K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Politik og Samfundsdebat > Politik og Samfund

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Politik og Samfund Her er det tilladt at diskutere politik , nyheder og andre samfundsproblemer. Hvis du har problemer med at andre udtrykker deres uforbeholden mening om vores samfund, så er dette nok ikke stedet for dig.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 14-02-2009, 20:58   #11
Thelma
Hjemmevant på K10
 
Thelmas avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-09 2008
Lokation: København
Indlæg: 281
Blog Indlæg: 6
Styrke: 16
Thelma er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hejdien Se meddelelser
For min del så syntes jeg da at det var dejligt at fru Fjogh tog bladet fra munden og sagde hvad hun virklig mente om det hele....

Så fik vi da et klart indtryk af hvad der foregik bag panden på medlemmer af Fjogh klanen og det er ikke så ringe endda ....

brug jeres penge (de 2500 du har om måneden hvis du er heldig ) lad vær at klynk og tænk på dem i afrika...


Jamen det er da en retorik der er til at forstå og til at tage at føle på , og som i den grad kan få folk til at forstå hvad det er der tænkes blandt "eliten" i Dk ...

Jeg har selv en storebror der arbejder meget hårdt og tjener godt, han elsker da sine skattelettelse som han troede han fik ... men nu er det sådan at han måske ligger sammen med sin kone når de er på arbejdet begge to på ca 700.000 og så alle de penge han troede han fik , ups de forsvandt til de endnu større indtægter ...

forrige nat blev han så indlagt med ondt i hjertet , mandag bliver han overflyttet til Gentofte evt bypass operation ... snakkede med min svigerinde i går og tænk sig engang han ligger på hospitalet og er skrækslagen ... ikke for at det skal få en fatal ende men for at han kan blive fyret for der er lige blevet fyret 20 % af staben på hans job...

Og som min svigerinde sagde , hvad gør vi nu , hun arbejder nat og hvis ikke han kommer hjem så kan hun ikke komme på job , de har fået børn sent så min bror er nu 46 år far til to små børn på 3 og 1 år , og jeg tør vædde med at han ikke stemmer borgerligt næste gang , for han kan ikke tillade sig at være syg nu ... det er hans konklusion på det hele ... og nu oplever de sygdom og hvad det kan koste , og høre sådanne mennesker som fjog og co ... er sikker på at det kan rykke nogen stemmer .... det er sq synd at det sker for dem , men de er ærke borgerlige for tingene sker jo kun for nabo og familie og ikke en selv ....

Har fandeme ondt af dem og håber at min bror kommer sig hurtigt ... det er sq dyre lærepenge for dem ....
Hej Heidien.
Ked af at høre din bekrymring omkring din bror og hans helbred.

Det er så sørgeligt med den krise og dens følger for alle der bliver ramt.
I går var der på nyhederne et indslag om ledere der forsikrer sig økonomisk mod krisen, hvis de kulle blive fyret, og forsikringsselskaberne har et opsving på dette område, det var Top-danmark.

Nej tingene sker jo ikke kun for vores naboer, jeg er sikker på at vi og vores familier og venner og bekendte her på k10, kender en eller flere der er berørt af krisen og hvad den medfører lige nu.
de bedste tanker for din bror Heidien og hans helbred.
hilsen thelma.
Thelma er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
hvad stiller jeg op , når modet ikke er der. :-( heiditogjoey Alt det andet 8 06-02-2013 06:40
Sørme om ikke Hjort atter udbreder sig Maj-Britt Politik og Samfund 12 13-06-2008 01:15
Hjort: Kontanthjælpsmodtagere betaler IKKE skat zuza Politik og Samfund 13 06-02-2008 01:42
Slip så pisken, Hjort - straf virksomheder, ikke de ledige zuza Politik og Samfund 1 25-11-2007 01:43
Hjort...ikke flere ledige fleksjobbere ? Stella Politik og Samfund 8 23-10-2007 01:55




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 21:59.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension