afklares på et reva-center.

Alternativt, kan de køre den ene praktik efter den anden.

Prøv at be sagsbehandler at tage stilling til din arbejdsevne, lave helhedsvurdering efter §20(jævnfør også retsikkerhedsloven §6).
oG ENDELIG EVT EN PLAN FOR HVORDAN DU VENDER TILBAGE TIL ORDINÆRT ARBEJDE.

hUSK SKRIFTLIG OG KOPI TIL DIG SELV, ALTERNATIVT, MAIL.

be om at du får dato for svar!

VH Popiae
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-06-2011, 11:24   #102
NPH
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 10-02 2011
Lokation: Sønderjylland
Alder: 71
Indlæg: 280
Styrke: 14
NPH er ny på vejen
Kampånd

Hej

Jeg bliver trist til mode over hvilket samfund vi lever i når jeg læser dit indlæg

For mig , uden at kende dig ser det ud som du er på vej ind i en depresion
Så du har brug for en tredje vej

Gå hjem, læg dig syg, få hjælp

Få din oplevelse af hvordan du har det snakket i gennem med nogen
Få talt med din læge , din familie eller hvem du har som du stoler på

Det er ikke meningen med livet at alt skal være kun smerte og håbløshed som jeg læser hos dig

Du har presset dig selv alt for hårdt i alt for lang tid

Det er muligt at det her kan forlænge din afklaring , men vigtigere er at du overlever både fysisk og psykisk

Håber du snart får det bedre

NPH
NPH er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-06-2011, 12:25   #103
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
Nej,jeg er ikke depri ej heller på vej,til det man jeg er hammerende træt af at sidde og skulle krænge hele mit liv,eller mangel på samme med alle mulige tilfældige sagsbehandler-for at komme igemnen arbejdsprøvninger ,der bare viser at det jo går ned af bakken med arbejdsevnen.

Afprøvninger ikke for min skyld men fordi lovgivningen er skruget sammen som den er.

Det med selv at søge pension,det håbeløst, de holder på at kbh.ikke giver pension hvis der bare er lidt arbejdsevne.
Og i øvigt så vil de ikke godkende arbejdsprøvning i rødekors hvis jeg søger selv-den kan kun vise arbejdsevnen..

problemet er vel enlig at der ikke har været nogel vudering denne gang,da bossen kun har stået med mig 3 gange da der var den sidste opfølgning,men hun havde talt med de andre,som jo var i afprøvning og aktivering..men det har man også undlat i mine papir..

jo jeg er opgivende i forhold til at komme i afprøvninger,det føre ikke til noget for mig,jeg har været ledig 7½ år og har ca 10 timers arbejsdevne-det kommer man ikke i job med,så hvis evnen skal være =0 jeg så er jeg deprig over at jeg kan se frem til at komme på kontanthjælp om nogle år,for jeg er ikke efterlønsforsikret.

Så nu vil jeg bare forsøge at få det beste ud af det mellen de forbandet arbejdsprøvninger--jeg kan jo ikke rigtig gøre andet.

Lige nu er jeg heldig vis færtig for denne gang , jeg har bedt om ferie med nogle ugeres mellemrum,så jeg kan ikke rigtig sendes igeng med noget før til efteråret,jeg ville være sikker på at de ikke sender mig i en ny arbejds prøvning forløbig
Både fordi det ikke føre til noget og jeg orker ikke en tur til lige forløbig.
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den

Sidst redigeret af c.l.e.o.; 23-06-2011 kl. 12:41.
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
kamp mod politi østerbro Politik og Samfund 0 24-02-2012 09:09
Så mangler vi bare en whistleblowerordning for juridisk spin i SDP-sager gunvor Skal kommuner ikke overholde loven? 3 30-12-2011 14:11
jeg mangler sushjer 1 Alt det andet 2 07-04-2011 20:28
Er det en umulig kamp? Ano Spørgsmål ang fleksjob 7 07-03-2009 01:14
22 års kamp buster Alt det andet 1 29-09-2008 18:53




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 21:28.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension