K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Fleksjob - Førtidspension > Jeg er kommet i praktik.

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Jeg er kommet i praktik. Her kan du skrive om din praktik og forløbet af din praktik.

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 08-11-2010, 10:49   #1
creek
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 20-10 2010
Indlæg: 23
Styrke: 14
creek er ny på vejen
Vil lige dele min praktik med jer:)

Jeg er med et adhd projekt hvor der er 3kommuner med i og min er en af dem. jeg fik min diagnose meget sent i livet så jeg har være igemmen en masse fordi at man har set mig som "normal" men nu hvor jeg har fået min diagnose har jeg pludselig nogle rettigheder. Jeg valgte at sige ja til at være med i det ene projekt som handler om at voksne over25år skal i praktik med henblik på arbejde eller noget uddannelse, jeg valgte praktik da jeg ikke kan rumme uddannelse og ved heller ikke hvad det skulle være så.... Mit første praktik sted var jeg i 2dag før jeg sagde stop det var noget rengøring på 20timer jeg kunne ikke rumme stedet og stedet kunne ikke rumme mig(også selvom de sagde andet) så kom jeg i praktik i fakta og har været der ca1,5mdr nu og JEG ELSKER DET jeg sidder i kassen 3timer mandag til fredag og det er bare mig, stedet kan rumme mig og mine særheder ,jeg for kun ros af stedet og kunderne, det er mening at jeg skal være der 15timer om ugen men lige pt kan jeg kun rumme 10timer. Praktikken vare 3mdr og der efter har jeg ingen ide om hvad der skal ske, men ved kun at stedet gerne vil beholde mig(ved ikke om de vil betale...) og at jeg rigtig gerne vil blive. Dette er en succes for mig efter alle de nederlag for jeg endelig klap på skuldren. Kunne godt tænke at få et flex job der men tror desværre ikke det er muligt men vil bare nyde min tid der også se hvad sker senere. Ville bare lige dele det med jer:-)
creek er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-11-2010, 12:26   #2
fibro
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 01-08 2010
Lokation: sjælland
Indlæg: 354
Styrke: 14
fibro er ny på vejen
Hej Creek

Hvor er det dog dejligt at du har fået sådan en skøn oplevelse af at kunne magte et job og virkelig trives! det glæder mig meget på dine vejne, jeg kan jo næsten ane at der ligger mange negative oplevelser bag dig, pga den uopdagede adhd?

hvad har man problemer med rent job mæssigt med adhd? Kan/vil du fortælle lidt om det?

Håber det bedste for dig og at du kan få lov til at fortsætte i fakta
Fibro
fibro er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 08-11-2010, 19:34   #3
creek
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 20-10 2010
Indlæg: 23
Styrke: 14
creek er ny på vejen
Hej Fibro
Ja har rigtig mange negative oplevelser bag mig mest på grund af folk hele tiden har sagt at jeg bare skulle tage mig sammen hvor jeg har prøvet at forklare at jeg gerne ville men kunne ikke bare...

Jeg har aldrig kunne holde på et job er altid blevet fyret, jeg er ikke social det kræver mange arbejdespladser,jeg husker rigtig dårligt, jeg har mine rutiner og de må ikke ændres, det må ikke være for kedeligt for så laver jeg alt muligt andet,heller ikke for meget larm da det distreher meget, jeg kan ikke tåle stress for så kan min verden falde sammen. Plus på arbejdesplads skal der være plads til at man har dårlige dage hvor man ikke kan noget overhovedet og måske siger mærkelig lyder og er overgearet... kan heller ikke sidder stille i for langtid.

Håber også meget at jeg må blive i Fakta da der er plads og rum til mig.
creek er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Kronikertilskud og dele egenbetalingen op over et år Webmaster Den nyttige viden vi alle har 8 12-10-2013 17:34
Må dele - læger der kæmper for mig! HolmDamgaard Alt det andet 11 08-06-2012 21:19




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 10:37.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension