K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang fleksjob

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang fleksjob Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål til enten fleksjob eller det at søge fleksjob dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 24-01-2015, 11:19   #11
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
hvad de andre laver i deres weekwndt er vel ligegyldigt, alt i alt drejer det sig vel om, at du har et job som ikke er som det skal være.

Du må have jobkunsuleneten ud og kikke på dit job, hvis det ikke kan falde i hak, så må du bede om en fyring og hvis det kan ja så er alle de andre ting jo ligegyldigt.
ved godt, at man som fleksjobber kan føle sig udenfor

Tit passe vi ikke ind nogen steder, jeg erbejder på en skole, jeg samarbejder med børnehaven men er ikke en af dem, vikar for lærene og er heller ikke en af dem
ingen af dem inviteret mig med til julefrokost osv. men jeg er glad for selve arbejdet og prøver, at ikke lade meg gå på af manglende socialt netværk
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-01-2015, 12:57   #12
annech
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 02-10 2011
Indlæg: 329
Blog Indlæg: 2
Styrke: 13
annech er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af jjsonn Se meddelelser
hvad de andre laver i deres weekwndt er vel ligegyldigt, alt i alt drejer det sig vel om, at du har et job som ikke er som det skal være.

Du må have jobkunsuleneten ud og kikke på dit job, hvis det ikke kan falde i hak, så må du bede om en fyring og hvis det kan ja så er alle de andre ting jo ligegyldigt.
ved godt, at man som fleksjobber kan føle sig udenfor

Tit passe vi ikke ind nogen steder, jeg erbejder på en skole, jeg samarbejder med børnehaven men er ikke en af dem, vikar for lærene og er heller ikke en af dem
ingen af dem inviteret mig med til julefrokost osv. men jeg er glad for selve arbejdet og prøver, at ikke lade meg gå på af manglende socialt netværk
Det var faktisk ret godt skrevet af dig JJønson det er lige sådan jeg også har det. Som sagt er jeg afklaret med min nye opgave fordeling bare rigtig sårbar og bange for jeg nu får sparket efter at jeg verbalt flippede ud,da jeg er så frustreret. og så gør det jo ikke bedre min ene chef truer med om hun skal kontakte jobkonsulenten. ( ikke at jeg er nervøs for jobkonsulenten,bare det med om det risikerer en opsigelse.)
Men som sagt,sagde jeg undskyld til begge mine ledere. så nu håber jeg bare alt går i glemmebogen og vi kommer videre,for så vil jeg bare holde lidt lav profil det næste stykke tid.
men en" ting er 100% sikkert er at jeg ramte en helt" delt korekte punkter i mit udbrud. men mit spørgsmål er nu ?? skal hun sige ordrettet" til mig hun giver mig en advarsel eller er det mellem linierne sagt når hun siger jeg skal tale pænt. ( det jeg gjorde var at jeg talte skældte ud i frustration,men sagde også undskyld med det samme og erkendte at det ikke var ok den måde jeg reagerede på. at jeg så inderst synes det er nogle ukompetente nar hoveder og ikke er den eneste der synes det.

Eller skal" hun give mig en direkte advarsel. og så videre til jobkonsulenten. ???
annech er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-01-2015, 13:27   #13
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
hvis det skal være en advarsel skal den altid være skr.

så det vil ikke bekymrer mig, i var ophiset fik begge sagt noget uheldigt og der er sagt undskyld, så er den ikke længere.

vil måske selv tage en snak med job kunsulenten, evn, en mail og sig der er problemer med arbejdet om du evn, kan /skal gøre noget, så ved ahn det da hvis det bliver nødvendigt, men igen en advarsel skal altid være skr, ved det med sikkerhed fordi min svigerdatter lige har fået en, og den skal være meget korekt, hun havde også sagt nogle uheldige ting, men hendes fagforenings jurist siger det ikke er nok til en advarsel
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-01-2015, 15:17   #14
annech
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 02-10 2011
Indlæg: 329
Blog Indlæg: 2
Styrke: 13
annech er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af jjsonn Se meddelelser
hvis det skal være en advarsel skal den altid være skr.

så det vil ikke bekymrer mig, i var ophiset fik begge sagt noget uheldigt og der er sagt undskyld, så er den ikke længere.

vil måske selv tage en snak med job kunsulenten, evn, en mail og sig der er problemer med arbejdet om du evn, kan /skal gøre noget, så ved ahn det da hvis det bliver nødvendigt, men igen en advarsel skal altid være skr, ved det med sikkerhed fordi min svigerdatter lige har fået en, og den skal være meget korekt, hun havde også sagt nogle uheldige ting, men hendes fagforenings jurist siger det ikke er nok til en advarsel
det var ret beroligende og betryggende de du fortæller mig JJsonsynes du ved mange rigtige gode ting,skal du vide.
og igen,jeg har jo trods alt været der i 7.år og hun ved jeg er meget følsom og sårbar i forvejen. plus jeg ikke har noget af det mindste ondt i mig. tværtig mod er jeg ret blød uanset hvilke mennesker jeg står overfor.
hun har flere gange oplevet at jeg ikke er en pasiv person når jeg står over for noget ubehageligt,der har med andre mennesker at gøre.
annech er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-01-2015, 16:17   #15
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
syntes det måvære træls at arbejde et sted, hvor man går og er bange for at blive fyret, måske skal du mærke efetr inde i dig selv om det er det værd.

Jeg er selv skiftet job, fra gammel ordning til den nye, alså fra god til dårlig løn men jeg havde en chef der ofte faret op og jeg orkede det bare ikke, har rigeligt problemer med helbredet selv.

Og selv om jeg er blevet ramt meget på pungen, er jeg rigtig glad for mit nye arbejde, at være sammen med ungerne, er noget der giver mig meget
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 24-01-2015, 16:35   #16
annech
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 02-10 2011
Indlæg: 329
Blog Indlæg: 2
Styrke: 13
annech er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af jjsonn Se meddelelser
syntes det måvære træls at arbejde et sted, hvor man går og er bange for at blive fyret, måske skal du mærke efetr inde i dig selv om det er det værd.

Jeg er selv skiftet job, fra gammel ordning til den nye, alså fra god til dårlig løn men jeg havde en chef der ofte faret op og jeg orkede det bare ikke, har rigeligt problemer med helbredet selv.

Og selv om jeg er blevet ramt meget på pungen, er jeg rigtig glad for mit nye arbejde, at være sammen med ungerne, er noget der giver mig meget
jeg har regnet ud at jeg vil miste 3000.kr udbetalt om md. hvis jeg bliver opsagt. og det er hvad jeg bruger på mad her hjemme så det bliver en hård omgang. men kan lige... få det til at løbe rundt.
jeg ringede allerede 2.steder rundt da jeg kom hjem fra arbejde i går. men vil fortsætte med at lede efter nyt. jeg er under gl. ordning og kommer jo så desværre under ny,hvis jeg ikke er helt gal på den. og jeg kan desværre ikke blive omplaseret ifølge min jobkonsulent.
annech er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 25-01-2015, 17:47   #17
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
ja du vil komme på den nye ordning, hvis du finder nyt job, nu skal du huske lige meget hvor du kommer i job, vil du socialt komme i nogen af de samme problemer, vi vil altid komme på en hylde, der ikke er helt som andre, vi er jo ikke fultida anat, der skal tages hensyn og vi magter ikke div, kursuser.

Men man kan da godt være heldig at finde et job, hvor man trives, min chef fortæller tit, hvor meget de har brug for mig.

Men derfra til at være en del af det sociale, er der et stykke vej.

Men det mit arbejde giver mig, ( hjælpe lærer på en skole) er bare meget værd
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-01-2015, 12:13   #18
annech
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 02-10 2011
Indlæg: 329
Blog Indlæg: 2
Styrke: 13
annech er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af jjsonn Se meddelelser
ja du vil komme på den nye ordning, hvis du finder nyt job, nu skal du huske lige meget hvor du kommer i job, vil du socialt komme i nogen af de samme problemer, vi vil altid komme på en hylde, der ikke er helt som andre, vi er jo ikke fultida anat, der skal tages hensyn og vi magter ikke div, kursuser.

Men man kan da godt være heldig at finde et job, hvor man trives, min chef fortæller tit, hvor meget de har brug for mig.

Men derfra til at være en del af det sociale, er der et stykke vej.

Men det mit arbejde giver mig, ( hjælpe lærer på en skole) er bare meget værd
mandag 26/1 jeg har lige snakket i tlf. med jobkonsulenten og hun sagde at jeg skulle holde et par fridage og så møde på torsdag.
Og så må jeg se hvad der sker ang. om jeg bliver hevet ind pga. dårlig opførsel da jeg brændte af på mine chefer.
(og så må jeg bare håbe jeg aldrig havner i en situration hvor de kunne finde på at tage min ledighedsydelse fra mig,da der ingen tvivl om at det hele skyldes stress.)
annech er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-01-2015, 16:20   #19
jjsonn
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-09 2010
Lokation: herning
Indlæg: 3.868
Styrke: 17
jjsonn er ny på vejen
du kan kun få taget din ledigheds ydelse ,hvis du siger op, eller stjæler på arbejdes pladsen, eller ikke gør som jc siger.

Tror din jk har ret du trænger til lidt ro, din chef er blevet råbt af før, du har sagt undskyld, nu skal du vidre det er jeg sikker på din chef er.
jjsonn er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 26-01-2015, 17:21   #20
annech
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 02-10 2011
Indlæg: 329
Blog Indlæg: 2
Styrke: 13
annech er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af jjsonn Se meddelelser
du kan kun få taget din ledigheds ydelse ,hvis du siger op, eller stjæler på arbejdes pladsen, eller ikke gør som jc siger.

Tror din jk har ret du trænger til lidt ro, din chef er blevet råbt af før, du har sagt undskyld, nu skal du vidre det er jeg sikker på din chef er.
Det tror jeg du har ret i JJsonn. jeg har fået en tid i morgen kl.11. ved egen læge og så må jeg jo også se hvad hun vuderer ang. om jeg skal sygemeldes i en periode eller bare det med jeg skal blive hjemme et par dage.
men jeg er afklaret med det ikke er der jeg skal være længere grunndet det psygiske arbejdsmiljø. jeg fortalte nemlig også jobkonsulenten om den dreng mine kollegaer har ansvaret for,men bare lader ham rende rundt i mit køkken og propper beskidte knive og gafler m.m i skabende da han ikke ved bedre. han vil jo gerne hjælpe mig men når det dagligt gennem et år nu har stået på er det ikke sjovt længere.
jobkonsulenten sagde-undrede sig også og sagde sig mig hvorfår holder de pedagoger ikke øje med ham. men som sagt,er drengen sød,men ved bare ikke bedre. ( Down syndrom.) har han.
annech er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 17:29.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension