K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 01-07-2010, 06:00   #11
FutFørerTrainz
På vej til at lære K10
 
FutFørerTrainzs avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-06 2010
Indlæg: 8
Styrke: 0
FutFørerTrainz er ny på vejen
Ansøgning om førtidspension

Det dummeste man kan gøre er at søge om førtidspension/invalide pension.
Når man gør dette ringer ALARMKLOKKERNE hos kommunerne.

Personligt fik jeg lidt af et chok, da min socialrådgiver ringede privat til mig, og sagde at jeg var bevilget pension fra den 1-06-2004, og om at jeg kunne godtage dette.

Mit svar var: Det vil jeg gerne sove lidt på!

Jeg føler selv at jeg er rask og rørig, men jeg kan ikke arbejde sammen med andre, har altid været mig selv, og ingen skal blande sig i min opvask, arbejde, madlavning eller cykelture.

Her er det kun mig der bestemmer.

Det står også i mine papir fra Århus kommune, at jeg godt kan arbejde, men kun alene, uden opbakning fra omgivelserne, kan selv finde relevant arbejde, er utrolig nysgerrig og har en god menneskelig karrakter.

Når jeg gemmen læser diverse tråde her på K10, oplever jeg kun BROKK BROKK NAK NAK

Preben Fuglsang
FutFørerTrainz er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-07-2010, 06:25   #12
FutFørerTrainz
På vej til at lære K10
 
FutFørerTrainzs avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-06 2010
Indlæg: 8
Styrke: 0
FutFørerTrainz er ny på vejen
Fortsættelse følger

Jeg glemte lige:

Har aldrig søgt om pension, men blev opfordret til det af en rådgiver på Østervang i Århus, om det så er vedkommende der har søgt på mine vejen, vides ikke.

Efterskrift: Det eneste jeg går op i er at sørge for at mig og mine har det godt, og at vores pcér kører som de skal.

Rigtig God Sommer Til Dig Og Dine
Preben Fuglsang
FutFørerTrainz er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-07-2010, 08:17   #13
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af FutFørerTrainz Se meddelelser
Det dummeste man kan gøre er at søge om førtidspension/invalide pension.
Når man gør dette ringer ALARMKLOKKERNE hos kommunerne.

Personligt fik jeg lidt af et chok, da min socialrådgiver ringede privat til mig, og sagde at jeg var bevilget pension fra den 1-06-2004, og om at jeg kunne godtage dette.

Mit svar var: Det vil jeg gerne sove lidt på!

Jeg føler selv at jeg er rask og rørig, men jeg kan ikke arbejde sammen med andre, har altid været mig selv, og ingen skal blande sig i min opvask, arbejde, madlavning eller cykelture.

Her er det kun mig der bestemmer.

Det står også i mine papir fra Århus kommune, at jeg godt kan arbejde, men kun alene, uden opbakning fra omgivelserne, kan selv finde relevant arbejde, er utrolig nysgerrig og har en god menneskelig karrakter.

Når jeg gemmen læser diverse tråde her på K10, oplever jeg kun BROKK BROKK NAK NAK

Preben Fuglsang
du må næsten være den mest heldig mand her på k10

der står i mine papir fra kommunen de ikke kan se mig hverken i ordinere arbejde eller flex. lægerne skriver ubetydelig erhvervsevne og har fået afslag på pension
men jeg er bare et brokke hoved


pinligt og skrive sådan et indlæg
især når du selv er syg og ikke engang ved hvorfor du har fået pension

Sidst redigeret af MTVRV1; 01-07-2010 kl. 08:37.
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-07-2010, 08:48   #14
FutFørerTrainz
På vej til at lære K10
 
FutFørerTrainzs avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-06 2010
Indlæg: 8
Styrke: 0
FutFørerTrainz er ny på vejen
Heldig?

Det kan da godt være jeg er heldig, men nej, der er noget over mit hoved, jeg ikke forstår.

Jeg forsøger bare at passe mig selv og mine.

Hvis du ikke syntes om dette, så henvend dig på min hjemmeside.

Preben
FutFørerTrainz er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-07-2010, 10:17   #15
Nabokone
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 17-03 2009
Lokation: København, Nørrebro.
Indlæg: 152
Styrke: 16
Nabokone er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af FutFørerTrainz Se meddelelser
Det dummeste man kan gøre er at søge om førtidspension/invalide pension.
Når man gør dette ringer ALARMKLOKKERNE hos kommunerne.

Når jeg gemmen læser diverse tråde her på K10, oplever jeg kun BROKK BROKK NAK NAK

Preben Fuglsang
Måske du ikke rigtigt forstår alvoren i mange tråde her på K10?

Måske du bare ikke har brug for K10? I så fald er det jo heldigt for dig, men respektér, at andre har det anderledes.

Her er masser af folk, der har det svært og kæmper uværdige kampe samtidig med, at de er syge og økonomisk pressede. At du fik en pension mod din vilje er jo ikke noget andre i en svær situation kan bruge til noget. Jeg synes, din bemærkning i bedste fald ufølsom i værste fald unødvendigt grov.

Eller måske du bare har en form for humor, jeg ikke forstår...
Nabokone er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-07-2010, 10:53   #16
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af FutFørerTrainz Se meddelelser
Det dummeste man kan gøre er at søge om førtidspension/invalide pension.
Når man gør dette ringer ALARMKLOKKERNE hos kommunerne.

Personligt fik jeg lidt af et chok, da min socialrådgiver ringede privat til mig, og sagde at jeg var bevilget pension fra den 1-06-2004, og om at jeg kunne godtage dette.

Mit svar var: Det vil jeg gerne sove lidt på!

Jeg føler selv at jeg er rask og rørig, men jeg kan ikke arbejde sammen med andre, har altid været mig selv, og ingen skal blande sig i min opvask, arbejde, madlavning eller cykelture.

Her er det kun mig der bestemmer.

Det står også i mine papir fra Århus kommune, at jeg godt kan arbejde, men kun alene, uden opbakning fra omgivelserne, kan selv finde relevant arbejde, er utrolig nysgerrig og har en god menneskelig karrakter.

Når jeg gemmen læser diverse tråde her på K10, oplever jeg kun BROKK BROKK NAK NAK

Preben Fuglsang
Jeg må indrømme at jeg ikke lige forstår dit indlæg du bliver ringet op en skønne dag og får at vide at du får pension du føler dig ikke syg men vil sove på det og herinde oplever du bare brok brok brok ...


Jamen herre du milde gud da , ved at læse på K10 fremgår det jo tydeligt at det er mennesker der er i klemme i systemet, folk der vitterlig er syge og som føler og mærker og er diaginoseret syge men ingen ringer dem op med en ftp , hvis ikke de selv gør noget så står de i stampe på kontanthjælp resten af livet.

Ja det er ikke det mest oplagte at søge pension hvis man har en sag der køre, men det kan være nødvendigt og flere herinde har altså gjort det med held, og som om det ikke er nok så er der helt klare beviser i div undersøgelser for at flere og flere får tilkendt pension netop på den måde og hvorfor ? jo klart fordi hvis det er op til kommunen så kommer der ikke nogen pension og dem som er på kontanthjælp har alt at vide og intet at miste (de kan ikke komme længere ned i ydelse )

Så jeg syntes at du skal læne dig tilbage og nyde at du er en af de heldige mennesker som trods alt findes og måske tænke på om ikke du ville være en af dem der brokkende dig hvis du sad på kontanthjælp i dag ...

Kan love dig for at det du har oplevet er bestemt ikke noget der forkommer hver dag så ja folk brokker sig og med god grund det bevises jo den ene gang efter den anden og som om det ikke er nok så er omverden også ved at få øjne op for det .

Og nej hvis jeg har noget at sige til dig om det der foregår på K10 så skriver jeg det på K10 kan ikke lige se hvad og hvor jeg skulle skrive det på din side

Håber du nyder dit liv og at du måske vil prøve at læse hvad det er folk skriver her på siden og så lade være med at dømme for det er der bestemt ikke brug for her ...

For mange er det jo det eneste fristed ...

hav en god sommer
  Besvar med citat
Gammel 01-07-2010, 11:18   #17
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af Bette Se meddelelser
Hejdien...
Det der job og smertedagbog.... lavede jeg også sidst jeg var på Reva, og tingene har ikke ændret sig... jeg er stadig et "gammelt-skrog"

Det jeg nok har sværest ved er... at sige "jeg tager hjem" - for når jeg er på "job" så passer jeg det... "mig skal man kunne regne med" (hvis du forstår)

Jeg vil sige - jeg er blevet bedre her de her par mdr. hvor jeg var været i praktik... men det er lettere at blive hjemme end at tage afsted og så gå hjem ....

Jeg har virkelig svært ved at se idéen i at skulle på Reva .... igen
Hvad er det de vil finde ud af???????

Problemet for mange af os er netop den med at sige fra (jeg kender det kun alt for godt ) men det er det allervigtigste ...

Sidst jeg var i arbprøvning mødte jeg op hver dag og nogen dage var jeg der kun 10-15 min så måtte jeg hjem igen , kun to gange blev jeg hjemme og det var denne der gav det sidste og jeg fik pension , ved at blive hjemme risikere man at meldingen lyder at man ikke har været der nok til at de kan vudere noget...

Jeg havde allieret mig med nogen herhjemme som simpelthen holdt dundre tale for mig når jeg tog af sted og blev for længe fordi jeg jo lige måtte blive og lave noget færdig (og intet kunne når jeg så kom hjem ) så tro mig jeg kender dit dilemma alt for godt .,..

Jeg har været flekser i flere år og lige så snart jeg kom i arbejde gik jeg ned netop fordi jeg ikke kan finde ud af at sige fra og inden for kort tid sad med helt andre ansvarsområder end jeg var ansat til , arbejde længere end jeg var ansat til og tog på messer og redaktions møder for jeg virkede jo som om jeg kunne klare det ... men neeeej det kunne jeg ikke og ingen opdagede det før det var forsent ...

Så det er sååååå vigtigt at du gør det og jeg ved bedre end nogen at det er nemmere sagt end gjort , men tænk på det som det der kan få dit liv på rette spor og find nogen der kan bakke dig op og lige tage en snak med dig når du er hjemme , husk at bruge din smertedagbog og jobdagbog til også at belyse hvordan du har det hjemme (man skal jo ikke kun leve på jobbet )


Hvis du har svært ved at se hvad du skal på reva igen så ville jeg hvis jeg var dig skrive og spørge ind til det hos sagsbehandler (SKRIV ) og jeg ville bede om en forklaring på det og spørge ind til hvad det er de håber at finde ud af , desværre er det sådan at der ikke findes noget i loven der siger hvor mange gange man kan sendes ud men man kan gøre en god del for at holde det på et fornuftigt plan selv , ved at spørge ind til tingene forlange orden i tingene og bede om alt på skrift ...

Det jeg tror der sker i dit tilfælde er som jeg læser det at de måtte stoppe en praktik i utide fordi du ikke magtede den og reva er et sted hvor de kan tage særhensyn i videre stræk og der er fysio træning osv tilknyttet ...

Og jeg tør næsten vædde med at det er den besked du får ...

Har du en opdateret ressourceprofil og er der skrevet afslutning på dit andet praktik sted og hvad står der ?

har du aktindsigt ? hvis ikke så hent en aktindsigts erklæring under nyttige link og få den sendt det kan være du bliver klogere af at læse din sag og som jeg lige har skrevet til en i en anden tråd , forlang at få at vide hvad der sker i sagen hvad formålet er med det der sker og henhold dig til ressikkerhedsloven som siger

§ 3. Kommunalbestyrelsen skal behandle spørgsmål om hjælp så hurtigt som muligt med henblik på at afgøre, om der er ret til hjælp og i så fald hvilken.

Stk. 2. Kommunen fastsætter en frist for, hvor lang tid der må gå, inden der skal være truffet en afgørelse. Hvis denne frist ikke kan overholdes, skal ansøgeren skriftligt have besked om, hvornår ansøgeren kan forvente en afgørelse.1)

§ 4. Borgeren skal have mulighed for at medvirke ved behandlingen af sin sag. Kommunalbestyrelsen tilrettelægger behandlingen af sagerne på en sådan måde, at borgeren kan udnytte denne mulighed.


ergo bliv en aktiv borger så vil du med stor sandsynlighed opleve at det køre lidt mere gnidningsløst (for dig de vil ikke elske dig på kommunen det er ikke lige yndlings mennesker der holder på deres ret ) men er du i tvivl om noget så spørg og forlang svar det er dit liv
  Besvar med citat
Gammel 01-07-2010, 11:39   #18
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Bette Se meddelelser
Tak skal I have...

Afklaring.. hmmm på hvad/til hvad?? Jeg er SÅ god til at holde sammen på mig selv i de 2 timer jeg skal være på "job" men derefter er AL og jeg mener AL energi brugt så jeg kan INTET ... mine børn synes jeg er en rigtig ØV-mor ... for jeg ligger bare på sofaen og kan ikke noget, jeg er træt og udbrædt efter de par timer på "job".

På Reva, hvordan pokker vil de kunne afklare noget som helst? Mine hænder fejler jo ikke noget, jeg kan sagtens ligge nogle papirer i poser eller hvad det nu er jeg skal ... men min ryg og mine ben smerter - og jeg bliver så frygtelig TRÆT af at holde sammen på mig selv, og bruge en masse energi på at VÆRE til stede.....

Det lyder nok tåbeligt - men i min verden er det en kæmpe stressfaktor at skulle være sammen med andre mennesker.....

Ja, ja jeg må vel bare forsøge at klare det..... men jeg ville nok bare gerne have en pension, for synes det er så utrolig hårdt at skulle være "på"
Hej Bette,

Der er kommet en masse gode indlæg på din tråd, jeg håber at du kan bruge de fleste til noget.

Du lyder rigtigt meget som jeg selv og sikkert mange andre på K10, da jeg skulle i arbejdsprøvning. Det var fedt at være afsted og når man var der gik det jo også godt. Det var ofte først bagefter man fik tæskene.

Hjem på sofaen og håbe at der ikke kom nogen hjem de første par timer, det var guld hvis ungerne legede ude eller var hos deres far og ikke kom hjem til mig. Som dagene i ugen gik, blev det hårdere og hårdere og man så bare frem til at det var weekend. Når man så havde ungerne, så kunne man slæbe sig rundt i smerte, for de skulle jo have mad eller vi skulle til en af deres fritidsaktiviter, man gav jo ikke op, det skulle jo klares sådan var det bare. Så om aftenen, når ungerne var lagt i seng, så kunne man i al smerte forsøge at genoplade, ofte kunne jeg bare ligge i min seng og prøve at få min krop til at "trække" vejret.

Jeg holdt ud i 2 x 3 mdr. Den første arbejdsprøvning viste kun 6-7 timer ugentligt og selvom min daværende sagsbehandler allerede der nævnte pension tænkte jeg arrrhh, mon ikke jeg kunne klare et fleksjob på 12 timer, det lyder jo så "nemt" og idyllisk. Så jeg fortsatte yderligere 3 mdr., med den sidste uge på 12 timer. Desværre var det ikke nok til en ansættelse der hvor jeg var i praktik, så kommunen mente at jeg skulle ud et nyt sted og "bare" klare 15 timer pr. uge. Jeg tænkte piece of cake, jeg var der jo næsten også selvom det hele foregik i smerte, man "vænner" sig jo til meget.

Mine lidelser er udelukkende at psykisk karakter. Jeg er diagnosticeret med generaliseret angt som det primære, min krop "fryser" totalt når jeg "skal" noget, skal møde et sted, skal være der så og så længe, jeg står i gennem jeg går ikke hjem. Dog fik jeg modeleret lidt undervejs i arbejdsprøvningen, for jeg kunne slet ikke klare det jeg selv troede.

Efter den sidste arbejdsprøvning og på vej mod den næste, røg hele mit kort hus, jeg fik kraftige tvangstanker og måtte bare ligge på sofaen i smerte og græd og græd. Tilsidst lod jeg mig indlægge på psykiatrisk skadestue, mine børn havde jeg overdraget til deres far, jeg kunne ikke have dem foreløbig.

Mine børn bor nu primært hos deres far, de kommer jævnligt hos mig og sover også et par dage ad gangen, dog kan det ikke være for længe ad gangen, en hel uge er fx. for meget !!. Alt hvad der hedder ansvar, at skulle noget, at sørge for og deslige, det har jeg måtte give slip på, jeg har simpelt hen kørt mig selv for hårdt og det har kostet.

Du bliver selv nødt til at sige stop, det holder jo ikke at man skal ligge flere timer på sofaen efter arbejde og bare håbe på, at man kun havde den og arbejde. Du skal jo også kunne leve !! Som forhåbentlig kommende ftpér ligger jeg stadig en masse på sofaen og overskrider stadig en del grænser om dagen. Mine grænser for formåen er blevet meget indskrænket, efter jeg er stået af ræset, men jeg prøver at lytte så godt jeg kan, for jeg skal ikke derud igen og det kommer jeg heller ikke, det er ikke det værd.

Held og lykke Bette, jeg håber du kan bruge min historie til noget og forstå hvorfor du er nødt til at sige fra. Der er ikke noget du skal, men selvfølgelig er kommunen nødt til at få dokumenteret hvad du kan klare og er det 10 min. den ene dag og 30 min en anden, så er det det.

Kh. EE

Sidst redigeret af Enteneller; 01-07-2010 kl. 11:44.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-07-2010, 11:54   #19
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af FutFørerTrainz Se meddelelser
Det kan da godt være jeg er heldig, men nej, der er noget over mit hoved, jeg ikke forstår.
Der er også rigtig mange ting jeg ikke forstår, bl.a. blev jeg noget forundret, da jeg i en aktindsigt så det visitationsskema min sagsbehandler havde sendt til mit arb.prøvningssted.

Til trods for flere spec.lægeerklæringer, som alle beskrev den samme reelle ryglidelse med forværring gennem mange år, så havde konen dælme skrevet "ingen somatiske forhold" (= ingen dokumenterede lidelser).

Dette var så ikke en af de ting jeg ikke forstår, for det beviser jo kun, at det oftest handler om kassetænkning.

Og så kunne jeg jo bedre forstå, at jeg i den pågældende arb.prøvning blev behandlet som om at jeg var fuld af løgn.

Og jeg ved, at mange andre af denne sides brugere, har oplevet mange underlige ting i forbindelse med deres sagsbehandling.

Men én af de ting jeg ikke forstår er, at du udtrykker undren over de ting du læser herinde, til trods for at du kan læse om det ene klagebrev efter det andet, den ene anke efter den anden o.s.v.

Hvis du vidste hvor meget det kræver af et menneske, at skrive sådan en anke, et menneske som i forvejen har rigeligt at slås med på den ene eller den anden måde, så ville du vide, at det er dælme ikke noget man gør for sjov.

Og mange opgiver da også på forhånd, fordi de simpelthen ikke kan overskue det, nogle af dem er så heldig at de kan finde hjælp til det herinde.

For mit eget vedkommende kan det nemt tage et par timer at skrive sådan en anke/klage, og når jeg så kigger på den næste dag, kan jeg risikere at kassere den og gøre det om.
For de skal dælme ikke få det indtryk, at jeg ikke har styr på tingene.

Og husk, at der er mange mennesker, som slås mod systemet, som endnu ikke har fundet K10, og som kæmper i blinde.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 01-07-2010, 12:47   #20
buster
Jeg bor her på K10
 
busters avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-01 2008
Lokation: Sorø
Indlæg: 4.447
Blog Indlæg: 18
Styrke: 22
buster er ved at flytte ind på K10buster er ved at flytte ind på K10
hmmm...futførertrainz...det må være varmen der gør at du kan finde på at dømme andre!

Oprigtigt tillykke med at du "fik" din ftp forærende, godt for dig

Kan på sin vis godt følge dig i, at man ikke ØNSKER sig en ftp -dét tror jeg ikke ret mange gør herinde MEN:

alternativet til ftp -hvad er det?

Det rene idioti, hvis du spørger mig som intet -absolut INTET- har at gøre med noget som helst relevant, og ofte med helbreddet som indsats, uden en ansvarlig lovgivning,min mening!

Pokker stå i det, om ikke du skulle være en glad mand i dag for du ER kommet om på den anden side, hvor solen trods alt skinner MEN:

rigtig mange af de mennesker du møder herinde sidder netop midt i suppedasen og jeg kan ved den søde grød ikke se hvorfor disse mennesker ikke må have lov at "brokke" sig(er så liiiige ikke enig i din betegnelse!)

Jeg/vi var selv nogle af disse "brokkehoveder": http://politiken.dk/indland/article733797.ece

-og skynder mig lige at sige at artiklen har "glemt" noget, dette af hensyn til vores 2 hjemmeboende børn og så skal du også vide at min mand har været min handicaphjælper igennem 10 år såå.... brokkehoved, tja, det syns jeg egentlig er fair nok for:
Gør din pligt, men kræv også din RET!

Og er der nogen der har stået mig/os bi i medgang og modgang og oplyst os om vores rettigheder ja, så er det k10 og det UDEN at være fordømmende!

Ja, undskyld mig så syns jeg du burde skamme dig -men enhver har jo lov at have en mening, også dig, selvom vi ikke er enige!(og måske jeg har opfattet dit indlæg forkert?)

Fortsat go sommer til dig og dine og må din Gud være med dig
__________________
At blive lykkelig består ikke i at eje meget, men at elske meget og håbe



http://www.onlineunderskrift.dk/unde...al-afskaffes./

Sidst redigeret af buster; 01-07-2010 kl. 12:58.
buster er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Hvordan søger man flex job Abraxus Din historie 6 11-03-2013 22:06
Hvordan søger jeg fp på § 17?? Road66 Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 3 17-05-2011 16:18
Hvordan søger jeg om et flexjob...? missme23 Spørgsmål ang fleksjob 2 25-02-2011 10:32
Hvordan søger jeg personaleaktindsigt buster Dit og Dat 23 12-05-2010 23:44
Hvordan søger man § 17 Gizmomis Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 2 04-02-2009 15:49




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 22:40.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension