K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Alt det andet

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Alt det andet Her kan du stille de spørgsmål hvis du ikke lige mener at det høre til under fleks, førtidspension eller sygedagpenge dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 10-01-2012, 12:14   #121
sanne mor
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 11-10 2010
Indlæg: 272
Styrke: 14
sanne mor er ny på vejen
ricky.
ja tro også nok hun sender det til mig men underlig som det kan rør en. tro også det hele rør mig så bybt er fordi jeg nok selv er ved at være klar over at jeg er ved at være tæt på afklaring og er jo mange år for mig det har stået på 10 snart og jeg er jo ved at få afprøvet det sidst som jeg fik afslag på. og jeg ved når det er forbi alt det her som jeg atår i lige nu så er alt gjort så tro det er lidt foddi jeg kan se et lys langt ude men ikke helt tør for ved at alt kan ske så man er splittet

hejsa jeg ville lige høre jeg har en resuseprofil som nu skal opdaters fik den tisendt for at underskrive den og der er ikke skrevet noget nyt i den sidn december 2010. nu har jeg så fået til opgave selv at skrive de ting i som jeg mener der skal med problemet er bare jeg kan ikke over det kan ikke finde hoved eller hale i hvor jeg skal skrive hvad og hvad jeg skal skrive hvor

kan det passe at kommune slet ikke har skulle indføre ting med at jeg er på smerteklinik er det ikke dem der skal hente oplysniger fra lægen der og sætte det ind eller er det noget jeg selv skal gir op
kommunen har da fået mig bolilg undersøgt og der stå at jeg ikke selv kan de ting igen en sagsbehanler der ikke har læst mine mange mange papir.

lige en ting mere må man selv være medbestemende i hvor en arbejdsprøvning skal forgår lige et side spring fra en bekandt

hilsen sanne mor
sanne mor er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 16-01-2012, 15:18   #122
heidi kastrup
Afhængigheds tegn af K10
 
heidi kastrups avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-03 2011
Lokation: Brønderslev
Alder: 49
Indlæg: 381
Styrke: 14
heidi kastrup er ny på vejen
angående arbejdsprøvning har jeg selv fundet de 3 jeg var i. Jeg mailedde rundt/ringede rundt. Snakkede med arbejsgiver og så ringede jeg tilbage til jobkonsulent. Som skulle godkende stedet i forhold til mine problematikker...Skal lige love for at hun var glad for, at der var en, der havde lavet hendes arbejde :-) Så det kan godt lade sig gøre at være medbestemmende i det...

I min ressourceprofil har kommunen indført i forhold til smerteklinik. Du skal på ingen måde fremskaffe papirer derfra - det skal kommunen betale for... Jeg har dog nogle kopier fra psykologens "arbejdsnotater", - dem brugte jeg i forhold til en sygemelding fra en af mine arbejdsprøvninger.
heidi kastrup er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-01-2012, 21:51   #123
sanne mor
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 11-10 2010
Indlæg: 272
Styrke: 14
sanne mor er ny på vejen
hejsa
har lige et spørgsmål mere om medicin. jeg har nu prøvet nogle medicins former af for at se om de kan hjælpe mig. det er ikke lykkes at finde noget med positiv erfekt desværre.du skal jeg så starte op i noget nyt som er temmelig dyr der kan søges tilskud til det er noget lægen gør men er det kan man først gøre når man ved om jeg har en gavnlig erfekt af det. så det vil sige mens det afprøves skal jeg selv betale det og hvis det ikke virker så er det penge jeg ikke får igen virker det for jeg det hele godt gjort. jeg vil gerne prøve det af så det ikke hedder sig det ikke er afprøvet men jeg kan ikke finde de penge der skal til så kan det virkelig passe man kan i sidste ende fåe et afslag i en pensions sag fordi man ikke har afprøvet alt fordi men ikke har råd synes det er en klemme at var i for vil jo gerne prøve det. men jeg kan bare ikke finde pengen. hvor ville jeg ønske mig et penge træ
hilsen sanne mor
sanne mor er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-01-2012, 22:26   #124
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af sanne mor Se meddelelser
skal jeg så starte op i noget nyt som er temmelig dyr der kan søges tilskud til det er noget lægen gør men er det kan man først gøre når man ved om jeg har en gavnlig erfekt af det.
Prøv at søge om tilskud via enkeltydelse.
Ring til kommunen og bed dem sende dig et ansøgningsskema, så du kan søge om hjælp til enkeltydelse.
Og husk, at skrive begrundelsen.

Jeg var engang i en arb.prøvning, hvor det var meget vigtigt for dem, at få mig til, at gå til styrketræning (som om det ikke var prøvet før), så aftalen blev, at jeg skulle søge om hjælp til enkeltydelse til betaling af træningen.
Den gik utroligt hurtigt igennem, helt uden afslag og anke.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 23-01-2012, 22:33   #125
sanne mor
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 11-10 2010
Indlæg: 272
Styrke: 14
sanne mor er ny på vejen
mang tak vovse det var jeg ikke klar over så det er noteret nu for ville jo gerne prøve alt af så man ikke kan slå ned på noget der ikke er afprøvet

hejsa
så sakl jeg trappes ud af gapasatin .nok ikke stavet rigtig. og det er jeg glad for for føj jeg har det dårlig af det. ved så at det næste jeg skal prøve når jeg er udtrappet er noget der hedder lydica har læst om at det er det på k 10 at der er meget forskællig hvordan det virker.
har i ander også først prøvet et par andre midler af det har jeg. og nu står den jo som skrevet på ludica.
jeg ville ønske det virker for føler godt nok det er træls at jeg hver gang jeg er til kontrol må fortælle det ikke hjælper på min smerter kun gir bivirkninger.
er der nogen der har oplevet at der ikke kan findes noget der hjælper en mod nerveskade.
og hvor meget forskællige midler skal der af prøves før man kan sige nok er nok. for synes det er en hård tid med det er midicin. jeg kan ikke færdes selv for er så dårlig .
så håber godt nok det her virker på mig for det er 3 preperat med grimme bivirkninger og et 4 ja ved ikke hvorlænge jeg kan holde til at prøve og prøve.
men er jog også nød til det for er jeg så uheldig der ikke findes noget,så er jeg jo også nød til at har det udelukket. pga min sag i kommunen.
knus sanne mor
sanne mor er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-01-2012, 14:59   #126
heidi kastrup
Afhængigheds tegn af K10
 
heidi kastrups avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-03 2011
Lokation: Brønderslev
Alder: 49
Indlæg: 381
Styrke: 14
heidi kastrup er ny på vejen
Jeg prøvede lyrica sidste år og jeg var gla for det, det første halve år. Så fik jeg vædske i mine led og måtte skift over til garbapentin...Og det har gået fint. Er dog aldrig smertefri på trods af at jeg samtidig får oxicontin, oxinorm og morfinplastre samtidig....
Har du prøvet et TENS-apparat? - et lille apparat, hvor du sætter elektroder på det sted du har ondt. Og så sender apparatet små elektroniske impulser gennem elektroderne. Du kan ruge det som alm massage. Men hvis man køre på højeste megahertz påvirker det dine nerveskader. Dvs at de nærmest "lammer" nerverne, så de ikke gør så ondt/ fortæller hjernen at det gør ondt...
Jeg har rigtig god effekt af at bruge det. - Håber forklaringen er til at forstå - ellers spørg :-)
heidi kastrup er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-01-2012, 15:03   #127
sanne mor
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 11-10 2010
Indlæg: 272
Styrke: 14
sanne mor er ny på vejen
takker det vil jeg da forhør mig om kendt jeg ikke til så takker. gapatin er jeg på vej ud ag det kan jeg slet ikke tåle jeg kasterop og er så svimmel at jeg ikke kan gå rundt selv og på mine smerter hjælper det ikke
sanne mor er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-01-2012, 15:08   #128
Yanmik
Afhængigheds tegn af K10
 
Yanmiks avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-02 2011
Indlæg: 332
Styrke: 14
Yanmik er ny på vejen
Jeg har både fået garpamentin og lyrica, kastede voldsomt op.
Det apparat med stød kan klart anbefales, det bruger jeg plus bedøvelsesplaster og oxycontin, oxynorm og panodil.
Men helt sikkert spørg efter det apparat
Yanmik er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-01-2012, 15:11   #129
heidi kastrup
Afhængigheds tegn af K10
 
heidi kastrups avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-03 2011
Lokation: Brønderslev
Alder: 49
Indlæg: 381
Styrke: 14
heidi kastrup er ny på vejen
det har jeg heldigvis ikke døjet med....:-) Men føler mig "en smule skr" og ved siden af mig selv af de smerteplastre jeg bruger...har så prøvet at trappe ud af dem, men rent smertemæssigt kan jeg slet ikke undværre dem...Så nu er lægen sat på arbejde med at finde noget der forhåbentlig kan kompentensere for det :::
TENS apparatet har jeg købt for under 1000 kr på nettet men har også set det ved føtex til ca 600....værd at forsøge:-)
Pøj pøj med opstart af lyrica
heidi kastrup er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-01-2012, 15:14   #130
Yanmik
Afhængigheds tegn af K10
 
Yanmiks avatar
 
Tilmeldingsdato: 09-02 2011
Indlæg: 332
Styrke: 14
Yanmik er ny på vejen
Jeg fik mit apparat på smerteklinikken
Yanmik er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Skal til møde - bedste råd? Bent10 At søge førtidspension 6 23-09-2013 09:35
hurtig hjælp søges ..skal møde i eftermiddag havheks Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 5 06-09-2012 14:39
Indstillet til ftp - skal til møde i pensionsteamet hesvje Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 16 20-03-2011 12:37
Skal til møde med fleksrådgiveren Wodpoulsen Din historie 6 04-10-2010 10:36
Hvor står jeg? skal til møde om en uge Tutti Alt det andet 3 28-01-2009 14:31




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 07:57.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension