K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Alt det andet > Dit og Dat

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Dit og Dat Her kan du skrive det du bare gerne vil ud med dog ikke politiske emner.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 25-01-2007, 23:07   #11
Juliane
Elsker at være her på K10
 
Julianes avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-11 2006
Lokation: Ny Hjørring
Indlæg: 53
Styrke: 18
Juliane er ny på vejen
RE: Re : mobil

Hej Stella.:D

Jeg ved ikke hvem der har slået en fis.

Men hør lige her, i dag hørte jeg i radioen at der i USA var kommet nye underbukser på markedet.Underbukserne har et indbygget filter så nu kan man prutte alt det man vil uden at lugten generer nogen. det oplyses at filteret kan vasket. Om det er håndvask ved jeg dog ikke Gad vide om ikke de underbukser bliver årets bestsellers.
Skal vi bestille nogle partier hjem ??? stor indkøb plejer at give stor rabat og vi har jo ikke for mange penge os her på k10.



Hejdien, du er altid hjertelig velkommen her hos mig.
Jeg er hærdet og har heldigvis min humoristiske sans


En stadig rygende og storsmilende kaffedrikkende og chokolade spisende nordjysk

Juliane.
__________________
Du kan ikke ændre fortiden, - men du kan sørge for at bekymringer for fremtiden,- ikke ødelægger nutiden
Juliane er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-01-2007, 23:33   #12
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
RE: mobil samtale alle vegne !!

Chokolade :|:| nææ tak skum fiduser tak

tak Juliane rart at vide at jeg er velkommen trods dårlig vaner dårlig opførsel osv

Martin ... sådan en der laver 155% larm mere end en mobil telefon, men den burde være hver mands eje når man kalder på ungerne
  Besvar med citat
Gammel 26-01-2007, 00:02   #13
Trylledyr
Banned
 
Tilmeldingsdato: 01-01 2007
Indlæg: 152
Styrke: 0
Trylledyr er ny på vejen
RE: mobil samtale alle vegne !!

Tråden om mobiltelefon,
den er bare helt kanon.

Den går fra larm i bussen,
til filter ned' i trussen.

Fra kaf' og chokolade,
til fis og smøgballade.

Vær end'lig ikke ærbar,
men ifør dig din blærbar'.

Har du brug for et smil, så brug k10,
du finder det hele - både smil og ti-hi

Knus til alle og tak for en tråd, der giver motion til lattermusklerne
Trylledyr er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-01-2007, 00:06   #14
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
RE: mobil samtale alle vegne !!

Hahahahahahaha....

Hej hejdien og Juliane...
jeg har ligget og grinet nede på gulvet...hahaha ja herlig tråd....og herligt lille digt trylledyr...

HI...HI...HI...
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-01-2007, 10:42   #15
Juliane
Elsker at være her på K10
 
Julianes avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-11 2006
Lokation: Ny Hjørring
Indlæg: 53
Styrke: 18
Juliane er ny på vejen
RE: Re : Mobil samtale alle vegne

hæ hæ hæ hæ hæ


Sidder og tænker på ordsproget "Fej foran din egen dør, inden du fejer foran andres" og må erkende at foran min dør er der kun fistet med min søsters hånd:

Og hvorfor nu det, ???? Jo::

Uanset hvor meget alt det der mobiltelefoni samt trykken på pc taster generer og irriterer mig, ja så bruger jeg det jo dagligt selv.
Ja, det er lige før jeg selv snart er større forbruger, end de unge mennesker.B)B)B)B). Havde jeg en blærebar brugte jeg da også denne og den ville snart fylde mere og mere her i hjemmet og ellers rundt omkring,overvejer på det kraftigste at få en blærebar nu her til campingsæsonen starter, ellers bliver det da nogle lange week-ender. Tanken om at undvære puteren er jo nærmest ubærlig, ved det fra de sidste dage hvor det hele var i udu og jeg skal komme efter dig, (ja, det skal jeg da love for, toilettasken var pakket til flere års tugthusanbringelse).Her i huset er det efterhånden også ved at være for lidt med kun en puter.Vi (min mand og jeg ) er jo efterhånden nødsaget til at have et tidsskema for brugen af denne her puter.

Min mand er også dybt afhængig af sin mobiltelefon, hans verden falder faktisk fra hinanden hvis ikke han har telefonen ved /på sig., som Hejdien siger : hun føler sig nøgen uden mobilen, ditto gør min mand. Men der er jo som bekendt aldrig noget der er så skidt , at det ikke er godt for noget andet!!!! Jo, når vi er ude af huset, på ferie, eller på c.pladsen, har jeg jo også altid nem adgang til mobilen og kan ringe og sende sms til andre i tide og utide,plejer at sige :Hvem skal jeg nu genere!!!

Fagre nye verden!!!!!! Hvad foretog vi os før al denne her teknologi, så vi fjernsyn eller spillede vi ludo, indhyllet i store tobakståger samt skummende øl i kruset, og for at holde os vågne måtte vi have flere kander sort kaffe til rådighed, eller hvad lavede vi????:|:|


Men stadigvæk, for lidt og for meget fordærver alting.


Nu er jeg nok nød til at skal ud og invistere i det nyeste af det nyeste indenfor mobiltelefon idet Guffi og jeg (via vores hver isærs læge) muligvis skal på et 3 ugers rekreationsophold på Monte Bello i Spanien.. Vi er jo nød til at være med!!! Ikke ???Heldigvis har de computere vi kan låne så vi ikke bliver helt hægtet af.


Flot og herligt digt fra dig Trylledyr.. Forfatter du festsange???? Hvis, så har jeg en kunde til dig



Nu vil jeg gå i skoven med min hund, uden mobiltelefon, trods min mands evige "Tag mobilen med (har da også min egen) hvis :::::::::::: der skulle ske noget, hvad hjælper det når jeg ikke lige selv ved hvor det er jeg er????


Kærligst
fra
Juliane
__________________
Du kan ikke ændre fortiden, - men du kan sørge for at bekymringer for fremtiden,- ikke ødelægger nutiden
Juliane er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-01-2007, 15:38   #16
sally103
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 03-01 2007
Alder: 56
Indlæg: 4
Styrke: 0
sally103 er ny på vejen
RE: mobil samtale alle vegne !!

HEj!!!

Jeg kan godt forstå at i grinet af det. især dig juliane, som er blevet bidt af compurt hi,hi

Jeg har meget svært undværre min compurt til hverdage, og min 3g mobil.
Det kan godt være at folk har ondt i r..., at der er nogen mennseker, som elsker deres compurt eller mobil. Jeg pleje at sige, så skulle de prøve at gå hjemme og har ondt i sin kropsdele, derfor er min compurt og mobil MEGET vigtigt for mig:B)B) Der er nogen mennesker som ikke forstå det, men nu hvis deres compurt går i stykke, hvor kommer de så hent, så kan jeg ikke lad være med at trække på smilebånd.

kærste hilsen fra
Sally
sally103 er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-01-2007, 15:58   #17
Guffi
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-09 2006
Indlæg: 52
Styrke: 18
Guffi er ny på vejen
RE: mobil samtale alle vegne !!

Ja uden puter, mobil, kaffe og smøger inden for rækkevidde, føler jeg mig som en cowboy, uden hest
knus Guffi
Guffi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-01-2007, 18:47   #18
Guffi
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 06-09 2006
Indlæg: 52
Styrke: 18
Guffi er ny på vejen
RE: mobil samtale alle vegne !!

Test
Guffi er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-01-2007, 19:35   #19
Martin
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 17-12 2005
Indlæg: 186
Styrke: 0
Martin er ny på vejen
RE: mobil samtale alle vegne !!

En mand gav sin kone, som var blondine, en mobiltelefon i fødselsdagsgave. Han forklarede om alle finesserne, og hun blev rigtig glad for den. Næste dag, da hun var ude at handle, ringede telefonen.

- Hej skat, sagde manden, er du glad for din telefon?
- Ja, det kan du tro, jeg er. Den er så flot og lyden går klart igennem. Men der er noget, jeg ikke kan forstå.
- Nå, sagde manden, hvad er det?
- Du har jo ringet til Føtex, og hvordan kunne du vide, jeg var her???
Martin er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-01-2007, 20:37   #20
Mai-Britt
Ikke aktiv pga ikke aktiv mailadresse
 
Mai-Britts avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-01 2007
Lokation: glostrup
Alder: 58
Indlæg: 434
Blog Indlæg: 1
Styrke: 18
Mai-Britt er ny på vejen
RE: mobil samtale alle vegne !!

Citat:
Martin skrev:
En mand gav sin kone, som var blondine, en mobiltelefon i fødselsdagsgave. Han forklarede om alle finesserne, og hun blev rigtig glad for den. Næste dag, da hun var ude at handle, ringede telefonen.

- Hej skat, sagde manden, er du glad for din telefon?
- Ja, det kan du tro, jeg er. Den er så flot og lyden går klart igennem. Men der er noget, jeg ikke kan forstå.
- Nå, sagde manden, hvad er det?
- Du har jo ringet til Føtex, og hvordan kunne du vide, jeg var her???
hej martin

det var god humor

elsker god humor


Mai-Britt
Mai-Britt er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
3 mdr samtale når man er syg søsser98 Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp 16 08-11-2012 16:00
Hvor lang tid kan en Nokia mobil optage? Wodpoulsen Alt det andet 7 17-04-2011 00:13
Samtale Skade2006 Alt det andet 17 17-02-2010 17:11
Mail sendt til alle social og arbejdsordføre for alle partier Hejdien Politik og Samfund 4 09-12-2005 10:45




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 04:30.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension