K10 - Flexjob & Førtidspension
 

Gå tilbage   K10 - Flexjob & Førtidspension > Sagsformidler hjørnet > Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp

Forum Kategorier Forum Regler Om K10 og Info om Cookies Hjælp til Forum Brug

Spørgsmål ang Sygedagpenge/Kontanthjælp Her kan du stille spørgsmål hvis du har spørgsmål ang sygedagpenge/kontanthjælp dog ikke politisk indhold som skal lægges under kategorien Samfund og Politik

Svar
 
Emne Værktøjer Visningsmetode
Gammel 11-08-2011, 19:11   #141
jasch
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-05 2011
Indlæg: 1.457
Styrke: 14
jasch er ny på vejen
Ja Carmen hun er guld værd, kunne ønske man havde hende i sin bukselomme nogle gange
jasch er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-08-2011, 21:47   #142
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Carmen Se meddelelser
Desværre, det er netop det, man ikke kan!

Læg nøje mærke til, hvordan Vovse altid meget omhyggeligt forklarer, hvordan man garderer sig i mange situationer og endda i god tone :-)
Tak for jeres roser, jeg sidder næsten og rødmer.

Jeg skulle lige til at skrive (som jeg har gjort så mange gange før) at, uanset hvor man bliver sendt hen af kommunen, så er det en god idé, at bede om lov til at se hvad de har modtaget om en.

Jeg er simpelthen blevet klog af skade.
Da jeg var i arb.prøvning på et beskyttet værksted var jeg endnu ikke nået så langt, at jeg tænkte over, at få oplysningerne at se.

Dette fortrød jeg bitterligt senere, for da opdagede jeg hvorfor jeg blev behandlet som værende totalt og aldeles fyld af løgn.
De havde simpelthen bagt en gevaldig rævekage i kassetænkningens navn, så de kunne holde mig på kh et par år mere.

I visitationsskemaet havde sb sat kryds ved "ingen somatiske forhold", til trods for flere spec.lægeerklæringer der alle beskrev den samme reelle ryglidelse.
Og til trods for, at jeg viste disse lægepapirer til værkstedslederen, så fortsatte de med at behandle mig ud fra termmodellen.

Da jeg, efter fleksvisitation, blev sendt til anden aktør var jeg blevet lidt klogere, og opdagede derfor, at en tidligere sb havde fejlciteret en spec.lægeerklæring, denne fejlcitering fulgte mig stadig.

Jo, man skal fa..... være vågen og selv have styr på det hele.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 11-08-2011, 22:13   #143
jasch
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-05 2011
Indlæg: 1.457
Styrke: 14
jasch er ny på vejen
Vovse den rødmen klæder dig ;-) nej spøg til side.

Jeg er helt nervøs for at skulle bede om den aktindsigt imorgen, men det ville da være meget interessant for mig at vide, hvad hun som psykolog har skrevet om mig de sidste 3uger.

Modtager nok en mail fra hende imorgen, hvor hun beklager nok engang at jeg bliver syg af hendes forløb.
jasch er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-08-2011, 18:01   #144
jasch
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-05 2011
Indlæg: 1.457
Styrke: 14
jasch er ny på vejen
Hejsa igen.

Jeg bad om aktindsigt, jo jo hvad de sendte til kommunen under min afklaring skulle jeg nok få af se.

Så fik jeg en skrivelse om hvad den private aktør/jobkonsulent ville sende til min sb efter 4 uger.

Jeg blev stik tosset og yderst dårlig, da hendes skrivelse var en udredning af mit sygdomsbillede med direkte citater fra min psykiater.

Fortalte dette ikke var acceptabelt, hun er privat ansat og får penge for at finde en virksomhed til arbejdsprøvning med henblik på vurdering af min arbejdsevne.
jasch er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 19-08-2011, 18:09   #145
jasch
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-05 2011
Indlæg: 1.457
Styrke: 14
jasch er ny på vejen
Forresten kom der en statusattest som var længe ventet, er den til nogen hjælp i forbindelse med en evt. forlængelse af mine sdp.

Skriver det lægen skrev i konklusion:

Tilstanden omkring vulvudynien er stationær.

Behandlingsmulighederne relateret til patientens psyke jf. ovenstående...../ ( yderligere psykiatrisk/psykolgisk udredning må frarådes, idet man kan forvente en betydelig forværring.
Er ligeledes udtømte, uanset vulvodyni diagnostik og behandlingen munder ud i, er patientens funktionsevne væsenlig og varigt nedsat.
jasch er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-08-2011, 13:10   #146
jasch
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-05 2011
Indlæg: 1.457
Styrke: 14
jasch er ny på vejen
Øv, jeg har en rigtig dårlig dag, med mange smerter...god weekend derude.
jasch er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-08-2011, 13:19   #147
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
I lige måde.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-08-2011, 13:29   #148
jasch
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-05 2011
Indlæg: 1.457
Styrke: 14
jasch er ny på vejen
Tænk sig, hvis man skal gå og have det ekstra dårligt pga. man ikke ved om man bliver forlænget.

Jeg kan ikke modtage KH, da jeg ejer min bolig og har bil, bor alene og banken har sagt nej til at låne yderligere ud, hvis jeg ikke kan afdrage på min nuværende gæld.

Aner slet ikke hvad jeg skal stille op, forestiller mig bare at der bliver lukket for alt, vand varme strøm osv. pga manglende betaling.
jasch er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-08-2011, 21:56   #149
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Hej Jasch,

Jeg har jo været involveret i din tråd, men husker det så ikke helt klart. Dine sdp. udløber så "først" 30/9 kan jeg forstå på min tråd, det er så tids nok til at forberede sig på hvad der videre skal ske.

Som jeg ser det skal du ikke vente på hvad kommunen kommer med i forhold til tiltag i din sag og partshøring 14 dage før. Du skal skrive en opfølgende mail til din sagsbehandler hvor du søger afklaring omkring din forlængelse på sdp. som naturligvis er et must.

Er der noget jeg misforstår eller du behøver hjælp til at forstå må du sige til.

Æjjj ser det lige, jeg stod af da Inge kom ind i billedet, hæ. hæ, hvordan går det ?? Status er jo at vi skal have fundet hvilket pkt. du kan komme under i forhold til forlængelse af sdp. iht. §27 og pt. fatter jeg nothing af din sag, giv mig en update tak.

EE
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat
Gammel 20-08-2011, 22:17   #150
jasch
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 27-05 2011
Indlæg: 1.457
Styrke: 14
jasch er ny på vejen
Kære EE, vil du uddybe, hvad du ikke helt forstår i min sag, mener jeg prøvede, at skrive sidste nyt fra min læge, og nej Inge er ikke på banen endnu.
jasch er ikke logget ind   Besvar med citat
Svar


Regler for indlæg
Du må ikke lave nye tråde
Du må ikke besvare indlæg
Du må ikke vedhæfte filer
Du må ikke redigere dine indlæg

BB code er Til
Smilies er Til
[IMG]kode er Til
HTML-kode er Fra

Gå til forum

Lignende emner
Emner Emnet er startet af Forum Svar Sidste indlæg
Ressourceprofil christiane Spørgsmål ang Førtidspension efter 2003 3 04-12-2012 08:31
Ressourceprofil Ayaa Alt det andet 44 21-09-2010 12:34
Ressourceprofil... Susanne2412 Alt det andet 2 07-09-2010 18:28
Ressourceprofil Adam SR Alt det andet 8 04-09-2010 13:10
ressourceprofil Heart2breake Alt det andet 18 24-08-2010 01:28




Alt tidssætning er GMT +2. Klokken er nu 00:47.


Lavet i vBulletin® Version 3.8.10
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © www.k10.dk
Indholdet på K10 - Flexjob & Førtidspension må ikke kopieres eller gengives andre
steder uden først at have indhentet tilladelse til det fra ejeren af K10 - Flexjob & Førtidspension