K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 11-11-2010, 07:58   #1
Peppe
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 12-06 2010
Lokation: Skive
Indlæg: 332
Styrke: 14
Peppe er ny på vejen
Mobiltelefon ????

Hej er her nogen som kan svare på et spørgsmål?

Min 18 årige nevø er FP pga at han er mentalt udviklingshæmmet. Han bor i et bosted for ligesindede, med egen lejlighed. Derudover skal han møde ind i daglig aktivering, en betingelse for at modtage hans FP.

Han kan ikke varetage et skånejob, men skal støttes og hjælpes i opgaverne. har problemer med hans korttidshukommelse og bliver nemt meget frustreret.

Nu til spørgsmålet

Hans aktiveringssted har truet med at de vil inddrage hans mobil hvis han bruger den i arbejdstiden! Ikke bare til arbejdsdagens ophør, men til fyraften den efterfølgende fredag!

Har de virkelig lov til det???

Det skal siges de har prøvet med "fy, du må ikke bruge mobil i arbejdstiden" men den besked er glemt 5 min efter. Jeg mener bare at det burde være nok at sige hans mobil skal være på kontoret i arbejdstiden!
Peppe er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 04:55.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension