K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

 
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 31-01-2010, 09:51   #1
cara mia
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 30-07 2009
Lokation: 6500
Indlæg: 26
Styrke: 15
cara mia er ny på vejen
sygedagpenge /kræft

ja så kom dagen også hvor jeg fik brug for hjælp, problemet er at jeg lige har modtaget et brev om at kommunen vil vudere om jeg kan fortsætte på sygedagpenge, jeg falder for grænsen den 30/4. jeg har gået sygemeldt med piskesmæld og eftervirkninger efter en hjernerystelse,har været sendt i et afklarings forløb på 30 timer i 12 uger det blev stoppet efter 6uger pga jeg fik det meget værre. nå nu er jeg så i alm aktivering 2 timer om dagen og det går fint.
Problemet er at jeg nu har fået konstateret brystkræft (jeg er 31) har lige fået en brystbevarende op og er frisk efter den og regner også med at møde i aktivering mandag, men da jeg er så ung (altså i brystkræft verdenen) går lægerne både med livrem og seler og jeg skal de næste 6-8mdr igennem både kemo og stråler, samt evt noget biologisk behandling.
vores økonomi vælter fuldstændig hvis jeg ryger på kontanthjælp og jeg store fjols har meldt mig ud af fagforeningen og ikke lige fået tegnet en ny forsikring så får heller ingen sum for kritisk sygdom.
nå men håber en eller anden kan gennemskue om jeg har ret til forlængelse fore kan ikke lige selv læse mig frem til det
cara mia er ikke logget ind   Besvar med citat
 


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Kræft cancer phhmw Den nyttige viden vi alle har 1 02-08-2011 18:11
Kræft og smerter. Enteneller Alt det andet 29 20-06-2011 10:36
Fordobling af antal ulykkestilfælde, vold, kræft på førtidspension zuza Nyttigt at vide for Førtidspensionister 0 21-08-2008 22:55




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 14:35.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension