K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang førtidspension efter 2003 dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 14-08-2012, 21:49   #1
RuSSeR
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 15-05 2009
Indlæg: 5
Styrke: 0
RuSSeR er ny på vejen
Førtids Pens Og erstatning samt en drøm :D

Hey

Ved at være noget tid siden jeg har været her inde .. Så i må lige leve med hvis den her er endt forkert.

Jeg har gået og snakke med en ven det sidste år. Omkring mit helbred. Skal siges jeg har Piskesmæld. Og jeg savner at arbejde. Men efter det ikke er mulig. Holder jeg øje med alle "Nye" måder der kommer til eller noget jeg ikke har prøvet for at blive rask.

Men jeg kom sådan til at tænke på.
Hvis jeg bliver rask hvad sker der enlig så ? Hvis man skulle være heldig der kommer en Klinik der kan fix det. Eller at det kan blive behandlet væk

Hvad sker der så enlig med min gamle sag "Mén Og tabt erhversevne" erstatninger.

Ikke noget jeg har tænkt over før . Ja ved godt jeg stadig drømmer "Ang at blive 100% rask" :P

Håber nogle har et godt svar :P
RuSSeR er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 14-08-2012, 23:07   #2
supersus
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 04-01 2009
Lokation: Aalborg
Alder: 60
Indlæg: 1.541
Styrke: 17
supersus er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af RuSSeR Se meddelelser
Hey

Hvad sker der så enlig med min gamle sag "Mén Og tabt erhversevne" erstatninger.

Håber nogle har et godt svar :P
Ikke fordi, at jeg kender svaret, men et interessant spørgsmål.

Min bedste bud er at der sker intet med din men erstatning den beholder du. Tror egentlig også at du beholder erhvervsevnetabet altså med mindre du en mdr efter udbetalingen på 1 million kan arbejde fuld tid på ordinære vilkår.... For så kan du nok få en sag på halsen om bedrageri.

Tror som sådan ikke, at de går checker om folk har fået deres arbejdsevne igen.
__________________
Godkendt til fleksjob pr 1/4 - 2012 efter 8 års kamp.
supersus er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar

Emne Værktøjer
Visningsmetode

Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
? om sygedagpenge samt skift af job... SanneHansen Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 0 11-01-2012 13:26
Sygedagpenge Samt Lønindtægt kbh Spørgsmål ang fleksjob 2 19-06-2008 23:23
Bare en drøm Kimse Din historie 10 18-03-2008 23:51




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 05:16.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension