K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Din historie

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Din historie Her kan du skrive din historie om det at være fleksjobber (feks hvordan det er at søge fleksjob erfaring med kommune osv)

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 15-11-2010, 11:39   #1
ladybird
Hjemmevant på K10
 
ladybirds avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-11 2010
Lokation: fyn
Indlæg: 253
Styrke: 14
ladybird er ny på vejen
korrekt sagsbehandling????

Min sag er at jeg er blevet standset i sygedagpenge for at overgå til revalidering efter en jobplan. Jeg ville gerne have klaget over jobplanen men det blev afvist af min sagsbehander. Jeg fik at vide at jeg kun kunne klage over afgørelser som bevilling af revalidering og stop af sygedagpenge. Jeg ville klage over jobplanen fordi jeg fandt planen urealistisk. Det var en læreplads, hvor mine fysiske skånebehov ikke blev tilgodeset og jeg frygtede at blive opsagt og dermed stå uden jobplan og derved ingen indtægt. (ikke berettiget til kontanthjælp)

Jeg klagede derfor over min revalidering var urealistisk og at ressourceprofil ikke medtog alle helbredsoplysninger og redegjorde for at min arbejdsprøvning sluttede på 16t pga fysikken og anden arbejdsprøvning blev afbrudt af jobcenter pga manglede opgaver. Jeg blev fyret efter meget kort tid og sagsbehandling omkring mulighed for ny plan blev standset pga af min klage skulle behandles. Jobcenter vælger så at give mig medhold i klagen (uventet) jobplanen er urealistisk og dermed er revalideringsplanen urealistisk og revaydelse stoppes. Uden stadig at have indhentet lægeoplysning eller i samtale med mig og afklare evt ny jobplan, har jeg fået afslag på at høre under flexlovsbestemmelserne fordi arbejdsprøvning og revalideringsmuligheder ikke er udtømte, men er ikke berettiget til revalidering skrevet i klagemedhold.

Sygedagpenge som stoppede pga overgang til revalidering er så nu begrundet med varighed og ingen mulighed for forlængelse, for nu er jeg pludselig uafklaret pga tilbudt forløb/kursus på smertecenter og egentlig stillingtagen til tilbagevenden til arbejdsmarked kan først ske efter forløb som jeg end ikke er bevilget endnu. Sagsbehandler var orienteret om henvisning til smertecenter længe inden bevilling til revalidering. Smertecenter var kun mhp bedre livskvalitet ift at dele oplevelser med andre og at kunne lære at leve bedre med kroniske smerter. Jeg har også fået at vide revalidering kun kan tilkendes 1 gang så ikke flere forsøg.

Har fibromyalgi, men det er kun nævnt med 2 linier i min ressourceprofil og ikke under helbredsoplysninger. Oprindelige sygemelding var pga stress og overbelastning og kendte rygproblemer/migræne. Diagnose for og udredning for fibromyalgi er stillet sideløbende med sygemelding.


Jeg tænker på om dette er korrekt sagsbehandling for at gavne mig til at udnytte ressourcer og finde den hurtigste vej tilbage til arbjedsmarkedet eller den længste omvej fordi jeg har tilladt mig at klage.
ladybird er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 15-11-2010, 22:04   #2
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af ladybird Se meddelelser
Min sag er at jeg er blevet standset i sygedagpenge for at overgå til revalidering efter en jobplan. Jeg ville gerne have klaget over jobplanen men det blev afvist af min sagsbehander. Jeg fik at vide at jeg kun kunne klage over afgørelser som bevilling af revalidering og stop af sygedagpenge. Jeg ville klage over jobplanen fordi jeg fandt planen urealistisk. Det var en læreplads, hvor mine fysiske skånebehov ikke blev tilgodeset og jeg frygtede at blive opsagt og dermed stå uden jobplan og derved ingen indtægt. (ikke berettiget til kontanthjælp)
Prøv at kigge her jeg ved ikke det er nok forsent med en klage over jobplan, med mindre at du kan bruge den at du er blevet vejledt forkert men her er et skema til at klage over en jobplan
http://www.ladk.dk/dine_rettigheder/.../klagehelp.htm

Man kan også altid sende en klage til borgmester og hele kommunalbestyrelsen også selv om en sagsbehandler siger at man ikke kan, til en anden gang så bed altid om at få sådanne beskeder på skrift


Citat:
Jeg klagede derfor over min revalidering var urealistisk og at ressourceprofil ikke medtog alle helbredsoplysninger og redegjorde for at min arbejdsprøvning sluttede på 16t pga fysikken og anden arbejdsprøvning blev afbrudt af jobcenter pga manglede opgaver. Jeg blev fyret efter meget kort tid og sagsbehandling omkring mulighed for ny plan blev standset pga af min klage skulle behandles. Jobcenter vælger så at give mig medhold i klagen (uventet) jobplanen er urealistisk og dermed er revalideringsplanen urealistisk og revaydelse stoppes. Uden stadig at have indhentet lægeoplysning eller i samtale med mig og afklare evt ny jobplan, har jeg fået afslag på at høre under flexlovsbestemmelserne fordi arbejdsprøvning og revalideringsmuligheder ikke er udtømte, men er ikke berettiget til revalidering skrevet i klagemedhold.
og det har du fået på skrift med begrundelse og ankevejledning for så ville jeg da seriøst overveje at anke den beslutning ... og har du klaget over stop af sygedagpenge .. ??

Dine sygedagpenge er jo i første omgang stoppet på forkert grundlag og efterfølgende bruger de så varighed det lyder besynderligt (men det er der så meget der gør )


Citat:
Sygedagpenge som stoppede pga overgang til revalidering er så nu begrundet med varighed og ingen mulighed for forlængelse, for nu er jeg pludselig uafklaret pga tilbudt forløb/kursus på smertecenter og egentlig stillingtagen til tilbagevenden til arbejdsmarked kan først ske efter forløb som jeg end ikke er bevilget endnu. Sagsbehandler var orienteret om henvisning til smertecenter længe inden bevilling til revalidering. Smertecenter var kun mhp bedre livskvalitet ift at dele oplevelser med andre og at kunne lære at leve bedre med kroniske smerter. Jeg har også fået at vide revalidering kun kan tilkendes 1 gang så ikke flere forsøg.
har smertecenteret skrevet at det ikke kan bedre din arbejdsevne men kun din livskvalitet og har du klaget over stop af sygedagpenge .. ?

Og ikke mindst har de opdateret og rettet din ressourceprofil ?

Citat:
Har fibromyalgi, men det er kun nævnt med 2 linier i min ressourceprofil og ikke under helbredsoplysninger. Oprindelige sygemelding var pga stress og overbelastning og kendte rygproblemer/migræne. Diagnose for og udredning for fibromyalgi er stillet sideløbende med sygemelding.
Tja og disse ting til sammen kan give sekundær fib .. du skal insistere på at få det med under helbredsoplysninger lige som du skal klage hvis ikke de har opdateret og rettet din ressourceprofil til , og det er ligeledes vigtigt at du ikke godkender den inden de har fået det hele med, din profil skal opdateres ved ændringer i dine helbreds eller andre forhold

Citat:
Jeg tænker på om dette er korrekt sagsbehandling for at gavne mig til at udnytte ressourcer og finde den hurtigste vej tilbage til arbjedsmarkedet eller den længste omvej fordi jeg har tilladt mig at klage.
Tror det er hverken enten eller ,det er simpelthen bare sådan det fungere ude i mange kommuner i dag, penge før mennesket desværre ... prøv lige at svar på de spørgsmål jeg har skrevet til dig og så vil jeg lige prøve at se om jeg kan komme med noget mere opfindsomt i morgen, hvis ikke andre kommer før mig .. men en ting er vigtigt og det er din aktindsigt så frem du ikke har fået det så søg det med det samme.en sådan findes under nyttige link
  Besvar med citat
Gammel 16-11-2010, 09:30   #3
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
Der er INGEN regler for hvor mange gange man kan få revalidering, det kan man få 100 gange hvis det skønnes at være realistisk (jeg kender en der har fået det hele 4 gange) I min egen sag vurdere sagsbehandler at reva muligheden IKKE er udtømt (hvordan hun så end kan komme frem til det, læger og jeg selv er meget uenig) dvs der bliver lagt op til en ny reva plan, i mit tilfælde nr 2.

Så den må de længere ud på landet med *ss* og som Hejdien også skriver, bed om at få den slags udtalelser på skrift, fx selv lave et referat af mødet hvor du beskriver hvordan du forstod det der blev sagt og så bed sagsbehandler af/be-kræfte at du har forstået det ret.

Som Hejdien også er inde på, så den der RP, de må altså ikke stanse en ydelse med mindre den er opdateret først, der til mangler jeg §7a i retssikkerheds loven der meget klart og tydeligt fortæller at kommunen altså skal tage stilling til hvilke foranstaltninger der skal til, for dig, OG at det SKAL!! sættes i værk i umiddelbar tilknytning til stansningen af ydelse, så man ikke står uden nogen plan (det er vejledningen til § du skal bruge)
Det er tydeligvis ikke sket i din sag, hvilket faktisk betyder at stansningen regnes for urigtig, dvs at man går ud fra at stansningen er forkert. Faktisk heller ikke i min egen, jeg har så, inddirekte valgt at gøre dem opmærksom på at det mangler, jeg har ikke direkte råbt op om det, det vælger jeg først at gøre i det min ydelse lukkes, og så bruger jeg forlængelsen til at søge en § 17 FP, samtidig har de opdateret min RP ud fra tilføjelser der er helt tilbage til 06 (og jeg gjorde tydeligt opmærksom på at det var GAMLE tilføjelser de den gang ikke lige gad tage med) samt en speciallægeerklæring der er over 1 år gammel (altså forældet) yder mere så er den læst som fanden læser en hvis bog... så her er massere at tage fat på, og de HADER mig for at jeg har sat mig ind i tingene *gg*

Men altså som Hejdien er inde på så den der RP og specielt lægepapirene, klage over stansning af sygedagpengene (hvis det ikke er for sent) og ellers den der § 7a som de tydeligvis også har glemt i din sag.
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-11-2010, 13:28   #4
Stonie
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 26-05 2010
Lokation: Værløse
Alder: 60
Indlæg: 167
Styrke: 14
Stonie er ny på vejen
For nogen tid siden (tidligere på året) fandtes der en "publikation" på www.im.dk der hed "God behandling i det offentlige" http://www.im.dk/publikationer/godbeh/godbehan.htm ......
Den findes ikke mere.......HAHAHA.....det var vist også bare falsk reklame.....
__________________
"Du er ikke syg nok til at få Førtidspension"....
"Nej, men det bliver jeg inden jeg er færdig med jer"
Stonie er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-11-2010, 16:10   #5
ladybird
Hjemmevant på K10
 
ladybirds avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-11 2010
Lokation: fyn
Indlæg: 253
Styrke: 14
ladybird er ny på vejen
tusind tak for gode råd, forslag og link.

Jeg sendte heldigvis mail om at klage over alle 3 ting. jobplan, sygedagpengestop og revalidering.

Klagede dog ikke videre over jobplanen da jeg skriftligt fik afslag på at kunne klage over jobplanen.

Klagede over sygedagpengestop, bare for en sikkerhedsskyld..... hvor er jeg glad jeg gjorde dette, når sagen udviklede sig som den gjorde. Den sender kommunen så videre til beskæftigelses ankenævnet. Ved ikke hvordan jeg står der for juridisk er det jo iorden at de standses, når man overgår til revalidering, men de giver jo mig medhold i at jeg ikke længere er revalideringsberettiget.

Også bruger de de oplysninger om fibromyalgi og smertecenter som de ikke har indhentet og som ikke står i ressourceprofilen til at begrunde jeg er faldet for varighed istedet og ikke kan for længes fordi det nu er uafklaret om min arbejdsevnen bedres af et forløb på smertecenter.

Jeg blev partshørt i ressourceprofilen i maj og havde kommentarer om manglende status fra læge/gigtlæge. Jeg har ikke underskrevet den eller set den rettede udgave. Jobplan blev udfærdiget i august og jeg har allerede i maj og juli pointeret jeg ikke er sikker på jeg kan gennemføre den. Men bordet fanger det er det tilbud eller ingenting. Jeg får en kopi i august af den ressourceprofil jeg troede var rettet og hvor det går op for mig at den kun nævner i en sætning jeg har fib.

I min klage over revelideringsplanen beder jeg i ren frustration om at blive bedømt om jeg skulle høre under flexlovens bestemmelser i stedet. Det fik jeg så også afslag på fordi revalideringsmulighederne ikke er udtømte og arbejdsprøvningerne ikke har tilgodeset skånebehov og været for korte. som om jeg havde bestemt sted eller varighed.....Og det er stadig den samme ressourceprofil som er fra maj der er brugt.....

Jeg tror jeg vil prøve at klage over jobplanen uagtet kommunen siger jeg ikke kan og så evt få en klage over sagsbehandlingen og forløbet strikket sammen.

vil bestemt også huske fremover at sende en mal tilbage efter en samtale/møde hvor jeg opsummerer tingene som jeg forstod dem og så bede sagsbehandler be eller afkræfte det. så har man da sin dokumentation i orden for at man ikke bare griber ting i luften eller ikke kan bevise hvad en sagsbehandler siger men ikke nedskriver i sin journal.

Ironisk nok er det netop den §7a kommunnen begrunder min klage om revalideringsplan at jeg har fået medhold og derfor er klagemuligheder udtømte. ( de har bare ikke givet fuldt medhold, ressorceprofil er jo ikke opdateret og jeg har ikke fået eller får en ny revalideringsplan aktuelt)

så der venter mig vist en masse skrivearbejde, men er jo nødt til at komme videre

Tænk at det skal være så umuligt at få e regulær sagsbehandling som loven foreskriver, har allerede nu læst så mange groteske historier fra andre herinde. Jeg toede naivt at god forvaltningskik var en god skik og ikke forvaltnings uskik.

mvh ladybird
ladybird er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 09-12-2010, 22:28   #6
ladybird
Hjemmevant på K10
 
ladybirds avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-11 2010
Lokation: fyn
Indlæg: 253
Styrke: 14
ladybird er ny på vejen
jeg er optaget på studie til slut januar, men men men
Kommunen mener ikke mener ikke mine revamuligheder er udtømte men jeg er alligevel ikke revaberettiget fordi de holder fast i jeg skal være færdig på smertecenter.

Jeg ved ikke hvordan et smertemestrings kursus kan helbrede stress og overbelastningsreaktion.

Men kommunen mener der er en principafgørelse der siger at behandling mhp livskvalitet inddirekte gavner arbejdsevnen, så de har ret til ikke gøre noget ift planlægning af ny reva.

Samtidig melder de ud at ift §7a i retssikkerhedsloven er henvisning til at søge KH en erhvervsrettet foranstaltning.

Dybt frustrerende ikke at kunne gøre noget for hvis jeg får ret i beskæftigelses ankenævnet så vil studiestart være passeret......

Mit hoved kan ikke forstå at jeg har været forlænget på sp pga reva er sandsynlig i et år og så med de samme oplysninger er revalideringsberettiget og så ikke alligevel.

Nogen gode ideer? Nogen der har stødt på princip afgørelser der er til min fordel?

Kan det give bagslag at klage til borgmester?
__________________

En noget forvirret mariehøne som stadig prøver at finde mening med kommunens forvaltning af lovgivningen.
ladybird er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-12-2010, 10:42   #7
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
Smertecenteret, hvornår er du færdig der?

Jeg tænker lidt... du har gang i rigtig meget lige nu, også den med at du på den ene side er reva berettiget, men så alligevel ikke, altså når nu de holder på du skal i gennem smertecentret først og hvis det er færdig inden studiestart, så hvorfor ikke lade det køre?

Altså jeg er udemærket med på at du er utålmodig (det ville jeg dælan rasme også være) og er yderst usikker på studiestart og sådan set bare forsøger at finde ud af om du kan starte eller ikke starte... forsøger at få et stå-sted (forståeligt nok)

Men du har jo klaget anket osv osv, så der kan du enlig ikke gøre ret meget mere, før det er i gennem systemet, og det tager jo nu en gang den tid det tager. Der ville jeg personligt indstille mig på at jeg først ville kunne komme i gang ved næste studiestart (det er vel til sommer?) og så håbe på at jeg vil kunne starte til jan, ved at gøre som kommunen så bestemt holder på jeg skal, for at kunne komme i gang.
Forstår du hvad jeg mener?

Grunden er at JEG ville blive alt alt for stresset af at satse på start til januar, der til vil jeg få besked så tæt på start, at mit stakkels hoved vil kokse totalt, jeg vil få en rigtig dårlig start, hvis altså jeg ville få lov, jeg ville skulle bruge de første måneder på at affinde mig med at jeg nu står et nyt sted, hvilket vil gå ud over studiet. Men der er vi så for skellige *ss* og derfor skal du også mere tage det som skrevet ud fra mig personligt

Mht borgmester, så tror jeg altså ikke det vil hjælpe dig stort, borgmester er slet ikke inde i hvordan og hvorledes, og vil med alt alt for stor sandsynlighed bare sende den tilbage hvor den kommer fra, og så du jo lige vidt, ikke.
Om det vil skade din sag, er super svært at svare på, for det kommer klart and på borgmesterens måde at reagere på, og ikke mindst SB´s modtagelse af det, MEN mit umiddelbare bud er at det værgen gør fra eller til, heller ikke i forhold til selv din sag, med mindre du formulerer dig uheldigt.
Grunden til den vurdering er at det er nød til at køre i det tempo det nu en gang skal køre, specielt nu du har klager og anker i gang.

Hvis det var mig, og jeg besluttede at skrive til borgmester, ville jeg ikke skrive det som en direkte klage (netop fordi du har gang i det allerede) men nærmere skrive som en fortvivlet og desperat borger, der søger et stå sted, der søger at finde ud af hvad pokker jeg skal, og som simpelthen bare ikke kan forstå at det skal være så svært at få et klart brugbart og ikke mindst fornuftigt svar... jeg søger at finde ud af om jeg skal meddele skolen at jeg ikke starter, eller om jeg skal forberede mig på at jeg skal starte.
Der er så kort tid til, at det er ved at haste med at finde ud af om jeg skal det ene eller det andet, og om det virkelig kan være meningen at jeg skal leve af KHJ og gå og trille tommelfingre på den udelse, på ubestemt tid, bare fordi jobcenteret nægter at tage stilling til hvad jeg skal, nu jeg bare gerne vil i gang med noget fornuftigt så hurtigt som muligt, og JC ikke lige gider tage mine henvendelser des andgående alvorligt, men åbenbart mener at folk skal gå og lave ingen ting på en KHJ.

Eller noget i den stil (du er bedre til at skrive kort end jeg er *lol*) Men jegf vil dog, ordet magtpåliggende er et ret stærkt ord, det vil bestemt være en god ide at benytte det.

Lige noget HELT andet er... det er helt underligt at side her og selv være helt afslappet omkring sin sag, og se dig kæmpe en brav kamp om stort set det samme, ikke at jeg ønsker at bytte *gg* men det er på en og samme tid en lettelse at vide at jeg bare lad lade stå til de næste 3-4 måneder (alt i alt, bliver det vist til 5 måneder, fra den tid jeg søgte §17) og samtidig vildt frustrerende at se, at du slås så blodet og tårene flyder... Dette stykke opfordrer jeg dig til ikke at reagere på, vi behøver vist ikke flere kos os 2´s tråde jeg skriver det mere for at du skal vide at jeg virkelig dybt ind i mit hjerte føler med dig, og forstår din frustration, men samtidig føler mig lidt ambivalent, og føler jeg burde skamme mig lidt, ikke at jeg skammer mig, men følelsen af at jeg burde.

Sidst redigeret af LUM; 10-12-2010 kl. 10:49.
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 10-12-2010, 21:57   #8
ladybird
Hjemmevant på K10
 
ladybirds avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-11 2010
Lokation: fyn
Indlæg: 253
Styrke: 14
ladybird er ny på vejen
hej lum,

Ingen dårlig samvittighed til dig, nyd at det nu er sagen der arbejder for dig og ikke omvendt.

Smerteklinik er 2 og en halv time ugentlig fra februar til maj.

Ærgrer mig næsten over jeg sagde ja, for det fik en helt anden betydning end tiltænkt.

Det er selvfølgelig godt at kommentarer til jobplan og sp stop er sendt til ankenævnet og afventer deres vurdering.

Så venter aktindsigt og kommentarer til afslag på revalidering men klagen er da afsted.

Overvejer at sende brev i den stil du foreslog, bare for de ikke glemmer jeg eksisterer, men i første omgang bare til jobcenter teamleder.

Men det piner mig at forpasse endnu en studiestart (3 gang) og så selvfølgelig at vi er 5, der skal leve af 0 kr til det lykkes min mand at få job.

(ved ikke lige hvordan man så betaler som min. Husleje, strøm og mad)

Det kunne man også overskue en periode men slet ikke på ubestemt tid.

Men nu vil jeg bruge weekenden på at strikke strømper og hygge med børn, for det jo rigtig som du skriver nævnets sagsbehandling tager den tid det gør( de skriver aktuelt gennemsnit på 13 uger)

Tanken om en avisrute har da også strejfet mig.....
__________________

En noget forvirret mariehøne som stadig prøver at finde mening med kommunens forvaltning af lovgivningen.
ladybird er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-12-2010, 15:43   #9
ladybird
Hjemmevant på K10
 
ladybirds avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-11 2010
Lokation: fyn
Indlæg: 253
Styrke: 14
ladybird er ny på vejen
Mine mange mails og tlf opkald og brev har nu bevirket at jeg er indkaldt til møde med kommunen d. 21 dec. De har ikke svaret på mine henvendelser men vil svare på mine spørgsmål der. Teamleder fra jobcenter deltager også ( sendte pbåde mail og brev direkte til hende).

Heldigvis får jeg nu en bisidder med fra min fagforening. ( det har jeg ikke fortalt kommunen)

Tror nok de vil forklare mig hvorfor jeg ikke skulle være reva berettiget efter 14 mdr forlængelse af SP på denne grund. Jeg håber de har en rigtig god forklaring.

Jeg har også bedt dem give mig de oplysninger de har om smerteklinik ( ved de ikke har indhentet nogen )

og så medbringer jeg journalnotat fra gigtlæge til personlig overrækkelse, når de nu ikke vil indhente oplysningerne selv

Jeg er jo blevet klogere af skade......

Andre gode forslag? optage mødet på mobil?


Har også lige andet spørgsmål:

Har jo i samme forbindelse som besked på ikke at være revaberettiget alligevel fået afslag på at være flexberettiget.

Skal jeg anke denne afgørelse (selv om jeg gerne vil revalideres på en realistisk plan)?

FOR: hvis nu ankenævnet stadfæster jeg ikke er revaberettiget så står jeg med ingenting

IMOD: bange for at være lige så selvmodsigende som kommunen og skade min sag, hvis jeg ønsker revalidering.

Realistisk, tror jeg at jeg ligger lige derimellem, jeg har revapotentiale og lyst, men har svært ved timetallet/fuld tid og det vedbliver jeg nok med at have også selv om revaplanen skulle være fysiskskånsom. Men flex afslaget gik på at kommunens arbejdsprøvninger ikke kunne bruges til vurdering af arbejdsevne og revalideringsmuligheder ej udtømte.

Håber i kan gennemskue fordele ulemper eller strategi, for har svært ved lige at overskue det.

mvh og god weekend
__________________

En noget forvirret mariehøne som stadig prøver at finde mening med kommunens forvaltning af lovgivningen.
ladybird er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 17-12-2010, 17:12   #10
Maja44
Klart Afhængig af K10
 
Tilmeldingsdato: 09-09 2009
Indlæg: 469
Blog Indlæg: 2
Styrke: 15
Maja44 er ny på vejen
optag det møde

ja jeg har ikke lige nogle guldkorn til dig, men jeg synes bestemt du skal optage det møde.
Så har du bagefter muligheden for at høre det igen igen.
Og ikke mindst sætte dig ned og skrive en mail til sb om "at der blev sagt sådan og sådan og det forstod du sådan - er det korrekt?"
På den måde får du det skriftligt og det er guld værd. Desværre.

Maja44 er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Er dét korrekt?.... BFF Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 20 08-02-2011 00:51
er det korrekt? madina Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 2 22-12-2010 18:27
Er dette korrekt? Miniature Spørgsmål ang fleksjob 10 16-06-2010 21:57
Borgere får korrekt sagsbehandling, når de søger om revalidering Webmaster Nyt fra Ankestyrelsen 0 15-12-2009 09:50
Om korrekt sagsbehandling. Stella Skal kommuner ikke overholde loven? 1 14-05-2008 17:00




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:50.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension